• Hallo iedereen



    Ik denk dat de tijd rijp is om een kerstmeeting te organiseren.:Y)
    Vorig jaar was deze heel gezellig en ik zou dit graag opnieuw doen!
    En het liefst met reuzenrad erbij. Mwhuhahaha.:Y)

    Wat?
    Een kerstmeeting is een meeting in de kerstvakantie, hij is net iets anders dan andere meetings omdat we dan een kerstmarkt en kerstdingen bezoeken, naar mijn gevoel geeft dit toch ook wel een extra leuk sfeertje.

    Wanneer?
    De datum is: 22 december!

    Waar?
    Antwerpen!

    Wat te doen?
    Ook hier zijn de mogelijkheden eindeloos, gewoon wat rondlopen op de markt of tijdens een sneeuwstorm een reuzenrad in, het kan allemaal!

    ~ Schaatsen op de groenplaats?!
    De toegangsprijs voor 2015/2016 bedraagt 7 euro per persoon inclusief gebruik van schaatsen. Breng je je eigen schaatsen mee? Dan betaal je 5 euro entreegeld.


    Wie?

    Zeker
    ~ Debbaut // Jarne
    ~ Scandal // Erica
    ~ Hypnotise // Sofie
    ~ Hazy // Bianca
    ~ Copal // Erika

    Misschien
    ~ Gayle // Sarita
    ~ Monteriggioni // Wendy
    ~ Tiva // Leah
    ~ Dorne // Evelien
    ~ Dysphoria // Glenn
    ~ Emrys // Tara
    ~Krueger // Marie
    ~ Rasalhague // Kim

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 21:29 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Dankje!

    als ik kom zal ik zelf wel meteen iets zouts meenemen haha


    Iets zouts?


    Ohh, als mensen willen schaatsen = verplicht handschoenen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    We spreken dus morgen af aan de Starbucks aan het Centraal station? Dat zal het makkelijkste zijn aangezien zowat iedereen met de trein gaat.
    Om 12:00?

    Ik zal er al om half twaalf zijn door die stomme dienstregeling van mijn lijnregio.


    Met 12 uur kan ik leven, dan ben ik er waarschijnlijk rond 12:15, met dat kwartiertje kan je wel leven.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Iets zouts?


    Ohh, als mensen willen schaatsen = verplicht handschoenen!


    Zodat we niet weer naar de super hoeven omdat ik zout nodig heb :')

    Ik zal ook eens even uitzoeken hoe laat ik er zou zijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Adhfjfjkdqnf. M'n ma wil niet dat ik langs Brussel ga en als ik lang Gent ga vertrekt mijn trein daar om 10:53 en ik kom er echt letterlijk aan om 10:56. GADVERDAMME. Ik kijk nog even naar andere mogelijkheden, maar dit is zwaar kut. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tiva schreef:
    Adhfjfjkdqnf. M'n ma wil niet dat ik langs Brussel ga en als ik lang Gent ga vertrekt mijn trein daar om 10:53 en ik kom er echt letterlijk aan om 10:56. GADVERDAMME. Ik kijk nog even naar andere mogelijkheden, maar dit is zwaar kut. :')


    Ik ben er al twintig minuten later en je bevindt je naast de Meir, weinig vrouwen die dat erg vinden.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik kan niet, ik moet te veel leren. :c


    What would Emma do?

    Ik ga 23 december al, moest er iemand dan ook toevallig gaan, zeg het maar, misschien komen we elkaar dan toevallig tegen. (;


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Ik ga 23 december al, moest er iemand dan ook toevallig gaan, zeg het maar, misschien komen we elkaar dan toevallig tegen. (;


    Meh, kun je niet ook al een dag vroeger gaan? Jij staat echt op mijn meetinglist!D':

    @Felicia
    Jammer!(no_chears)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 14:02 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ooit organiseer ik zelf een meeting, dan moet ik wel komen. :')


    What would Emma do?

    Utahraptor schreef:
    Ooit organiseer ik zelf een meeting, dan moet ik wel komen. :')


    Haha, goed plan!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Misschien dat het niet veel zin meer heeft, maar ik denk dat het wel slim is om nog eventjes een berichtje rond te sturen, Jarne. (bloos)
    Het gaat gewoon door, toch? Dan ga ik namelijk mijn kaartje kopen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Alvast heel veel plezier morgen!


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Iets zouts?


    Ohh, als mensen willen schaatsen = verplicht handschoenen!

    Verplicht vanuit de organisatie?
    Dan weet ik dat nu ook te laat. Ik ben nu niet thuis en ik heb dus geen handschoenen...

    11.56 komt de trein aan in het station. Ik stap op in Geel. Ik zit op de trein vanuit Hamont/Neerpelt. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Verplicht vanuit de organisatie?
    Dan weet ik dat nu ook te laat. Ik ben nu niet thuis en ik heb dus geen handschoenen...

    11.56 komt de trein aan in het station. Ik stap op in Geel. Ik zit op de trein vanuit Hamont/Neerpelt. ^^


    Ik heb altijd gehoord dat je verplicht handschoenen moet dragen op een schaatsbaan. Blijkbaar voor het geval dat je valt en je zou kunnen snijden aan de schaatsen. Maar in principe helpen handschoenen niet als mensen over je vingers schaatsen, ze worden er toch van af gesneden. Sorry als je je het nu gaat voorstellen, haha.
    Moest ik komen, dan had ik een extra paar voor je meegebracht, maar helaas ;s


    16 - 09 - '17

    Helaas mag ik niet, mijn resultaten waren te slecht en ik zot achter mijn schoolboeken voor de vakantie


    Alles heeft betekenis, ook niets