• CONGRATULATIONS — YOU HAVE BEEN INVITED TO PLAY THE GAME.



    Enter, friends. But beware.
    To save you, there is no prayer.
    For here, there are only fear and sinners.
    And most important to remember:
    Within the Game; there are no winners.

    Are you willing to pay the price?



    Enkele personen — ieder met hun eigen verhaal, hun eigen littekens en zonder enige connectie met elkaar — ontvangen een brief met daarin een uitnodiging voor The Game. Ondanks eindeloos veel onbeantwoorde vragen, kiezen ze er toch voor om te deel te nemen, omdat ze één ding gemeen hebben: ieder van hun heeft een grote nood aan geld en dat is wat The Game te bieden heeft. Maar tegen welke prijs?

    Locatie

    Doch niemand op voorhand enig idee zal hebben waar terecht te komen, zullen ze ieder met luxueuze limousine en net zo indrukwekkende jet naar één dezelfde plaats gevoerd worden: Een Chalet bovenop Mt. Amelia — zo genoemd naar de overleden dochter van een rijk man — welke alleen met een skilift te bereiken valt. Eens de deuren sluiten, zullen ze niet te openen zijn — waarbij ook vrieskou en wilde dieren — zoals wolven — laten blijken dat buiten niet te overleven valt. Iedere hoek en kier gevuld met camera's, microfoons en technologie die nog niet voor de buitenwereld gekend is.

    Gelijkvloers: Inkomhal — Keuken — Woonkamer — Eetkamer — Bibliotheek — 3 Gesloten deuren
    Eerste Verdieping: Badkamer 1 — Slaapkamers van *X aantal personages* — 2 Gesloten deuren
    Tweede Verdieping: Badkamer 2 — Slaapkamers van *X aantal personages* — 2 Gesloten deuren (waaronder één die naar de zolder leidt)
    Kelder: Momenteel gesloten


    *Iedere slaapkamer zal items bezitten die je personage erg dierbaar zijn, alsook kasten gevuld met op maat gemaakte kledij.

    Rollen

    Mannen
    — Krueger • Theodore Jason King • 24
    — Thanatophobia
    — RabidKiller • Caspar Polichev • 22
    — Kharjo • Brian Newton • 29
    — Siwon

    Vrouwen
    — Eavan • Jazmín Valéria Fuensanta • 21
    — Sherrinford
    — Meraki • Emma Kathryn Salvay • 20
    — Thanatophobia • Artemis Kione Donoghue • 25
    — Veilliers • Izaya 'Izzy/Iz' Melboire Huntley • 23
    — Chachki • Natalia Zoe Moreno • 24
    — Nightmarexx • Lucy Jones • 21

    In te vullen
    Naam:
    Leeftijd: [Moet tussen 19 — 30 jaar vallen.]
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Verleden: Pas op, dit hoeft niet uitgebreid te zijn. We verwachten echter dat ieder personage een verleden met zich meedraagt, waardoor hij/zij nu in geldnood zit.
    Angsten/Geheimen:
    Familie/Dierbaren: Optioneel.

    Optioneel kan je er naar eigen verlangen nog aan toe voegen, zoals 'Extra'.



    Momenteel staat er geen limiet op het aantal personages. Naar ons gevoel hoeft het man/vrouw—ratio ook niet precies gelijk te liggen, maar probeer het toch een beetje in te schatten. Mocht blijken dat één van de twee duidelijk de overhand krijgt, zullen we er een tijdelijke stop op moeten plaatsen.

    Regels

    — Perfecte personen bestaan niet, hou hier rekening mee bij het maken van je personage.
    — Respecteer elkaar.
    — Minimaal 250 woorden per post.
    -— Fouten zijn menselijk, maar probeer ABN-taalgebruik aan te houden bij het schrijven van je posts.
    — Geef afwezigheid aan, zodanig hier rekening mee gehouden kan worden.
    — Hetzelfde geldt voor naamsveranderingen.
    — Topics worden aangemaakt door mezelf (Krueger) of Caster, tenzij anders gevraagd.
    — Mocht je iets niet begrijpen, vragen hebben of een idee hebben voor de RPG — aarzel niet om contact te zoeken!



    Linken
    — Het Praattopic

    We hopen dat enkele onder jullie zich tot dit idee aangetrokken zullen voelen en deel willen nemen, om zo een aangename en spannende RPG te creëren! Zoals jullie misschien vermoeden zullen wij 'The Game' vooral dirigeren, de rest is echter aan jullie om in te vullen. Hoe het verhaal loopt, wie de uiteindelijke winnaar wordt, zal afhangen van jullie keuzes binnen het verhaal. We staan ook altijd open voor suggesties i.v.m. de uitdagingen of andere zaken, dus aarzel niet om daar een PB-tje over te sturen.

    Met veel liefs, Avarice & Caster.

    Bij deze zijn jullie uitgenodigd voor The Game.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2015 - 1:16 ]


    A girl who wonders.

    Hé, allemaal.

    Aangezien dit topic erg stil en rustig blijft, vroegen zowel Caster als ik ons af wie er nog graag - en actief - mee zou doen aan deze RPG. Persoonlijk zou het heel fijn zijn om deze RPG te kunnen starten, maar momenteel zitten we enigszins in de overweging hem te cancelen, aangezien het zo stil blijft hier.

    Daarom onze vraag: Wie zou er nog graag deelnemen aan deze RPG? (En dit geldt zowel voor de mensen die zich reeds opgegeven hebben, als eventueel nieuwe.)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 17:21 ]


    A girl who wonders.

    Ik ben wel geïnteresseerd in dit RPG, maar ik zit op dit moment voor twee weken met examens... Dit topic heeft al eerder mijn aandacht getrokken maar de laatste maand had ik het zo druk dat ik wel wist dat ik er geen tijd voor zou hebben. Na mijn examens zou ik wel tijd hebben, maar jullie moeten het natuurlijk weten of jullie het verhaal zouden cancelen of niet.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ik wil nog steeds graag mee doen, dus ik hoop dat de RPG niet gecanceld gaat worden en de rest ook nog wil.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Ik wil nog steeds graag mee doen, dus ik hoop dat de RPG niet gecanceld gaat worden en de rest ook nog wil.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Alvast bedankt voor jullie reacties.


    A girl who wonders.

    Eavan schreef:
    Ik wil nog steeds graag mee doen, dus ik hoop dat de RPG niet gecanceld gaat worden en de rest ook nog wil.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Weet dat ik jullie reacties enorm waardeer en echt ongelooflijk veel zin had deze RPG met jullie te doen, maar ik denk niet dat hij een krachtig leven tegemoet kan gaan. Naar mijn gevoel hadden er ook echt niet veel mensen mee hoeven doen, zolang degenen die er wel waren maar actief waren. ^^ Alleen weet ik niet of vijf personen nu echt te weinig is, of niet.

    Dus ik vrees dat The Game niet zal gebeuren, tenzij iemand een andere oplossing weet.


    A girl who wonders.

    Ik heb eigenlijk wel zin om aan iets nieuws te beginnen om het schrijven weer op te pakken, als het nog door gaat.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Ik heb eigenlijk wel zin om aan iets nieuws te beginnen om het schrijven weer op te pakken, als het nog door gaat.


    Als de mensen hierboven nog verkiezen mee te doen, dan zou het misschien wel lukken. Lief dat je reageert, in ieder geval.


    A girl who wonders.

    Ik doe nog steeds mee. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als je nog een weekje kan wachten, heb ik tijd om mijn rol te maken en mee te doen c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    Als je nog een weekje kan wachten, heb ik tijd om mijn rol te maken en mee te doen c:


    Sure. Ik ga gewoon iedereen die nog niet gereageerd heeft even een PB-tje sturen en dan zie ik weer verder. Mocht er nog genoeg animo voor zijn, ga ik wel wat shot in de zaak brengen - maar je kan hoe dan nog meedoen, indien we alsnog verder gaan.

    En thank u, Eavan!


    A girl who wonders.

    Laat maar weten welke rol je dan nog nodig hebt! Mij maakt het namelijk weinig uit wat ik neem.


    Your make-up is terrible

    Ik wil wel een man reserven, maar ik heb een vraagje. Hoe uitgebreid wil je zijn beschrijving hebben? Meestal geef ik een korte en simpele beschrijving en laat ik mijn personage dan later 'tot leven komen', zeg maar.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Krueger schreef:
    (...)

    Sure. Ik ga gewoon iedereen die nog niet gereageerd heeft even een PB-tje sturen en dan zie ik weer verder. Mocht er nog genoeg animo voor zijn, ga ik wel wat shot in de zaak brengen - maar je kan hoe dan nog meedoen, indien we alsnog verder gaan.

    En thank u, Eavan!


    Oké, super!

    Bij deze zou ik dan een man willen reserveren als rol


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?