• Hoiii,

    een tijdje geleden maakte ik een topic over dat ik een nieuw kapsel wilde, nou volgende week donderdag is het dus zo ver, maar nu twijfel ik enorm. Ik heb praktisch me hele leven al hetzelfde haar, afgezien van een keer dat ik een blonde overgang wou hebben en dat mislukte, waardoor ik me haar bruin over moest verven (ik ben bruin van mezelf) en dat ik me pony heb laten uitgroeien (maar ja een pony heb je zo weer geknipt als het je niet bevalt, dus ja.) en nu ben ik dus best wel bang dat ik spijt ga hebben als ik me haren laat verven.=')

    This is me now:





    en dit kapsel zou ik graag willen:



    Ik ben alleen bang dat het totaal niet bij mij past (rood met een bruine onder tint is nogal anders.='d en ik ben meestal nogal bleek) en dat ik teleurgesteld ga zijn omdat ik zelf stijl haar heb en geen slag zoals op de foto (en ik vind het niet erg om zo nu en dan met een krultang in de weer te gaan, maar niet elke dag. Daarbij ben ik bang dat het mijn haar beschadigt of dat slag mij totaal niet staat omdat ik een redelijk vol hartvormig gezicht heb). Dus ja, nu vroeg ik mij af of hier misschien mede quizletters rondlopen die er iets meer verstand van hebben en/of mij gerust kunnen stellen voordat ik dadelijk gillend mijn kappers afspraak afbel.=')

    This seemed like a good idea two weeks ago.='d

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 20:04 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Soms moet je gewoon eens ergens voor gaan, vind ik. Niet twijfelen en gewoon doen. Leef een beetje! Als je het niks vind, kan je het altijd oververven en uit laten groeien.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Soms moet je gewoon eens ergens voor gaan, vind ik. Niet twijfelen en gewoon doen. Leef een beetje! Als je het niks vind, kan je het altijd oververven en uit laten groeien.


    Zegt degene die vandaag een fb pic met roze haar poste.='D Heb je dat echt laten verven of is het zo'n semi permanent spuitzooi?Ö
    Tja, mijn haar is me nogal dierbaar.=') Ik ben echt super lang bezig geweest om het van net onder mijn schouders te laten groeien naar zoals het nu is, dat heeft echt anderhalf jaar geduurd ofzo, ik wil niet anderhalf jaar spijt hebben.=') Ik weet niet 'leef een beetje' is nooit echt mijn ding geweest wat dit soort dingen betreft haha.='D

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 20:10 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Zegt degene die vandaag een fb pic met roze haar poste.='D Heb je dat echt laten verven of is het zo'n semi permanent spuitzooi?Ö
    Tja, mijn haar is me nogal dierbaar.=') Ik ben echt super lang bezig geweest om het van net onder mijn schouders te laten groeien naar zoals het nu is, dat heeft echt anderhalf jaar geduurd ofzo, ik wil niet anderhalf jaar spijt hebben.=') Ik weet niet 'leef een beetje' is nooit echt mijn ding geweest wat dit soort dingen betreft haha.='D


    I'm living! Ik heb het echt geverfd. 8D en ik vind het super awesome, het kan me weinig boeien of andere mensen het ook vinden, maar ik ben er blij mee, haha.
    Ik zou het gewoon niet kunnen, mijn haar anderhalf jaar lang laten groeien zodat ik het zoals altijd kan hebben, veel te saai. Waarvan ga je meer spijt hebben, dat je het niet durft uiteindelijk of dat het misschien toch anders is dan je dacht?


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    I'm living! Ik heb het echt geverfd. 8D en ik vind het super awesome, het kan me weinig boeien of andere mensen het ook vinden, maar ik ben er blij mee, haha.
    Ik zou het gewoon niet kunnen, mijn haar anderhalf jaar lang laten groeien zodat ik het zoals altijd kan hebben, veel te saai. Waarvan ga je meer spijt hebben, dat je het niet durft uiteindelijk of dat het misschien toch anders is dan je dacht?


    Wauw Nikki, respect haha, dat zou ik noooooit durven. Past dan ook weer niet echt bij de 'mij' die ik momenteel ben zeg maar.=3
    Hahaha, nou ja echt heel saai was het niet want die bruine verf moest er ook weer uit groeien en vervaagde steeds verder (waardoor ik uiteindelijk toch mijn blonde overgang kreeg geleidelijk haha.='D), het veranderde dus voortdurend, maar nu is het gewoon saai ja en volgens mij ook nog gespleten in de uiteindes.='d blugh, ik wou dat ik wat meer Gryffindor in me had, deze Puff knijpt hem haha.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Juist niet, je bent donkerder dan mij, en juist rood met bruin staat ons goed, het geeft ons een warmere kleur, als ik jou was zou ik wel zorgen dat het rode niet uistlaat naar oranje of roze.

    Needles schreef:
    Soms moet je gewoon eens ergens voor gaan, vind ik. Niet twijfelen en gewoon doen. Leef een beetje! Als je het niks vind, kan je het altijd oververven en uit laten groeien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gewoon voor gaan. Als ik iets in het afgelopen jaar heb geleerd, is dat haar snel genoeg weer aangroeit als je er spijt van krijgt. :Y) Die rode gloed lijkt me overigens nog best een veilige optie, want volgens mij is het grootste risico daar gewoon dat de kleur niet goed hecht omdat je haar van nature al donker is en dat de rode gloed dus iets minder rood is dan je zou willen. Altijd beter dan de optie "plots zie je eruit als Geert Wilders", dus volgens mij komt het wel goed.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    BonnieFazbear schreef:
    Juist niet, je bent donkerder dan mij, en juist rood met bruin staat ons goed, het geeft ons een warmere kleur, als ik jou was zou ik wel zorgen dat het rode niet uistlaat naar oranje of roze.


    Nou dat is in ieder geval al fijn om te horen.=') Maar in die foto's heb ik wel wat foundation op (heb ik normaal nooit).^^Oh god nee dat moet ik niet hebben, maar hoe kan ik dat voorkomen dan?='d

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 21:14 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Wiarda schreef:
    Gewoon voor gaan. Als ik iets in het afgelopen jaar heb geleerd, is dat haar snel genoeg weer aangroeit als je er spijt van krijgt. :Y) Die rode gloed lijkt me overigens nog best een veilige optie, want volgens mij is het grootste risico daar gewoon dat de kleur niet goed hecht omdat je haar van nature al donker is en dat de rode gloed dus iets minder rood is dan je zou willen. Altijd beter dan de optie "plots zie je eruit als Geert Wilders", dus volgens mij komt het wel goed.


    Nou, niet mijn haar dat groeit voor geen meter.='D Hmm ja, dat is waar geert wilders achtige gevallen wil ik ook vermijden het liefst.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Het ziet er leuk uit en gaat vast leuk staan bij je! Ik snap je onzekerheid wel, het is natuurlijk je haar, maar zoals hierboven al is gezegd is het in ieder geval niet iets wat een heel andere kleur ter weeg kan brengen of enorm schadelijk is voor je haar.
    En anders doe je eerst een plukje en kijk je hoe je dat vind, als dat mogelijk is?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou dat is in ieder geval al fijn om te horen.=') Maar in die foto's heb ik wel wat foundation op (heb ik normaal nooit).^^Oh god nee dat moet ik niet hebben, maar hoe kan ik dat voorkomen dan?='d


    Door de juiste verf te nemen en aan de kapper te vragen hoe lang het erin te houden, zelf had ik het bruin rood gedaan alleen bij mij pakte het niet omdat mijn haar toen zo dun was. Ik zou de kapper om raad vragen.

    Rikiah schreef:
    Het ziet er leuk uit en gaat vast leuk staan bij je! Ik snap je onzekerheid wel, het is natuurlijk je haar, maar zoals hierboven al is gezegd is het in ieder geval niet iets wat een heel andere kleur ter weeg kan brengen of enorm schadelijk is voor je haar.
    En anders doe je eerst een plukje en kijk je hoe je dat vind, als dat mogelijk is?


    Hmmm ja, dat laatste mag ik zeker hopen, mijn haar is al niet het sterkste.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    BonnieFazbear schreef:
    (...)

    Door de juiste verf te nemen en aan de kapper te vragen hoe lang het erin te houden, zelf had ik het bruin rood gedaan alleen bij mij pakte het niet omdat mijn haar toen zo dun was. Ik zou de kapper om raad vragen.


    Oh nou als het goed is heeft de kapper de juiste verf.='D Maar ik zal zeker advies vragen.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het in ieder geval een super mooi kleurtje! Ik zou zeggen doen! Maar ik begrijp wel dat sommige mensen echt lang hun haar hebben laten groeien. En dan natuurlijk bang zijn dat het mislukt. Maar weet je het is een kapper ze weten alles over haren en verf en ja! En moest het dan toch mislukken heb je ook eens iets anders gehad! Want ik heb nu al bijna heel mijn leven dat lichtbruin haar en ben van plan mijn puntjes blauw te laten verven. Maar net zoals jou durf ik het niet echt goed wat als de kleur niet goed uitkomt wat dit wat dat. Maar ik kan het er gewoon laten afknippen want dat doen vrouwen maandelijks hun puntjes laten knippen!
    XXX Femke


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Echt niet bang zijn om je haar af te knippen!
    Ik had heel lang haar(bijna tot aan mijn kon) en ik heb het zo'n twee maanden terug een stuk korter laten knippen. Het heeft mijn haar echt goed gedaan en het is zo handig.
    Ook met kleuren zou ik gewoon de gok wagen, maar het wel bij de kapper laten doen. Ik verf mijn haar al vier jaar en slechts 1 keer spijt gehad


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one