• Ik kwam dus net op quizlet.
    Zie ik die feestvlaggetjes en denk ik 'huh?'.
    Het blijkt dus dat Quizlet jarig is en daarom maak ik dit topic!
    Jullie kunnen je verjaardagswensen hier neerzetten!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You are my piece of paradise.

    En toch is er zoveel veranderd in dit jaar. Ik heb even de crewfoto van vorig jaar erbij genomen en geschrapt wie nu weg is, dat zijn er 13 van de 27. Ik vind het lichtjes raar om het zo te zien, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aliyah schreef:
    En toch is er zoveel veranderd in dit jaar. Ik heb even de crewfoto van vorig jaar erbij genomen en geschrapt wie nu weg is, dat zijn er 13 van de 27. Ik vind het lichtjes raar om het zo te zien, haha.


    Maar we hebben (en krijgen binnenkort) nieuwe crewleden ;o

    Trees schreef:
    Wauw... 11 jaar toch? Het lijkt nog maar een paar maanden geleden dat al die jubileum-dingen er waren voor zijn 10-jarig bestaan! Gefeliciteerd!

    Dat heb ik ook ja, het lijkt zo kort geleden...
    Hoe dan ook, gefeliciteerd Quizlet!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Krull schreef:
    (...)
    Maar we hebben (en krijgen binnenkort) nieuwe crewleden ;o


    Ja, weet ik, het is gewoon zo raar hoe snel alles gaat. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Cersei schreef:
    Happy b-day, Q! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ledecky schreef:
    Gefeliciteerd, Q! Hopelijk volgen er nog vele jaartjes. ^^


    I don't think you quite understand, honey

    Happy Birthday Q!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gefeliciteeeeerd Q! *O*
    Het is zo raar dat het jubileum al een jaar geleden is, want zo voelt het echt niet. Ik was oprecht verbaasd toen ik een minuut na middernacht een post verzond en Q mij als reactie opeens vlaggetjes gaf. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aliyah schreef:
    En toch is er zoveel veranderd in dit jaar. Ik heb even de crewfoto van vorig jaar erbij genomen en geschrapt wie nu weg is, dat zijn er 13 van de 27. Ik vind het lichtjes raar om het zo te zien, haha.



    Whoa, haha, dat ziet er een beetje uit alsof je bijhoudt welke crewleden al zijn "uitgeschakeld". Laat me alsjeblieft leven! (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Gefeliciteeeeerd Q! *O*
    Het is zo raar dat het jubileum al een jaar geleden is, want zo voelt het echt niet. Ik was oprecht verbaasd toen ik een minuut na middernacht een post verzond en Q mij als reactie opeens vlaggetjes gaf. :'D


    Hahahaha die is leuk :')

    Indeed jammer van al die crewleden. Het is net een soort... Wie Is De Mol of zoiets, maar dan Wie Blijft Er over.

    Gefeliciteerd Quizlet! (yeah)
    Staat wel leuk al die vlaggetjes. :Y)


    “Some beautiful paths can't be discovered without getting lost.”

    Nou eh.. gefeliciteerd Q!
    Ik zie het op mobiele versie niet dus wist het niet XD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Whoa, haha, dat ziet er een beetje uit alsof je bijhoudt welke crewleden al zijn "uitgeschakeld". Laat me alsjeblieft leven! (no_chears)


    Haha, een beetje als The Hunger Games. The Fallen: 'Leah uit District bèta, Marthe uit District moderator'. Nou ja, jij overleeft het in elk geval al vrij lang. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yeah, gefeliciteerd! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yaaaay, gefeliciteerd Q!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •