• CONGRATULATIONS — YOU HAVE BEEN INVITED TO PLAY THE GAME.



    Enter, friends. But beware.
    To save you, there is no prayer.
    For here, there are only fear and sinners.
    And most important to remember:
    Within the Game; there are no winners.

    Are you willing to pay the price?



    Enkele personen — ieder met hun eigen verhaal, hun eigen littekens en zonder enige connectie met elkaar — ontvangen een brief met daarin een uitnodiging voor The Game. Ondanks eindeloos veel onbeantwoorde vragen, kiezen ze er toch voor om te deel te nemen, omdat ze één ding gemeen hebben: ieder van hun heeft een grote nood aan geld en dat is wat The Game te bieden heeft. Maar tegen welke prijs?

    Locatie

    Doch niemand op voorhand enig idee zal hebben waar terecht te komen, zullen ze ieder met luxueuze limousine en net zo indrukwekkende jet naar één dezelfde plaats gevoerd worden: Een Chalet bovenop Mt. Amelia — zo genoemd naar de overleden dochter van een rijk man — welke alleen met een skilift te bereiken valt. Eens de deuren sluiten, zullen ze niet te openen zijn — waarbij ook vrieskou en wilde dieren — zoals wolven — laten blijken dat buiten niet te overleven valt. Iedere hoek en kier gevuld met camera's, microfoons en technologie die nog niet voor de buitenwereld gekend is.

    Gelijkvloers: Inkomhal — Keuken — Woonkamer — Eetkamer — Bibliotheek — 3 Gesloten deuren
    Eerste Verdieping: Badkamer 1 — Slaapkamers van *X aantal personages* — 2 Gesloten deuren
    Tweede Verdieping: Badkamer 2 — Slaapkamers van *X aantal personages* — 2 Gesloten deuren (waaronder één die naar de zolder leidt)
    Kelder: Momenteel gesloten


    *Iedere slaapkamer zal items bezitten die je personage erg dierbaar zijn, alsook kasten gevuld met op maat gemaakte kledij.

    Rollen

    Mannen
    — Krueger • Theodore Jason King • 24
    — Thanatophobia
    — RabidKiller • Caspar Polichev • 22
    — Kharjo • Brian Newton • 29
    — Siwon

    Vrouwen
    — Eavan • Jazmín Valéria Fuensanta • 21
    — Sherrinford
    — Meraki • Emma Kathryn Salvay • 20
    — Thanatophobia • Artemis Kione Donoghue • 25
    — Veilliers • Izaya 'Izzy/Iz' Melboire Huntley • 23
    — Chachki • Natalia Zoe Moreno • 24
    — Nightmarexx • Lucy Jones • 21

    In te vullen
    Naam:
    Leeftijd: [Moet tussen 19 — 30 jaar vallen.]
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Verleden: Pas op, dit hoeft niet uitgebreid te zijn. We verwachten echter dat ieder personage een verleden met zich meedraagt, waardoor hij/zij nu in geldnood zit.
    Angsten/Geheimen:
    Familie/Dierbaren: Optioneel.

    Optioneel kan je er naar eigen verlangen nog aan toe voegen, zoals 'Extra'.



    Momenteel staat er geen limiet op het aantal personages. Naar ons gevoel hoeft het man/vrouw—ratio ook niet precies gelijk te liggen, maar probeer het toch een beetje in te schatten. Mocht blijken dat één van de twee duidelijk de overhand krijgt, zullen we er een tijdelijke stop op moeten plaatsen.

    Regels

    — Perfecte personen bestaan niet, hou hier rekening mee bij het maken van je personage.
    — Respecteer elkaar.
    — Minimaal 250 woorden per post.
    -— Fouten zijn menselijk, maar probeer ABN-taalgebruik aan te houden bij het schrijven van je posts.
    — Geef afwezigheid aan, zodanig hier rekening mee gehouden kan worden.
    — Hetzelfde geldt voor naamsveranderingen.
    — Topics worden aangemaakt door mezelf (Krueger) of Caster, tenzij anders gevraagd.
    — Mocht je iets niet begrijpen, vragen hebben of een idee hebben voor de RPG — aarzel niet om contact te zoeken!



    Linken
    — Het Praattopic

    We hopen dat enkele onder jullie zich tot dit idee aangetrokken zullen voelen en deel willen nemen, om zo een aangename en spannende RPG te creëren! Zoals jullie misschien vermoeden zullen wij 'The Game' vooral dirigeren, de rest is echter aan jullie om in te vullen. Hoe het verhaal loopt, wie de uiteindelijke winnaar wordt, zal afhangen van jullie keuzes binnen het verhaal. We staan ook altijd open voor suggesties i.v.m. de uitdagingen of andere zaken, dus aarzel niet om daar een PB-tje over te sturen.

    Met veel liefs, Avarice & Caster.

    Bij deze zijn jullie uitgenodigd voor The Game.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2015 - 1:16 ]


    A girl who wonders.

    Ik heb haar aangepast. En ik vind de post schrijven altijd wel veel makkelijker dan het personage maken, ook al weet ik al helemaal in mijn hoofd hoe ze is.


    It's scary what a smile can hide.

    Mijn rol komt dit weekend normaal (:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Mijn rol zal eveneens dit weekend komen.


    •

    Caster > Maddox.


    •

    WOENSDAG 25 NOVEMBER ZAL IK HET SPEELTOPIC OPENEN.

    Gelieve jullie rollen tegen deze dag af te werken - of toch het grootste deel, zodanig we kunnen starten. Wiens rol niet af voldoende afgewerkt is, kan tot dat wel zo is niet deelnemen aan het rp'en zelf. Mocht er een reden zijn dat het echt niet zal lukken, gelieve dat even te laten weten aan mij. (:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 14:12 ]


    A girl who wonders.

    Ach, what the hell. Sign me in. Male.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Ach, what the hell. Sign me in. Male.


    Yeuh, ik zet je erbij!

    Gaat het je nog lukken je rol te maken tegen woensdag?


    A girl who wonders.

    Bij deze is het P R A A T T O P I C geopend.


    A girl who wonders.

    Ik ga nu aan mijn rol beginnen, dus hij zal vandaag grotendeels af zijn


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Caspar Polichev





    Leeftijd: 22
    Karakter: Caspar is een koppige jongeman die er alles aan zal doen om zijn zin te krijgen. Hij bijt snel van zich af eens er iemand op zijn zenuwen werkt, en doet dat vaak op een sarcastische manier, zonder een blad voor de mond te nemen. Hierdoor komt hij vaak terecht in onaangename situaties met meningsverschillen of zelfs vechtpartijen tot gevolg. Maar ook hierbij laat hij zich zeker niet kennen. Integendeel, hierbij maakt hij het vaak nog erger. Men zou het zo kunnen uitdrukken dat hij niet bang is om zijn handen vuil te maken.
    Na deze woorden lijkt het dat Caspar erop kickt om te vechten en voortdurend ruzie te zoeken bij iedereen die hij tegenkomt, maar dat is helemaal niet het geval. Bij de meesten is hij eerder een spontane kerel die snel een gesprek zal aanknopen bij mensen die hij niet kent om ze beter te leren kennen. Maar dat wil niet zeggen dat hij snel vrienden maakt. Daarvoor moet de persoon in kwestie zijn vertrouwen winnen, wat niet zo makkelijk gebeurt. Bij kennissen is hij niet open met zijn gevoelens, maar bij zijn vrienden durft hij alles kwijt, behalve specifieke geheimen die hij liever voor zichzelf houdt. Caspar zal ook niet snel over zijn verleden praten.
    Hij kan goed overweg met veel mensen, zolang ze hem niet uitermate op de kast zitten te jagen, maar alsnog heeft deze jongeman een selecte vriendengroep. Caspar is een zeer loyaal iemand, zowel voor zijn vrienden, als zijn familie als zijn mogelijke partner. Dit geeft dan ook als gevolg dat iemand die hoort tot een van deze groepen, hem zou verraden op welke manier ook mogelijk, hij hen uit zijn leven zal verbannen. Caspar besteed geen tijd aan verraders.
    Vanwege zijn verleden heeft hij geleerd om niet op te geven wanneer er eens iets tegenslaat. Caspar is iemand die nooit zal opgeven, al zou het zijn dood betekenen.


    Uiterlijk: Het meest opvallende aan Caspar is de nektatoeage van een schedel die altijd te zien is, wat hij ook zou dragen. Behalve deze tatoeage, prijken er nog andere over zijn bovenarmen, borst en handen. Enkelen heeft hij vanwege bepaalde betekenissen die hij eraan heeft hangen, maar anderen gewoonweg omdat hij ze mooi vond en ervan overtuigd was dat ze wel een plek op zijn lichaam verdienden. Caspar heeft vroeger ook een septum-piercing gehad, maar na een tijdje vond hij er niet veel meer aan en sindsdien heeft hij geen piercings meer.

    Caspar is van gestalte groter dan gemiddeld (1 meter 92). Een afgetraind lichaam heeft hij niet, maar zijn armen zijn redelijk gespierd en op zijn buik is er niet veel vet te bekennen.

    Het is wel zo dat hij sterker uit de hoek kan komen dan men eerst van hem zou verwachten.
    Hij geeft vaak een zelfingenomen indruk vanwege zijn strenge neutrale blik en koele donkerbruine ogen, maar vaak meent hij het niet zo.

    Van kledij draagt hij vaak donkere exemplaren, maar van stijl durft hij wel eens te wisselen. Toch zal hij altijd zijn best doen om er netjes uit te zien.



    Verleden: Zoals wel van zijn achternaam af te leiden is, komt Caspar van een Russische familie. Over zijn kindertijd heeft hij niet veel te klagen: hij is netjes opgevoed en heeft altijd veel plezier gehad om op school te zitten. Maar nadat zijn vader was omgekomen in een schietpartij tijdens een overval in een warenhuis, is zijn hele leven omgeslagen. Zijn moeder raakte depressief, trouwde met een charlatan van een vent en verwaarloosde Caspar steeds meer eens ze van haar nieuwe echtgenoot zwanger geraakte. Caspar werd geslagen en seksueel misbruikt door zijn stiefvader in zijn tienerjaren, zonder dat zijn moeder, uit angst om hetzelfde mee te maken, er iets aan deed. Hierdoor is Caspar op zijn zestiende van huis weggelopen en heeft hij sindsdien nooit meer contact opgenomen met zijn moeder. Met zijn halfzusje heeft hij ook geen contact meer gehad, aangezien ze nog veel te jong was, maar Caspar hoopt haar ooit wel eens terug te kunnen ontmoeten, in de hoop haar met hem te laten intrekken om zo uit die hel van een thuissituatie te redden, zolang zijn eigen situatie er beter op zou worden.
    Sinds zijn zestiende heeft hij nooit nog een vaste stek gehad om te verblijven, dus vanaf het moment dat hij net was weggelopen heeft hij veel barre nachten op straat doorgebracht. Enkele keren heeft hij veel geluk gehad dat hij niet was doodgevroren tijdens de strenge winters die het noordoostelijke deelrepubliek Komi kent. Zijn saldo bestond uit enkele povere stukken geld die hij kreeg bij het bedelen en vaak gaf hij het uit aan drank om zijn lichaam wat te kunnen warmen. Hierdoor heeft hij jammer genoeg een drankverslaving ontwikkeld. Het is nog steeds moeilijk voor hem om van alcohol af te blijven.
    Gelukkig heeft hij na een jaar een baantje als poetshulp in een groot bedrijf kunnen strikken, maar dat leverde niet veel geld op. Maar sindsdien is het wel iets beter met hem gegaan. Met zijn kleine kapitaal heeft hij een kleine kamer kunnen weten te huren bij een oude vrouw die hij enorm dankbaar is. Maar om toch eindelijk zijn vaste stek te kunnen betalen en een degelijke job te kunnen krijgen, zou het geld dat er te winnen van in ‘The Game’ toch een hele oplossing bieden.



    Angsten/Geheimen:

    Angsten:
    • Alleen zijn
    • Caspar houdt niet van aanrakingen
    • Caspar kan absoluut niet tegen medelijden

    Geheimen:
    • Het feit dat hij seksueel misbruikt is door zijn stiefvader. Hij heeft dit nooit aan iemand verteld en is dat ook niet van plan, sinds het enorm confronterend is en pure walging oproept.




    Extra:Caspar is van geaardheid heteroromantisch biseksueel. Hij is niet het type voor vaste relaties, hoewel hij er wel enkele achter de rug heeft. Meestal wanneer het serieuzer begint te worden, haakt hij af, omdat hij het moeilijk vindt om zich aan iemand te binden en hij bang is dat hem dezelfde thuissituatie staat te wachten als die hijzelf heeft meegemaakt, en dat wil hij niemand aandoen.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Valeska became Thanatophobia

    Ik zal mijn rollen morgen of dinsdag afmaken.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Krueger schreef:
    (...)

    Yeuh, ik zet je erbij!

    Gaat het je nog lukken je rol te maken tegen woensdag?

    Ofcourse.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier -> Siwon.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb alle namen aangepast en de rollen erbij gevoegd.
    Morgen zou ik het topic willen openen, dus het zou fijn zijn als iedereen zijn rol kan afwerken - of toch zeker de belangrijkste aspecten kan invullen. (:


    A girl who wonders.

    Ik kan helaas door tijdgebrek (rondom studie / thuissituatie) niet meer mee doen met de RPG. Het spijt me heel erg.


    •