• mij hielp bij mijn scheikunde se.
    Ik zit midden in mijn se week en ik ben heel slecht in scheikunde.
    Op mijn scheikunde se moest ik een reactie vergelijking opstellen met als eindproduct o.a. waterstofperoxide en ik kon niet meer op de formule komen.
    Maar toen dacht ik aan dit hele flauwe grapje en wist ik het weer.



    Hebben jullie dit ook wel eens gehad?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hahaha, deze blijft grappig.

    Ik weet zo niet of ik dit ook een keer meegemaakt heb. Denk het niet (:

    Mijn scheikunde docent is jong, knap en lief, maar hij heeft echt een slecht gevoel voor humor. Indeed, deze hangt ook in het scheikundelokaal :')

    Ik ben zo slecht in scheikunde. En sowieso lang geleden. Oftewel Ik snap hem niet(A)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 22:28 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    SecondStar schreef:
    Ik ben zo slecht in scheikunde. En sowieso lang geleden. Oftewel Ik snap hem niet(A)


    H2O-too
    Oftewel H2O2
    Hij is echt heel flauw ja haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Panthasilea schreef:
    Hahaha, deze blijft grappig.

    Ik weet zo niet of ik dit ook een keer meegemaakt heb. Denk het niet (:


    Maar ik heb dan ook geen scheikunde.(;


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Mja ik zag een meme over Schrödingers kat en pavlovs ratten en dat er een lampje ging branden en dat heeft me op de anw toets op het verkeerde been gezet

    Maar ja mijn hele toetsweek valt tegen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hhahaha, hoe meme's je kunnen helpen (:
    Ik vind de batman meme ook erg nice (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Geweldig :'D

    Ik weet niet zeker of ik zoiets wel eens heb gehad. Ik zou zeggen: vast wel. (;
    In ieder geval heb ik soms dat ik me expliciet kan herinneren in welke situatie of op welke manier ik iets heb geleerd.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    H2O-too
    Oftewel H2O2
    Hij is echt heel flauw ja haha.


    Moet je er wel bij vertellen dat H2O2 hartstikke giftig is :')

    Bij ons was het periodiek systeem echt hét middel van de klas. "Ben jij gemaakt van koper en tellurium? Want je bent Cu Te"


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik heb het zelf nooit meegemaakt en kom het enkel zo nu en dan op internet tegen. Verder snap ik wel hoe de vork in de steel steekt, maar ik vind het gewoon echt niet grappig haha. Misschien moet je daarvoor wel gewoon in het vak zitten of zo, want met Taal uit de zaal-grappen zie ik dat ook gebeuren. Anderzijds heb ik misschien wel gewoon geen humor, waarschijnlijk dat. :'D


    She's imperfect but she tries

    Standal schreef:
    Bij ons was het periodiek systeem echt hét middel van de klas. "Ben jij gemaakt van koper en tellurium? Want je bent Cu Te"


    We hebben nog eens zo'n kaartje gemaakt voor onze leerkracht scheikunde. :') Ze was thuis om persoonlijke redenen en we hadden haar zo'n 'cu la te r' kaart gemaakt. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    If you can't helium or curium, you barium!

    :v) I like dis one


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb ooit eens geprobeerd om een chemie-mopje te vertellen... Er was geen reactie D:

    H2O2 is waterstofperoxide. Dat is een soort bleekmiddel. Tanden, haar enzo kan je daarmee bleken. In lagere concentratie wordt het ook gebruikt als ontsmettingsmiddel voor wondjes.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vedder schreef:
    If you can't helium or curium, you barium!

    :v) I like dis one


    Ahahahahaha. Deze zijn allemaal zo leuk. :'D


    The truth is out there.