• mij hielp bij mijn scheikunde se.
    Ik zit midden in mijn se week en ik ben heel slecht in scheikunde.
    Op mijn scheikunde se moest ik een reactie vergelijking opstellen met als eindproduct o.a. waterstofperoxide en ik kon niet meer op de formule komen.
    Maar toen dacht ik aan dit hele flauwe grapje en wist ik het weer.



    Hebben jullie dit ook wel eens gehad?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Deze blijft echt flauw. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kreeg vandaag mijn scheikunde se terug en ik had een 3,2 :S


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb een 4,3 voor de scheikunde PTA die ik in de toetsweek heb gemaakt. Ga deze maar herkansen. (:

    Ik heb trouwens ooit zo'n stom grapje in een van mijn verslagen verwerkt in de hoop om er extra punten voor te krijgen. :')

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 21:18 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Als iemand hulp nodig heeft met scheikunde, het is m'n lievelingsvak lol. Ik doe nu vwo en heb zelf havo en vmbo gedaan, dus ik weet wat je daar wel/niet moet leren, daar kan ik mee helpen als iemand dat nodig heeft. ^^ Vwo zou ik niet te veel van verwachten, want dat ben ik nu nog zelf aan het leren haha.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Na mijn 0.5/10 voor scheikunde heb ik telkens (buiten op mijn examen, maar op al mijn punten) ook best goede punten gehad, haha. Ik heb gewoon het schijt aan wat we tot nu zien. Het kan me namelijk echt niet schelen waar die elektron nou precies zit en wat een lijnenemissiespectrum is.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried