• Hallo iedereen



    Ik denk dat de tijd rijp is om een kerstmeeting te organiseren.:Y)
    Vorig jaar was deze heel gezellig en ik zou dit graag opnieuw doen!
    En het liefst met reuzenrad erbij. Mwhuhahaha.:Y)

    Wat?
    Een kerstmeeting is een meeting in de kerstvakantie, hij is net iets anders dan andere meetings omdat we dan een kerstmarkt en kerstdingen bezoeken, naar mijn gevoel geeft dit toch ook wel een extra leuk sfeertje.

    Wanneer?
    De datum is: 22 december!

    Waar?
    Antwerpen!

    Wat te doen?
    Ook hier zijn de mogelijkheden eindeloos, gewoon wat rondlopen op de markt of tijdens een sneeuwstorm een reuzenrad in, het kan allemaal!

    ~ Schaatsen op de groenplaats?!
    De toegangsprijs voor 2015/2016 bedraagt 7 euro per persoon inclusief gebruik van schaatsen. Breng je je eigen schaatsen mee? Dan betaal je 5 euro entreegeld.


    Wie?

    Zeker
    ~ Debbaut // Jarne
    ~ Scandal // Erica
    ~ Hypnotise // Sofie
    ~ Hazy // Bianca
    ~ Copal // Erika

    Misschien
    ~ Gayle // Sarita
    ~ Monteriggioni // Wendy
    ~ Tiva // Leah
    ~ Dorne // Evelien
    ~ Dysphoria // Glenn
    ~ Emrys // Tara
    ~Krueger // Marie
    ~ Rasalhague // Kim

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 21:29 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ga er helaas niet bij zijn! Sorry! Ik wens jullie wel heel veel plezier toe.


    A girl who wonders.

    Dankjewel, Jarne en Sofie!


    Ik wil een tuin vol egels

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk neem ik die wel weer ja ^^ Het probleem zit hem er nu even in dat ik geen idee heb wanneer ik treinkaarje moet kopen. Ga morgen om 8 uur ook alweer de deur uit :/ hoop het daarvoor nog even te kunnen doen..

    Je kan ook online betalen en de tickets uitprinten als dat makkelijker is. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    (...)
    Je kan ook online betalen en de tickets uitprinten als dat makkelijker is. ^^


    Dat maakt niet echt verschil :/
    Maar tot dusver lukt het dus niet echt :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Have fun. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Dat maakt niet echt verschil :/
    Maar tot dusver lukt het dus niet echt :/


    En in het station zelf?


    Queer zijn is gewoon alles

    Cujo schreef:
    Ik ga er helaas niet bij zijn! Sorry! Ik wens jullie wel heel veel plezier toe.


    Jammer en bedankt!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    En in het station zelf?


    Het gaat via ns international, dus ik ben bang dat het via dr stationsautomaten niet mogelijk is :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Het gaat via ns international, dus ik ben bang dat het via dr stationsautomaten niet mogelijk is :/


    Maar kan het dan niet gewoon via de site van NS international? Of gaat het daar juist fout?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Het gaat via ns international, dus ik ben bang dat het via dr stationsautomaten niet mogelijk is :/

    Jawel hoor ^^
    Je kunt het namelijk ook opzoeken via ns. Zelfde prijs, ook. Ik vind het zelf altijd handiger ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Jawel hoor ^^
    Je kunt het namelijk ook opzoeken via ns. Zelfde prijs, ook. Ik vind het zelf altijd handiger ^^


    Hoe bedoel je?

    Het zit hem in het online betalen. Ik kan niet pinnen op moment :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik koop zo het mijne.
    Ik heb vandaag een witte muts en felblauwe jas aan en een bril bij gebrek aan andere kledij bij mijn vriend. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?

    Het zit hem in het online betalen. Ik kan niet pinnen op moment :/


    Kan je misschien contact opnemen met ns international om te zeggen dat er iets fout loopt?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Kan je misschien contact opnemen met ns international om te zeggen dat er iets fout loopt?


    Nouja, het zit dus zo:

    Ik heb net mijn rekening omgezet bij de bank, wat allemaal is geregeld, maar ik heb dus nooit een nieuwe bankpas binnen gekregen, waardoor ik dus niks kan. Nu probeerde ik dus te kijken of het alsnog lukte met die oude maar dat gaat dus niet, dus dat is nogal lastig :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Nouja, het zit dus zo:

    Ik heb net mijn rekening omgezet bij de bank, wat allemaal is geregeld, maar ik heb dus nooit een nieuwe bankpas binnen gekregen, waardoor ik dus niks kan. Nu probeerde ik dus te kijken of het alsnog lukte met die oude maar dat gaat dus niet, dus dat is nogal lastig :/


    Hmm, dat was dus het probleem.
    Kan je niet bij de bank zelf gaan kijken voor eentje? Ik kreeg mijn bankkaart gewoon mee van het kantoor.:/


    Queer zijn is gewoon alles