• Percipio Percepi Perceptum High School
    To gain, to learn, to understand.
    “Hello students, welcome to Percipio Percepi Perceptum High School! Home of the Olympians.”
    Credits to Olympiodoros
    Format credits to Whitethorn






    T H E      S C H O O L
    Welkom op het PPP, een prestigieuze internationale middelbare school gelegen in het oostelijke deel van de Verenigde Staten. De school ligt -om precies te zijn-, in New Bedford, Massachusetts. Een uurtje rijden vanuit de grote stad, Boston. Om de school heen is onder andere een bos en makkelijke toegang tot de Buzzards Bay. Ook in de buurt ligt Salem en Cape Cod, bekend van de presidenten die daar regelmatig vakantie vierden. Deze school huist echter niet normale studenten, het staat bekend om het excellente programma voor kinderen van Goden. De school geeft niet alleen les aan deze kinderen, maar staat ook bekend om hun geweldige huizing en sportteams.
    Alle kinderen op het PPP zijn dus kinderen van goden, hier op school zullen ze gefocust zijn op sporten, maar vooral ook uitstapjes maken maar andere landen. Het PPP wil de toekomst voor deze kinderen verbreden.
    [/i]


    T H E      A C C O M O D A T I O N S
    T H E      R O O M S
    De leerlingen zijn gediend om met elkaar te bonden. Het PPP heeft hier de perfecte manier op gevonden, ze hebben een Roommie-Plan in werking gesteld. Dit betekent dat een leerling elk jaar met iemand anders de kamer zal delen. Het RP (Roommie-Plan) is een initiatief van de algemene internationale scholenbond. Onder dit initiatief verstaat het PPP dat alle leerlingen met elkaar op de kamer kunnen komen, dit hangt alleen af van lesjaar. Leerlingen zullen met zijn tweeën en kamer delen en zijn niet verantwoordelijk voor het schoonhouden, dat zal voor ze gedaan worden. Kinderen uit verschillende huizen mogen bij elkaar op de kamer zitten, diens er niet geruzied wordt.
    T H E      F O O D
    Het eten op het PPP, wordt gemaakt door de beste koks van het land. Ze staan elke dag van de week in de keuken. Daar, koken ze met organische en geïmporteerde producten, om elke dag een gezonde en calorierijke maaltijd voor de kinderen voor te schotelen. More coming soon!


    T H E      T E A M S
    American Football — The Mighty Olympians
    Colours | Red and black
    Offense
    Guard (2) —
    Tackle (2) —
    Center (1) — bezet
    Quarterback (1) — Mignon
    Running back (3) —
    Wide receiver (2) — Caster,
    Tight end (2) —
    Defense
    Tackle (2) —
    End (2) —
    Middle linebacker (1) —
    Outside linebacker (2) —
    Cornerback (2) —
    Safety (2) —

    Cheerleading — The Odyssey
    Colours | Red and black
    Captain — Olympiodoros
    Reserve Captain/Under Captain — Whitethorn
    Other [1/12] —
    • Feliana
    •
    •
    •


    T H E      R U L E S
    Algemeen —
    • In deze RPG gelden natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    • Reserveringen blijven een totaal van drie dagen staan.
    • 16+ is toegestaan, maar het gelieve wel aan te geven aan het begin van de post.
    • Je beheerst over kennis van de Nederlandse taal + ABN.
    • Alleen ik maak topics aan.
    • Houd mannen en vrouwen gelijjk.
    • Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Please. Iedereen heeft flaws.
    • Geen eendagsvliegen!
    • Stukjes in het schrijftopic bevatten minimaal 7 regels (of 200 woorden), niet zinnen, maar regels.
    • Als je 10 dagen niet reageert, stuur ik een pb. Als je een goede reden hebt, zullen we een oplossing vinden. Zo niet, of als er geen antwoord komt, zal je rol komen te vervallen.
    Personages —
    • Niet meer dan 4 personages per persoon, daarvan minstens twee mannelijk.
    • Leeftijden van 17 tot 21
    • Het karakter is een kind van minstens één god, meerdere goden moet in bespreking met mij.
    School —
    • Pesten, van zowel leraren als leerlingen, is ten strengste verboden.
    • Alle lessen dienen bijgewoond te worden door de leerlingen, tenzij er een geldige reden is om dit niet te doen.
    • Het gebruik en verkoop van verdovende middelen is ten strengste verboden.
    • Tijdens lesuren duurt het schooluniform ten allen tijden gedragen te worden.
    • Leerlingen zijn geneigd om als de Directeur binnenkomt, op te staan. Zij moeten blijven staan totdat hij zelf is gaan zitten.
    • Tijdens lesuren dient het schooluniform ten allen tijden gedragen te worden.
    • Vernieling van andermans bezittingen is niet toegestaan.

    F U R T H E R      I N F O
    • — Regarding uniforms
    De kinderen zijn verplicht om op campus, en eventuele excursies, hun uniform te dragen. Dit is ingesteld om gelijkheid en eenheid te vormen in de groep. De uniforms zijn vrij simpel.
    Girls — Summer
    Een witte blouse (korte mouwen, lang mag ook), met daarop een rok op kniehoogte. Een lange broek mag ook. Een paar kousen en zwarte lakschoenen. Als kers op de taart krijg je een blazer met daarop het schoollogo. Meisjes zijn verplicht om hun haar vast te doen tijdens lesuren, vanwege veiligheid.
    Girls — Winter
    Een witte blouse met lange mouwen, daarop een rok of lange broek met dikke kousen. Een sweater met het schoollogo is een alternatief voor de blouse. Een paar zwarte lakschoentjes is ook vereist. Van de school krijg je een blazer, een dikke gevoerde jas en een gewaad, elk van deze kledingstukken draagt het logo van de school. Handschoenen en mutsen graag zelf verzorgen. In het welkomstpakket zit elk jaar namelijk al een schoolsjaal.
    Girls — Sports
    Whatever you may like, as long as it's not too revealing.

    Boys — Summer
    Een simpele witte blouse, gestreken. Een lange broek, hoewel broeken tot boven de knie toegestaan zijn. Een blazer met het schoollogo erop. Schoon geschoren en het haar naar achteren. Jongens met lang of krullend haar dienen hun haar net als de meisjes op te steken in verband met veiligheid. Een paar zwarte lakschoenen en nette sokken is ook vereist.
    Boys — Winter
    Een lange witte blouse, met daarop een sweater met schoollogo en een stropdas. Een lange broek met nette sokken en een paar lakschoenen. Verder opnieuw het haar netjes achterover, een baardje is in de winter toegestaan. Van de school krijg je een blazer, een dikke gevoerde jas en een net gewaad, allemaal voorzien met het schoollogo. Handschoenen en mutsen graag zelf verzorgen. In het welkomstpakket zit elk jaar namelijk al een schoolsjaal.
    Boys — Sports
    Whatever you may like, as long as it's not too revealing.

    • — Regarding sports
    Op het PPP wordt er mening sport gespeeld, de meeste sporten worden uit de wereld van de mensen gehaald. De sporten die gespeeld worden komen voornamelijk uit de Verenigde Staten.
    • — Field Hockey
    All Girls — Outfit
    Click here for more information!
    Field hockey is een geprezen sport op het PPP, het wordt voornamelijk gespeeld door dames. Maar heren zijn ook van harte welkom, voor ze is er helaas ng geen team. Deelname aan het team gaat via brief, en daarna auditie.
    Coach — Ms. Halloway
    Captain — OPEN

    • — Lacrosse
    All Boys — Outfit
    Click here for more information!
    Lacrosse is een sport waarbij twee teams een rubberen bal overgooien door middel van een stick. Het is een enorm populaire sport in Amerika, en de leerlingen van het PPP zijn er dol op.
    Coach — Mr. Scaramuzzino
    Captain — Theodore Xanthopoulos

    • — Cheerleading 'The Odyssey'
    All Girls — Outfit
    Click here for more information!
    Coach — Mrs. Lucenza
    Captain — Valeria Aurelius
    Reserve Captain/Under Captain — Bezet voor Whitethorn

    • — American Football 'The Mighty Olympians'
    All Boys — No outfit included.
    Click here for more information!
    Coach — Mr. Reynolds
    Quarterback — Bezet voor Mignon

    • — Martial Arts
    Unisex — No outfit included.
    Click here for more information!
    Coach — Mr. Adams


    • — Regarding lessons & schedule
    Schedule — Page 4
    Teachers
    SBLE* = Sports, Body and Learning Experience — Mr. Crusade
    CalcMath* = Calculus & Mathematics — Mr. Harrison
    ICAL* = International Culture and Languages — Miss. Stravropoulos
    GLAL* = Greek Language and Literature — Mrs. Antonopoulos
    MDAE* = Music, Drama and Expression — Mr. Murphy
    • — SPORT* = Special training day — Your own coach
    ELAL* = English Language and Literature — Mrs. Jordan
    AF&C* = American Football and Cheerleading — Your own coach
    AOFAT* = Art of Fighting and Training — Mr. Rossi
    MythArt* = Mythology and Arts — Mrs. Bellerose
    Free day* = Letterlijk; een vrije dag. De leerling krijgt tijd om op eigen gelegenheid te sporten of een cursusklas naar keuze te volgen. Voor het gebruik van het sportveld moet je echter toestemming vragen, met een officiële brief naar de coach.


    T H E      L I S T
    Naam:
    Leeftijd [17-21]:
    Goddelijke ouder:
    Reputatie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis/Familie:
    Roommate:
    Relaties:
    Krachten/Wapens:
    Extra:


    T H E      R O L E S
    Name — Parent — Page — Faceclaim — Username
    Ladies — Tijdelijke stop [12/.]
    • Valeria Alexis Iphigenia Aurelius — Ares — 1.3 — Bridget Satterlee — Olympiodoros
    • Nova Nicostrate — Artemis — 1.1 — Pyper America Smith — Caster
    • Kara Leigh Rennold — Hades — 1.3 — Kaya Scodelario — Aveyard
    • Name — Parent — Page — Faceclaim — Mayakovski
    • Aelin Elysia Athanasius — Aphrodite — 1.6 — Bryden Jenkins — Whitethorn
    • Name — Apollon — Page — Faceclaim — Feliana
    • Alexia Demetra Queen — Persephone — 1.4 — Olivia Holt — TalkMeDown
    • Name — Parent — Page — Faceclaim — Sonorous
    • Name — Parent — Page — Faceclaim — Firefly
    • Hade Alvear — Iris — 1.6 — Faceclaim — Shawn
    • Cassandra Lenore Cross — Hecate — 1.6 — Amelia Zadro — Feyre
    • Name — Parent — Page — Faceclaim — Kirigaya

    Wachtlijst
    • —

    Gentlemen — [11/.]
    • Neo Nicostrate — Artemis — 1.1 — Lucky Blue Smith — Caster
    • Name — Parent — Page — Faceclaim — Valeska
    • Noah Caldwell — Athena — 1.5 — Max Irons — Mignon
    • Asra Thomas Hadrian — Hades — 1.3 — Xavier Samuel — Krueger
    • Anton August Joseph — Dionysus — 1.6 — Aj Abualrub— Livton
    • Catos Giannopoulos — Zeus/Hera — 1.6 — Sam Way — Whitethorn
    • Jordan Dimitrov Foster — Hermes — 1.4 — Adam Gallagher — Shawn
    • Theodore 'Teddy' Andronicus Giorgio Xanthopoulos — Demeter — 1.4 — Diego Barrueco — Olympiodoros
    • Jasper Thomas Buchanan — Zeus — 1.6 — Wynston Shannon — Kirigaya
    • Xander Amir Banderas — Aphrodite — 1.6 — Marlon Teixeira — Feyre
    • Name — Hephaestus — Page — Faceclaim — Mayakovski



    T H E      L I N KS
    Praattopic — 1 (OPENED)
    Speeltopic — 1 (not opened)
    Family tree — 1
    List of Greek Deities — 1
    Modern Aesthetics — 1, 2

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 21:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2015 - 21:42 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    FirefIy schreef:
    Niet om rude te zijn, maar als beide ouders goden zijn, ben je toch gewoon een god en geen demigod?


    Catos is ook een god. Ik heb dit natuurlijk eerst met Anne besproken en het wordt nog uitgelegd in zijn rol — Catos is nog lang niet af. In de regels staat ook: "Het karakter is een kind van minstens één god, meerdere goden moet in bespreking met mij." — dit heb ik dan ook gedaan. ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Whitethorn schreef:
    (...)

    Catos is ook een god. Ik heb dit natuurlijk eerst met Anne besproken en het wordt nog uitgelegd in zijn rol — Catos is nog lang niet af. In de regels staat ook: "Het karakter is een kind van minstens één god, meerdere goden moet in bespreking met mij." — dit heb ik dan ook gedaan. ^^


    Ik heb niks gezegd ^^


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik zou graag ook nog een meisje reserveren. Field hockey captain (:


    kindness is never a burden.

    Mayakovski schreef:
    + Mag elke goddelijke ouder maar een keer voorkomen?

    Het liefst maar één of twee keer.

