• CONGRATULATIONS — YOU HAVE BEEN INVITED TO PLAY THE GAME.



    Enter, friends. But beware.
    To save you, there is no prayer.
    For here, there are only fear and sinners.
    And most important to remember:
    Within the Game; there are no winners.

    Are you willing to pay the price?



    Enkele personen — ieder met hun eigen verhaal, hun eigen littekens en zonder enige connectie met elkaar — ontvangen een brief met daarin een uitnodiging voor The Game. Ondanks eindeloos veel onbeantwoorde vragen, kiezen ze er toch voor om te deel te nemen, omdat ze één ding gemeen hebben: ieder van hun heeft een grote nood aan geld en dat is wat The Game te bieden heeft. Maar tegen welke prijs?

    Locatie

    Doch niemand op voorhand enig idee zal hebben waar terecht te komen, zullen ze ieder met luxueuze limousine en net zo indrukwekkende jet naar één dezelfde plaats gevoerd worden: Een Chalet bovenop Mt. Amelia — zo genoemd naar de overleden dochter van een rijk man — welke alleen met een skilift te bereiken valt. Eens de deuren sluiten, zullen ze niet te openen zijn — waarbij ook vrieskou en wilde dieren — zoals wolven — laten blijken dat buiten niet te overleven valt. Iedere hoek en kier gevuld met camera's, microfoons en technologie die nog niet voor de buitenwereld gekend is.

    Gelijkvloers: Inkomhal — Keuken — Woonkamer — Eetkamer — Bibliotheek — 3 Gesloten deuren
    Eerste Verdieping: Badkamer 1 — Slaapkamers van *X aantal personages* — 2 Gesloten deuren
    Tweede Verdieping: Badkamer 2 — Slaapkamers van *X aantal personages* — 2 Gesloten deuren (waaronder één die naar de zolder leidt)
    Kelder: Momenteel gesloten


    *Iedere slaapkamer zal items bezitten die je personage erg dierbaar zijn, alsook kasten gevuld met op maat gemaakte kledij.

    Rollen

    Mannen
    — Krueger • Theodore Jason King • 24
    — Thanatophobia
    — RabidKiller • Caspar Polichev • 22
    — Kharjo • Brian Newton • 29
    — Siwon

    Vrouwen
    — Eavan • Jazmín Valéria Fuensanta • 21
    — Sherrinford
    — Meraki • Emma Kathryn Salvay • 20
    — Thanatophobia • Artemis Kione Donoghue • 25
    — Veilliers • Izaya 'Izzy/Iz' Melboire Huntley • 23
    — Chachki • Natalia Zoe Moreno • 24
    — Nightmarexx • Lucy Jones • 21

    In te vullen
    Naam:
    Leeftijd: [Moet tussen 19 — 30 jaar vallen.]
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Verleden: Pas op, dit hoeft niet uitgebreid te zijn. We verwachten echter dat ieder personage een verleden met zich meedraagt, waardoor hij/zij nu in geldnood zit.
    Angsten/Geheimen:
    Familie/Dierbaren: Optioneel.

    Optioneel kan je er naar eigen verlangen nog aan toe voegen, zoals 'Extra'.



    Momenteel staat er geen limiet op het aantal personages. Naar ons gevoel hoeft het man/vrouw—ratio ook niet precies gelijk te liggen, maar probeer het toch een beetje in te schatten. Mocht blijken dat één van de twee duidelijk de overhand krijgt, zullen we er een tijdelijke stop op moeten plaatsen.

    Regels

    — Perfecte personen bestaan niet, hou hier rekening mee bij het maken van je personage.
    — Respecteer elkaar.
    — Minimaal 250 woorden per post.
    -— Fouten zijn menselijk, maar probeer ABN-taalgebruik aan te houden bij het schrijven van je posts.
    — Geef afwezigheid aan, zodanig hier rekening mee gehouden kan worden.
    — Hetzelfde geldt voor naamsveranderingen.
    — Topics worden aangemaakt door mezelf (Krueger) of Caster, tenzij anders gevraagd.
    — Mocht je iets niet begrijpen, vragen hebben of een idee hebben voor de RPG — aarzel niet om contact te zoeken!



    Linken
    — Het Praattopic

    We hopen dat enkele onder jullie zich tot dit idee aangetrokken zullen voelen en deel willen nemen, om zo een aangename en spannende RPG te creëren! Zoals jullie misschien vermoeden zullen wij 'The Game' vooral dirigeren, de rest is echter aan jullie om in te vullen. Hoe het verhaal loopt, wie de uiteindelijke winnaar wordt, zal afhangen van jullie keuzes binnen het verhaal. We staan ook altijd open voor suggesties i.v.m. de uitdagingen of andere zaken, dus aarzel niet om daar een PB-tje over te sturen.

    Met veel liefs, Avarice & Caster.

    Bij deze zijn jullie uitgenodigd voor The Game.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2015 - 1:16 ]


    A girl who wonders.

    Kharjo schreef:
    Ik wil wel een man reserven, maar ik heb een vraagje. Hoe uitgebreid wil je zijn beschrijving hebben? Meestal geef ik een korte en simpele beschrijving en laat ik mijn personage dan later 'tot leven komen', zeg maar.


    Van mij hoeft het niet al te uitgebreid zijn, aangezien ik persoonlijk geloof dat een personage pas volwaardig tot stand komt in het Rp'en zelf. Een lijstje met karaktertrekken vind ik ook oké.


    A girl who wonders.

    Chachki schreef:
    Laat maar weten welke rol je dan nog nodig hebt! Mij maakt het namelijk weinig uit wat ik neem.


    Aangezien er twee mannelijke rollen bij gekomen zijn, laat ik de keuze nu aan jou. (:


    A girl who wonders.

    Krueger schreef:
    (...)

    Aangezien er twee mannelijke rollen bij gekomen zijn, laat ik de keuze nu aan jou. (:


    Oeh, nice, haha. Doe dan maar een vrouw, is ook al weer een tijdje geleden. ;3


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)

    Oeh, nice, haha. Doe dan maar een vrouw, is ook al weer een tijdje geleden. ;3


    Ik voeg je erbij!

    Leuk dat jullie meedoen, allemaal. Misschien lukt het zo toch nog! (:

    [ bericht aangepast op 13 nov 2015 - 16:30 ]


    A girl who wonders.

    Krueger schreef:
    (...)

    Van mij hoeft het niet al te uitgebreid zijn, aangezien ik persoonlijk geloof dat een personage pas volwaardig tot stand komt in het Rp'en zelf. Een lijstje met karaktertrekken vind ik ook oké.


    Helemaal goed, dan ga ik nu een vent maken, haha :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Naam:
    Brian Newton

    Leeftijd:
    29

    Karakter:
    Brian is een man met twee gezichten. Naar de buitenwereld toe is hij een lieve en vrolijke man met een leven vol geluk. Hij zal echter aan niemand laten zien dat hoe zijn geluk eerder ongeluk is en hij zal niemand zijn problemen toevertrouwen. Brian kan mensen goed bespelen en ze heel speciaal laten voelen terwijl ze hem eigenlijk niets kunnen interesseren. Dat hij dit goed kan wil echter niet zeggen dat het nooit misgaat - Brian wil zich nog weleens verspreken en verraad dan dat hij bijvoorbeeld enorm gelogen heeft over iets. Liegen is voor hem tweede natuur. Hij doet het zo vaak dat hij het zelf niet eens altijd meer in de gaten heeft. Daarbij is Brian ook nog eens behoorlijk autoritaire man. Dankzij zijn natuurlijke arrogantie is hij ervan overtuigd dat hij het verdiend om de leiding te hebben.
    Toch heeft Brian ook goede kanten en zelfs redenen om te zijn wie hij is. Hij heeft een zoon, die voor hem meer betekent dan wie of wat dan ook. Hij zal alles voor hem doen en zelfs wetten zullen hem niet tegenhouden om hem alles te kunnen geven wat hij maar kan wensen. Daarbij is ook nog eens creatief en in zijn vrije tijd mag hij graag schilderen. Hij is ambitieus en heeft nog grootste plannen voor zijn toekomst. Dankzij zijn kinderen heeft hij ook een enorm verantwoordelijkheidsgevoel, is hij erg gedisciplineerd en geordend.

    Verleden:
    Het leven van Brian was vrij normaal tot op zijn 16e. Toen ontmoette hij een meisje die zijn leven op z'n kop zette. Eva. Amer twee jaar later beviel ze van Brian's eerste kind. Als tienerouders hadden ze het allesbehalve makkelijk. Hun relatie raakte in een diep dal en het ging van kwaad tot erger tot het eindigde met een heftige ruzie, waarbij ze er met hun dochter vandoor ging. Brian deed alles wat hij kon om zijn dochter terug te krijgen maar verloor de strijd na twee jaar. Hij had geen opleiding, geen inkomen en geen vast thuis. Hierdoor kon hij onmogelijk gedeelde voogdij krijgen. Een aantal maanden later leken er betere tijden aan te komen. Brian ontmoette een nieuwe vrouw genaamd Sharon - een single moeder van een zoontje van 2. Hij begon aan een nieuwe opleiding en werkte bij tweede bedrijven om geld bij te verdienen. Ze hadden een paar mooie jaren, maar in het laatste jaar van Brian's opleiding belandde hij in een auto-ongeluk waardoor hij een jaar uit de running raakte. In die tijd voelde zijn vriendin zich eenzaam en zocht troost bij haar ex-vriend. Brian verliet haar zodra hij erachter kwam en zwoer dat hem dit keer niet hetzelfde zou gebeuren. Hoewel hij niets te zeggen dat over Sharon's zoon, kon hij wel degelijk vechten voor zijn eigen. Nu stond hij echter weer op straat, nog altijd zonder geld en opleiding en restte hem nog maar één optie: zijn uitnodiging voor The Game accepteren.

    Angsten en Geheimen:
    Brian's grootste angst is natuurlijk dat hij zijn zoontje alsnog kwijtraakt, net zoals zijn dochter. En na Sharon durft hij het niet meer aan om een relatie te beginnen - in zijn ogen zijn alle vrouwen eropuit om hem alles af te nemen van hem dierbaar is. Daarbij heeft hij niet meer in een auto gereden sinds het ongeluk, maar ook niet als passagier. Als hij ergens heen moet dan moet het op loopafstand zijn. Hierdoor is hij behoorlijk geïsoleerd geraakt.

    Zijn angst voor auto's, of het verkeer in het algemeen, is ook zijn grootste geheim. Welke man vreest het nou om in een auto te stappen? Hij had het zelfs verborgen weten te houden voor Sharon onder het mom van dat hij het nog niet aandurfde na zijn verwondingen.

    Uiterlijk. Faceclaim - André Hamann

    Brian heeft het voordeel dat hij een aangenaam gezicht heeft om naar te kijken. Niet eens zozeer in de aantrekkelijkheid, maar hij heeft een vriendelijke gezicht dat zijn nare kanten goed verborgen houdt. Hij heeft bruine ogen met een zachte blik en een warme glimlach. Zijn haren en baard zijn donkerblond, maar kleuren iets lichter in de zomer. Hij heeft een normaal postuur, maar is lichtelijk aangekomen na het ongeluk doordat hij een poos heeft stilgezeten. Hierdoor heeft hij een beetje een buikje die hij verbergt onder truien en vesten. Ook heeft hij een aantal littekens overgehouden aan operaties. Hij heeft geen tatoeages of piercings.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 20:16 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Goh, ik zou het toch wel graag een beetje uitgebreider willen hebben, omdat we nu eigenlijk bijna niks weten over je personage, haha.. Als je zijn karakter graag kort houdt, is het misschien makkelijker simpelweg een lijstje met karaktereigenschappen te bieden. Ik zou het ook prefereren als je wel effectief iets uittypt bij zijn uiterlijk (denk hierbij aan dingen zoals kledingstijl, postuur, etc..) Het is ook echt een vereiste dat je personage enkele angsten en geheimen heeft. Anders zou hij namelijk niet uitgenodigd zijn voor The Game.


    A girl who wonders.

    Natalia Zoe Moreno

    Naam:
          Natalia Zoe Moreno
    Leeftijd:
          24
    Karakter:
          Op het eerste gezicht lijkt Natalia een jonge, egoïstische vrouw met een nonchalante houding die maar weinig kan schelen. Dat is dan ook gedeeltelijk waar, maar ze is niet helemaal egoïstisch. Over bepaalde zaken echter wel. Ze kan heel behulpzaam zijn naar mensen toe die echt hulp nodig hebben, zoals de armen en de kreupelen. Zulke mensen zou ze nooit zomaar aan hun lot overlaten. Rijke mensen echter wel, net als mensen met een groot ego en mensen die haar slecht behandelen. Ze staat sterk in haar schoenen en vind niet dat zij iemand nodig heeft. Hulp vragen is dan ook iets wat ze nooit doet. Dit komt waarschijnlijk ook omdat ze erg koppig is en erg zelfstandig, wat ze soms ook iets overdrijft. Ze wilt gewoon geen andere nodig hebben voor haar eigen bestaan.
          Ze komt vaak nonchalant over, maar heeft absoluut geen geduld en je kan haar gemakkelijk uitlokken. Ze heeft snel last van woede uitspattingen en kan behoorlijk agressief worden. Ze scheld veel en valt je zonder pardon aan. Ze is ook een echte vloeker en gebruikt nogal wat sarcasme, maar is ook brutaal en hecht geen waarde aan rangen. Je kan haar snel naar je horen snauwen of uithalen met woorden als ze boos op je word, wat snel is. Ze heeft dan ook weinig zelfbeheersing, laat zichzelf niet temmen. Helaas is Nat snel chagrijnig en uit haar humeur, waardoor ze soms echt behoorlijk kan gaan zitten mokken en de schuld op anderen afschuift.
          Nat is absoluut geen denker, ze is een echte doener. Ze is erg intelligent, maar heeft geen goede planningseigenschappen waardoor ze vaak het geluk heeft dat alles op z'n pootjes terecht komt, maar lang niet altijd. Ze stort zich vaak snel op dingen en houd dan ook wel een beetje van avontuur en gevaar. Hiervoor is moed nodig, dat bezit ze genoeg, maar ook roekeloosheid, wat ze teveel heeft. Ze heeft een sterke overlevingsdrang, maar is totaal niet schuw voor mensen en dat helpt lang niet altijd, maar haar aanpassingsvermogen wel. Ze vertrouwt je niet zomaar, maar laat je wel binnen omdat ze niet snel bang is. Ze maakt graag praatjes met mensen en is over het algemeen redelijk sociaal.
          Ze houd helemaal niet zo van flirten, maar kan het wel. Ze heeft geen zin om voor anderen charmant te doen. Als ze iets nodig heeft weet ze ineens maar al te goed hoe het moet. Ze heeft het sowieso niet zo op kerels, ze vind ze vies en achterbaks, hoewel ze dat zelf ook wel kan zijn. In liefde gelooft ze wel, maar ze denkt niet dat het voor haar weggelegd is. Seks heeft ze wel, maar erg weinig omdat er maar weinig gelegenheden zijn waarin ze dit wilt hebben. Ze is ook erg kieskeurig in mannen. Voor dierbaren kan ze erg liefdevol zijn, maar ook erg temperamentvol. Ze is enkel trouw aan zichzelf en degene die heel dicht bij haar staan, wat op het moment niemand is.
    Uiterlijk:
          Nat is ongeveer 1,70 lang, wat redelijk groot is voor een vrouw. Ze heeft een heel tenger postuur, wat haar er soms een beetje breekbaar uit laat zien. Ze is erg slank en komt moeilijk in gewicht aan. Dit merk je dan ook aan haar vrouwelijke vormen. Ze heeft ze wel, een klein beetje een zandloperfiguur en een kleine b-cup, maar dat was het dan ook wel. Natalia vind alleen dat haar bovenbenen uit proportie zijn en te groot voor haar postuur. Verder heeft ze van nature al een licht karamelkleurige huid, maar kleurt snel bij in de zon. Ze verbrand amper tot niet. Natalia heeft meerdere, meestal kleine, tatoeages. Ze zitten vaak op onopvallende plekken.
          Verder heeft Nat een ovaal, zacht gezicht met fijne trekken. Ze heeft een iets puntige kin en opvallende jukbeenderen. Haar lippen zijn vol en rozig van kleur, haar mond is redelijk klein. Haar neus is ook klein en recht. Haar ogen zijn donkerbruin en omringt door lange, zwarte wimpers. Van zichzelf heeft ze lang, donkerbruin haar dat stijl is, maar ze verft het erg graag en doet er van alles mee. Natalia draagt graag make-up, het is echt haar ding.
          Je kan Nat wel erg modieus noemen. Ze koopt graag kleding en draagt dingen niet te vaak. Elke seizoen vernieuwt ze haar kast. Haar kledingstijl is het best te omschrijven als erg vrouwelijk, met een voorkeur voor pastelkleuren. Ze draagt weinig felle kleuren en zwart, dat is echt een uitzondering voor haar. Natalia verzamelt ook graag schoenen en heeft er een hoop.
    Verleden:
          De ouders van Natalia zijn zonder bezittingen in de VS aangekomen vanuit Mexico. Ze bouwden daar een armzalig leven op, waar ze heel weinig hadden en vooral veel werkten. Omdat Natalia zelf in de VS geboren is, is zij niet illegaal. Hierdoor heeft ze haar school wel af kunnen maken, maar er was nooit geld om verder te studeren. Nat heeft haar vanaf haar middelbare school altijd gewerkt om haar familie te kunnen ondersteunen. Haar moeder is acht jaar geleden omgekomen bij een auto ongeluk en haar vader is vijf jaar geleden ziek geworden en het jaar erna gestorven. Ze heeft verder geen familie in de VS. Momenteel werkt ze in een warenhuis en blogt ze over mode. Ze woont in een kleine studio boven een shoarma zaak.
    Angsten/geheimen:
    Angsten:
          - Ze is bang dat mensen achter haar herkomst komen en haar afwijzen daardoor.
    Geheimen:
          - Ze heeft een enorme schuld door haar koopverslaving en de ziektekosten van haar vader.
          - Ze is de dochter van illegale immigranten uit Mexico.


    Your make-up is terrible

    Krueger schreef:
    Goh, ik zou het toch wel graag een beetje uitgebreider willen hebben, omdat we nu eigenlijk bijna niks weten over je personage, haha.. Als je zijn karakter graag kort houdt, is het misschien makkelijker simpelweg een lijstje met karaktereigenschappen te bieden. Ik zou het ook prefereren als je wel effectief iets uittypt bij zijn uiterlijk (denk hierbij aan dingen zoals kledingstijl, postuur, etc..) Het is ook echt een vereiste dat je personage enkele angsten en geheimen heeft. Anders zou hij namelijk niet uitgenodigd zijn voor The Game.


    Oh, echt? Ik dacht dat ze alleen in geldnood moesten zitten. Sorry, verkeerd begrepen! Ik ga hem vanavond nog even aanpassen en uitbreiden :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kharjo schreef:
    (...)

    Oh, echt? Ik dacht dat ze alleen in geldnood moesten zitten. Sorry, verkeerd begrepen! Ik ga hem vanavond nog even aanpassen en uitbreiden :'D


    Haha, geen probleem. Ik had het er misschien explicite bij moeten voegen, maar ik dacht dat het feit dat het een verplicht aspect van de rolinvulling is, genoeg zou zijn. My bad!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 18:52 ]


    A girl who wonders.

    Wegens technische problematiek, kan men even niet reageren in dit topic via de computer. Ik weet echter al waar - vermoedelijk - het probleem zit en probeer dit zo snel mogelijk op te lossen met persoon in kwestie. Excuses.


    A girl who wonders.

    Mag ik een vrouw reserveren?


    It's scary what a smile can hide.

    Nightmarexx schreef:
    Mag ik een vrouw reserveren?

    Ja, dat mag. Ik pas het topic morgen aan. (:

    @Kharjo, ik vind em goed zo!


    A girl who wonders.

    Naam: Lucy Jones
    Leeftijd: 21 jaar
    Karakter: Lucy is een creatief meisje dat meestal kalm blijft onder de meeste situaties. Als de situaties echter uit de hand lopen, kan ze gaan stressen. Ze is wel een dromer, en betrapt haarzelf vaak op dromen, soms ook in erge situaties. Lucy heeft een hele grote fantasie en praat niet zoveel. Ze geniet van de stilte om haar heen maar kan ook vlot babbelen met iemand die ze mag. Tegen mensen die ze niet mag is ze meestal bot, koppig en soms zelfs gemeen tegen. Lucy wordt soms ook 'Lucifer' genoemd, wat ze totaal niet erg vind. Veel mensen beweren dat haar naam van de naam 'Luciana' komt, wat niet waar is. De echte oorsprong kom je nog wel achter. Lucy heeft een enorm hart voor dieren en ze huilt ook best snel bij het zien van een verwond dier. In het algemeen huilt ze best snel, maar niet echt waar veel mensen bij zijn. Bij mensen die ze mag huilt ze ook niet zo vaak uit, ze wilt niet als 'watje' bestempelt worden. Ze is een echte sarcastische, bijdehand, koppige ezel. Ze is slim en sluw, een perfecte combinatie volgens haar. Ze kan best misleidend zijn en vind het leuk om mensen te 'manipuleren', maar soms heeft ze een dipje en doet ze dat niet. Lucy is op zich dus best normaal, maar als ze zich bedriegt voelt kan ze zich dierlijk gaan gedragen, waaronder; grommen, krabben en soms zelfs
    Verleden: Lucy was vroeger best rijk. Ze had een altijd zeer normaal leven en stond altijd voor haar vrienden klaar. Op een dag werd Lucy aangereden door een auto en moest hierdoor hevige operaties ondergaan. Ze lag een lange tijd in kritieke toestand. Al die dagen dat Lucy in het ziekenhuis lag wou dat ze liever dood was. Het deed verschrikkelijk veel pijn en de operaties kosten ook enorm veel. Ze is er doorgekomen maar, aangezien haar ouders beide gestorven zijn, had ze weinig geld. Op den duur kon ze de huur voor haar huis niet meer betalen en werd op straat gezet. Na heel veel te werken, en op een 'kot' gewoond dat bijna niets kostte, kon ze weer een normaal, eigen huis kopen. Lucy bezit nu een klein appartement aan de rand van een stad, maar ze zit nog steeds in de geldnood. Ze loopt nu ook nog steeds een beetje mank, aan haar linkerbeen. Dat is vooral te zien als ze loopt.
    Angsten:
    -Lucy voelt haar totaal niet op haar gemak bij een grote groep mensen.
    -Lucy is bang van onweren
    -Lucy is bang om te meemaken dat de mensen om wie ze geeft sterven
    -Faalangst
    Geheimen:
    -Lucy is al is in de gevangenis gebleven, voor een ding dat zij niet had gedaan. In de gevangenis begon ze echter depressief te worden, en dat bleef ze ook een lange tijd.
    -Soms heeft Lucy nog steeds paniek aanvallen, enkel minder erg als vroeger
    Uiterlijk: Lucy heeft kastanjebruin haar en grijze ogen. Ze heeft ook een kleine tatoeage van de tekst ‘Never stop dreaming’ op haar linker-bovenarm staan. Ze heeft, buiten dat, ook een paar littekens. Ze heeft er op haar rechterarm en buik een. Op haar rug heeft ze er meerdere kleintje en ook een kleine die langs haar rechteroog loopt, maar dit verbergt ze meestal met make-up. Lucy draagt, als ze alleen is, meestal lange sweaters en comfortabele broeken. Als ze bij meerdere mensen is, draagt ze echter iets minder comfortabele, maar meer toonbare kleren, vanwege haar angst om te falen. Ze heeft geen piercings. Lucy loopt meestal met een beetje gekromde rug, maar als ze wilt, kan ze met -niet zoveel- gemak rechtop lopen.


    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 19:39 ]


    It's scary what a smile can hide.

    Ik zou haar toch graag - een heel pak - uitgebreider willen hebben. Vanzelfsprekend valt de persoonlijkheid van je rol pas gedeeltelijk op z'n plaats binnen het Rp'en zelf, maar dat betekent niet dat alles nu verwaarloosd hoeft te worden, haha.. Er staat bovendien ook in mijn beginpost dat een reden van geldnood bij haar verleden zeker een vereiste is.

    Ik maak me ook zorgen of posts van 250 woorden wel gaan lukken, wanneer je die met je rol niet eens behaalt.. En wie weet vergis ik me daar in, maar gelieve haar toch uit te breiden. Misschien is het handig wat naar de andere rollen te kijken, zoals mijn rol - welke je op pagina 1 vindt.


    A girl who wonders.