• Want ja, ook ik heb vandaag een klein mazzeltje gehad! Een tijdje terug heb ik een MRI gehad van mijn hoofd omdat er nogal wat onzekerheid was over waar mijn chronische hoofdpijnklachten vandaan komen. Het is natuurlijk altijd een beetje eng om er bij stil te staan dat er best wel eens iets helemaal mis kan zijn. De afgelopen dagen was ik ook al iedere keer best nerveus en morgen zou de dokter bellen met de uitslag. Nu krijg ik net een telefoontje, hij had eerder gebeld omdat alles gewoon helemaal goed was! Een enorme opluchting voor mij natuurlijk. Mijn dag kan niet meer stuk!

    Hebben jullie vandaag ook een meevallertje gehad? Of anders, wanneer was de laatste keer dat nieuws jouw dag net een stukje beter heeft gemaakt?


    The truth is out there.

    Awh, ik ben zo blij voor je Veerle. Wat een goed nieuws. Nu kun des te meer genieten vanavond met je boi. (wbw)

    Ik voel me vandaag een beetje beter, omdat ik mijn nieuwe kleren aan heb vandaag en je kent het gevoel wel dat je dan net iets wat meer straalt. ;3


    Pretty is just a pretty word.

    Disgust schreef:
    Awh, ik ben zo blij voor je Veerle. Wat een goed nieuws. Nu kun des te meer genieten vanavond met je boi. (wbw)

    Ik voel me vandaag een beetje beter, omdat ik mijn nieuwe kleren aan heb vandaag en je kent het gevoel wel dat je dan net iets wat meer straalt. ;3


    Ik wil nog steeds een foto. D:
    Maar ik ben ook echt heel opgelucht.


    The truth is out there.

    Oh wat fijn zeg! Dat moet echt een hele opluchting zijn! Eerlijk gezegd hoop ik op goed nieuws, want er gaan vandaag gesprekken met de hypotheekadviseur plaatsvinden en het is een beetje de laatste kans op het huis dat we zo graag willen. :c


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Oh wat fijn zeg! Dat moet echt een hele opluchting zijn! Eerlijk gezegd hoop ik op goed nieuws, want er gaan vandaag gesprekken met de hypotheekadviseur plaatsvinden en het is een beetje de laatste kans op het huis dat we zo graag willen. :c


    Oh ik hoop echt dat jij ook goed nieuws krijgt daarover. Dat zou wel heel fijn zijn. (:


    The truth is out there.

    Dat is echt supergoed nieuws! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat fijn! Inderdaad supergoed nieuws (:
    Ik heb zelf net mijn eerste SE van dit schooljaar gehad, niet zo leuk, maar ik voel me nu wel een stuk lichter dan vorige week.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Aah, dat heb ik ook eens gehad, dat is echt een opluchting, ja! Wat fijn voor je. ;3


    Your make-up is terrible

    Rikiah schreef:
    Wat fijn! Inderdaad supergoed nieuws (:
    Ik heb zelf net mijn eerste SE van dit schooljaar gehad, niet zo leuk, maar ik voel me nu wel een stuk lichter dan vorige week.


    Ja dat laatste herken ik. Toen ik nog toetsen moest maken was het altijd toch wel een kleine opluchting als je hem eindelijk in kon leveren. (:

    @all Thanks!


    The truth is out there.

    Wat fijn voor je! !


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ah, dat is superfijn! Ik moest laatst ook naar de dokter voor iets wat best 'eng' uit had kunnen pakken en ik was ook zo vreselijk opgelucht toen er niets aan de hand bleek te zijn.


    Caution first, always.

    Martian schreef:
    (...)

    Ja dat laatste herken ik. Toen ik nog toetsen moest maken was het altijd toch wel een kleine opluchting als je hem eindelijk in kon leveren. (:

    @all Thanks!

    Dat ja! (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Goed nieuws! maar nu moet er dus naar een nieuwe oorzaak gezocht gaan worden?


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Goed nieuws! maar nu moet er dus naar een nieuwe oorzaak gezocht gaan worden?


    Ja. Waarschijnlijk chronische hoofdpijn als gevolg van mijn andere ziektes. Dus het gaat nu vooral om pijnmedicatie. Alle andere dingen zijn ook al uitgesloten inmiddels. Dus ja, nog wel een lange weg te gaan. (;


    The truth is out there.

    Oh, dat is echt goed nieuws!
    Ik word er vrolijk van dat opeens alle leuke artiesten naar NL lijken te komen en ik er heen mag. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn projectpartner is nog minder ver dan ik met het project en ik loop al behoorlijk achter en nu voel ik me iets minder slecht over mezelf :')


    If a writer falls in love with you, you can never die