    Kirigaya scheef:
    Ik zou graag ook nog een meisje reserveren. Field hockey captain (:

    Ik heb nu even het topic aan het bijwerken, en moet dus even tellen. Als het niet uitkomt, kom je op de wachtlijst ^^

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 18:01 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    Ik heb nu even het topic aan het bijwerken, en moet dus even tellen. Als het niet uitkomt, kom je op de wachtlijst ^^


    Mag ik dan een dochter van Zeus en zoon van Hephaistos? (:

    Edit: Kijk maar of het erbij past.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 18:04 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mayakovski schreef:
    Mag ik dan een dochter van Zeus en zoon van Hephaistos? (:

    Edit: Kijk maar of het erbij past.

    Zeus is helaas al verkregen, Hephaestus kan echter wel. Voor dame kom je op de wachtlijst, je mannelijke karakter mag meteen gemaakt worden. Dan is er ook meteen plaats voor Kirigaya ^^

    @Kirigaya. Voor sporten geldt nu trouwens een inschrijfregel, maar daarvoor moet je even teruglezen ^^

    P.5
    Leerlingen kunnen zich inschrijven dmv. een brief. Zo kunnen ze zich opgeven voor de teams, en worden ze hopelijk geplaatst! Ik zal dit doen via een randomiser, zodat het wel het eerlijkst is. Verdere informatie over sporten en buitenschoolse activiteiten zullen binnen nu en morgen te zien zijn in de beginpost. Het kan trouwens zijn dat er nog sporten geschrapt worden, of dat er andere sporten bij komen.

    Het rooster moet nog bijgewerkt worden. Dit is een korte samenvatting, de leraren staan in het begintopic vermeld. Maar ik moet alles nog even overzien.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 18:13 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    Zeus is helaas al verkregen, Hephaestus kan echter wel. Voor dame kom je op de wachtlijst, je mannelijke karakter mag meteen gemaakt worden. Dan is er ook meteen plaats voor Kirigaya ^^

    @Kirigaya. Voor sporten geldt nu trouwens een inschrijfregel, maar daarvoor moet je even teruglezen ^^


    No offence maar volgene mij had ik eerder een meisje aangevraagd dan Kirigaya, op bladzijde zes als het goed. Excuse me if I'm wrong. ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "


    Naam
    Elizabeth Montgomery

    Leeftijd
    × 18
    × 8 september
    × Virgo

    Goddelijke ouder
    Iris

    Reputatie

    Innerlijk
    × Hyper
    × Zachtaardig
    × Flapuit
    × Slim
    × Ongeduldig

    Uiterlijk
    × Rood-oranje haar, eigen kleur
    × Groene ogen
    × 1,64 meter
    × Slank
    × Weinig rondingen

    Geschiedenis

    Familie
    – Iris - Moeder
    – Jonathan Montgomery - 41 - Vader
    – Nikoletta Montgomery (née Moon) - 35 - Stiefmoeder
    – Lizzy Montgomery - 14 - Halfzusje van vaderskant
    – Hade Alvear - 19 - Halfzus van moederskant

    Roommate
    Wie o wie?

    Relaties
    Wie wil?

    Krachten

    Wapens

    Extra

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 7:03 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Mayakovski schreef:
    (...)

    No offence maar volgene mij had ik eerder een meisje aangevraagd dan Kirigaya, op bladzijde zes als het goed. Excuse me if I'm wrong. ^^


    Ja, dat denk ik ook.

    Also, het lijkt me niet echt eerlijk dat sommige posities al bezet zijn en er nu pas inschrijvingen komen? Also, die inschrijvingen begrijp ik ook niet echt.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 18:16 ]


    kindness is never a burden.

    ISAAC ALEX ERICSON

    “People are more difficult to work with than machines.”

    • — • — •

          Naam:
    Matthew
    Ericson

          Leeftijd:
    21, 16/3, pisces

          Goddelijke ouder:
    Hephaestus. Hephaestus is the Greek god of blacksmiths, craftsmen, artisans, sculptors, metals, metallurgy, fire and volcanoes.Hephaestus' Roman equivalent is Vulcan. In Greek mythology, Hephaestus was the son of Zeus and Hera, the king and queen of the gods. In another version, he was Hera's parthenogenous child, rejected by his mother because of his deformity and thrown out of heaven and down to earth.

    As a smithing god, Hephaestus made all the weapons of the gods in Olympus. He served as the blacksmith of the gods, and was worshipped in the manufacturing and industrial centers of Greece, particularly Athens. The cult of Hephaestus was based in Lemnos. Hephaestus' symbols are a smith's hammer, anvil, and a pair of tongs.


    “You can't hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn't mean it's useless.”


          Reputatie:
    The mysterious introvert.

          Innerlijk:
    Very boyish, caring, calm, clever, creative, daring, dutiful, but a bit disobedient, enthustiastic, faitful, friendly, good—natured, hardworking, humble, intelligent, observant, passionate, protective, reserved, stubborn, vague.

          Uiterlijk:
          Geschiedenis/Familie:
          Roommate:
          Relaties:
          Krachten/Wapens:
          Extra:


    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 16:09 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mayakovski schreef:
    No offence maar volgene mij had ik eerder een meisje aangevraagd dan Kirigaya, op bladzijde zes als het goed. Excuse me if I'm wrong. ^^

    Dan wisselen jullie, geen probleem.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Kan mijn meisje dochter van Poseidon zijn?

    Nevermind, ik zie dat er al iemand met Poseidon is. Kan ze dan dochter van Oïzys zijn?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 22:15 ]


    -

    Kan mijn meisje cheerleader zijn?


    -

    EVANORA DELILAH MORROW

    “To burn with desire and keep quiet about it is the greatest punishment we can bring on ourselves.”

    • — • — •

          Naam:
    Evanora
    Delilah — delicate

    Bijnaam: Eve.

          Leeftijd:
    17, 19/4, aries

          Goddelijke ouder:
    • Eros
    In Greek mythology, Eros, was the Greek god of love. His Roman counterpart was Cupid ("desire"). Some myths make him a primordial god, while in other myths, he is the son of Aphrodite. Eros appears in ancient Greek sources under several different guises. In the earliest sources (the cosmogonies, the earliest philosophers, and texts referring to the mystery religions), he is one of the primordial gods involved in the coming into being of the cosmos. But in later sources, Eros is represented as the son of Aphrodite, whose mischievous interventions in the affairs of gods and mortals cause bonds of love to form, often illicitly.

    “You can spread joyfulness in any place of bitterness.”


          Reputatie:
    Mischievous. {Hoewel Eve erg lieflijk en onschuldig lijkt is ze iemand die graag de regels overtreedt.}

          Innerlijk:
    Wild, playful, young, kind, innocent, helpful, adventurous, flirtatious, elegant, generous, sensitive, naïve, curious, daring, gentle, hypnotic, impatient, quirky, vague, solemn.

          Uiterlijk:
    Evanora heeft een zacht uiterlijk. Haar huid is meestal wat licht waardoor je de blosjes op haar wangen —die er altijd lijken te zitten— beter kan zien. Haar ogen zijn amandelvormig en hebben een lichtgroene kleur met een grijze tint. Haar wenkbrauwen zijn iets donkerder dan haar haar. Evanora’s neus heeft een goede verhouding met de rest van haar gezicht, evenals haar hartvormige lippen — welke ze meestal rood stift.
          Eve heeft een smalle bouw maar heeft wel haar vrouwelijke vormen (al zijn deze niet al te groot). Ze heeft een lengte van 171CM waar ze hartstikke blij mee is.
          Qua kleding draagt Eve vanalles. Soms meisjesachtige jurkjes maar ze kleedt zich net zo goed in zwarte outfits. Dit ligt geheel aan haar stemming. Elke ochtend doet ze lichte make–up op en verzorgt ze haar nagels; ze vindt het namelijk belangrijk om goed voor de dag te komen.


          Geschiedenis/Familie:

          Roommate:

          Relaties:
    Kara Leigh Rennold • Hoewel ze het tegenovergestelde zijn van elkaar, zijn de twee goede vrienden.
    Anton August Joseph •
    Asra Thomas Hadrian • Eve is behoorlijk gefascineerd door het donkere karakter van Asra. Qua innerlijk zijn ze tegenpolen en dat is precies waarom Eve hem zo interessant vindt. {meer komt}

          Krachten/Wapens:
    • Ze heeft de magische kracht om lust/liefde op te wekken bij iemand.

    • Eve kan enorm goed richten en gebruikt daarom vaak haar pijl en boog.

          Extra:


    “Eros was a monster. Love was the most savage monster of all.”


    “Thanatos and Eros are not so different. Except Death is sometimes kinder.”

    [ bericht aangepast op 13 nov 2015 - 17:31 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mag mijn meisje de dochter van Demeter zijn? Of anders Eros? (:

    Edit: Demeter is al vernomen, dus kan dan Eros of Hebe?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 22:25 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "