• Hallo iedereen



    Ik denk dat de tijd rijp is om een kerstmeeting te organiseren.:Y)
    Vorig jaar was deze heel gezellig en ik zou dit graag opnieuw doen!
    En het liefst met reuzenrad erbij. Mwhuhahaha.:Y)

    Wat?
    Een kerstmeeting is een meeting in de kerstvakantie, hij is net iets anders dan andere meetings omdat we dan een kerstmarkt en kerstdingen bezoeken, naar mijn gevoel geeft dit toch ook wel een extra leuk sfeertje.

    Wanneer?
    De datum is: 22 december!

    Waar?
    Antwerpen!

    Wat te doen?
    Ook hier zijn de mogelijkheden eindeloos, gewoon wat rondlopen op de markt of tijdens een sneeuwstorm een reuzenrad in, het kan allemaal!

    ~ Schaatsen op de groenplaats?!
    De toegangsprijs voor 2015/2016 bedraagt 7 euro per persoon inclusief gebruik van schaatsen. Breng je je eigen schaatsen mee? Dan betaal je 5 euro entreegeld.


    Wie?

    Zeker
    ~ Debbaut // Jarne
    ~ Scandal // Erica
    ~ Hypnotise // Sofie
    ~ Hazy // Bianca
    ~ Copal // Erika

    Misschien
    ~ Gayle // Sarita
    ~ Monteriggioni // Wendy
    ~ Tiva // Leah
    ~ Dorne // Evelien
    ~ Dysphoria // Glenn
    ~ Emrys // Tara
    ~Krueger // Marie
    ~ Rasalhague // Kim

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 21:29 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Morgen sal ik uitgebreid vertellen en Sofie heeft foto's.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Ah, ik ben benieuwd!


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    Ik ben zonet teruggekomen!*O*

    Kutbussen.

    Wow, Erica was al terug van 19u en jij pas kwart na 23u? :o Hoelang heb je wel niet op de bussen gezeten? ;o Of zijn jullie niet tegelijk vertrokken?


    Ik wil een tuin vol egels

    Dat laatste. Jarne en ik hadden nog een romantische date in het maanlicht (wbw)


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh haha, dan zal het wel gezellig geweest zijn als het nog tot zo laat was. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Hypnotise schreef:
    Dat laatste. Jarne en ik hadden nog een romantische date in het maanlicht (wbw)


    Ooh, keep'n!!! (Oké, sorry, die kon ik er echt niet aan voorbij laten gaan. :Y) Was me een te mooie kans.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hypnotise schreef:
    Dat laatste. Jarne en ik hadden nog een romantische date in het maanlicht (wbw)


    Komkom, maak ze niet te nieuwsgierig!(wbw)


    Ik moest ook nog anderhalf uur op m'n bus wachten.>,<


    Queer zijn is gewoon alles

    Tiva schreef:
    (...)

    Ooh, keep'n!!! (Oké, sorry, die kon ik er echt niet aan voorbij laten gaan. :Y) Was me een te mooie kans.)

    Watte?


    Deep inside, I've never felt alive

    Sorry guys, ik ga nu weg, dus de foto's komen de 26e pas.


    Deep inside, I've never felt alive

    Een kort verslagje:

    De meeting startte om 12:00 aan de Starbucks van het Centraal Station. Eerst waren alleen Erica en ik er, toen kwamen al snel Erika en Sofie aangelopen en konden we op weg naar de Kerstmarkt! Eerst over een veel te drukke Meir, toen door het Shopping Center en dan richting de Groenplaats.
    Het plan was om te gaan schaatsen, maar de ijspiste lag zo nat dat dat geen goed idee leek dus gingen we eerst op zoek naar een pinautomaat voor Sofie.
    Toen gingen we richting de Grote Markt, waar niemand met mij onder de Maretak wilde gaan staan.(no_chears)
    Aan het Steen was er ook veel te doen, eerst gingen we tuben! Met een gigantische band van een glijbaan. Dit was erg lachen, maar ook pijnlijk toen ik begon te stuiteren.>,<
    En dan zijn we toch in het reuzenrad geweest! Dit keer geen sneeuwstorm, maar de wind was er wel weer! Sofie wilde graag mooie foto's maken, maar moest toch even slikken toen ik over stroomstoringen en twee uur boven hangen begon.
    Foto's komen later!
    Daarna gingen we op weg om al iets kleins te eten, dit werden Churros! Erica en Erika waren er niet zo'n fan van, maar Sofie en ik hadden het binnen de vijf minuten opgegeten. We zaten trouwens aan een vuur waar we redelijk lang zijn gebleven.
    Aan het steen stond een veel te kleine kermis waar we snel overheen gingen om dan op een loopbrug aan de kade foto's te gaan trekken!
    Erica verbaasde ons met de uitspraak "de zee is koud". Sofie haar antwoord was "Dat geloof ik graag!" toen zagen we de Erica met haar ogen rolde. Ze bedoelde namelijk niet de Zee is koud, ze verwees naar een gebouw met de laters "ZEESCOUTS". We hadden het verkeerd begrepen.x)
    We liepen terug richting de Groenplaats, langs een kerststal, en toen stelde ik voor om naar de lichtshow op het Stadhuis te gaan kijken. Dit was pas om 19:40. Voor Sofie en mij was dit geen probleem, enkel hadden Erika en Erica andere plannen. Maar voor we teruggingen naar het Station om de twee af te zetten, eerst een klein uur gaan zitten in het café waar we ook de vorige keer zaten.
    Terug over de Meir, waar Sofie voorstelde om in de Pizza Hut iets te gaan eten. Aan het Centraal station namen we dan afscheid en waren we nog met twee. Op naar de Pizza Hut waar we lekkere pizza's aten en vooral ons drinken niet mochten delen!
    Toen was het tijd om naar het stadhuis te gaan. Helaas ben ik de handschoen van m'n zus verloren dus moesten we die eerst nog gaan zoeken. Helaas! Mja, dan maar een nieuw paar gaan kopen.
    De lichtshow was erg spectaculair, maar duurde korter dan ik me kon herinneren.
    Uiteindelijk liepen we dan voor de vierde keer terug over de Meir en namen ook Sofie en ik afscheid.

    Het was een erg leuke en super gezellige meeting! Degenen die niet konden komen: Heb veel spijt dat het niet gelukt is!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Het was plezant merk ik... ik zal de volgende keer meer mijn best doen voor mijn examens...


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Het was heel plezant! Maar er was ook gewoon veel te doen in Antwerpen zelf waardoor het extra leuk werd.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    We hadden duidelijk een goede dag uitgekozen om naar de kerstmarkt te gaan! Klik.

    Ik heb al goesting voor een kerstmarkt volgend jaar. Dan wel naar een andere plaats dan Antwerpen. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    We hadden duidelijk een goede dag uitgekozen om naar de kerstmarkt te gaan! Klik.

    Ik heb al goesting voor een kerstmarkt volgend jaar. Dan wel naar een andere plaats dan Antwerpen. =D


    Volgend jaar komen jullie gewoon allemaal naar Maastricht en maken jullie me blij, ja? Ja oké, afgesproken.(Cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Volgend jaar komen jullie gewoon allemaal naar Maastricht en maken jullie me blij, ja? Ja oké, afgesproken.(Cat)

    Is daar een kerstmarkt? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury