• Percipio Percepi Perceptum High School
    To gain, to learn, to understand.
    “Hello students, welcome to Percipio Percepi Perceptum High School! Home of the Olympians.”
    Credits to Olympiodoros
    Format credits to Whitethorn

    T H E      R O L E S
    Name — Parent — Page — Faceclaim — Username
    Ladies — Tijdelijke stop [12/.]
    • Valeria Alexis Iphigenia Aurelius — Ares — 1.3 — Bridget Satterlee — Olympiodoros
    • Nova Nicostrate — Artemis — 1.1 — Pyper America Smith — Caster
    • Kara Leigh Rennold — Hades — 1.3 — Kaya Scodelario — Aveyard
    • Adelaide Aqua Briët — Poseidon — 1.4 — Barbara Palvin — Jelly
    • Aelin Elysia Athanasius — Aphrodite — 1.6 — Bryden Jenkins — Whitethorn
    • Name — Apollon — Page — Faceclaim — Feliana
    • Alexia Demetra Queen — Persephone — 1.4 — Olivia Holt — TalkMeDown
    • Name — Parent — Page — Faceclaim — Sonorous
    • Name — Parent — Page — Faceclaim — Firefly
    • Hade Alvear — Iris — 1.6 — Faceclaim — Shawn
    • Cassandra Lenore Cross — Hecate — 1.6 — Amelia Zadro — Feyre
    • Name — Parent — Page — Faceclaim — Kirigaya

    Wachtlijst
    • — Mayakovski

    Gentlemen — [11/.]
    • Neo Nicostrate — Artemis — 1.1 — Lucky Blue Smith — Caster
    • Name — Parent — Page — Faceclaim — Valeska
    • Noah Caldwell — Athena — 1.5 — Max Irons — Mignon
    • Asra Thomas Hadrian — Hades — 1.3 — Xavier Samuel — Krueger
    • Anton August Joseph — Dionysus — 1.6 — Aj Abualrub— Livton
    • Catos Giannopoulos — Zeus/Hera — 1.6 — Sam Way — Whitethorn
    • Jordan Dimitrov Foster — Hermes — 1.4 — Adam Gallagher — Shawn
    • Theodore 'Teddy' Andronicus Giorgio Xanthopoulos — Demeter — 1.4 — Diego Barrueco — Olympiodoros
    • Jasper Thomas Buchanan — Zeus — 1.6 — Wynston Shannon — Kirigaya
    • Xander Amir Banderas — Aphrodite — 1.6 — Marlon Teixeira — Feyre
    • Name — Hephaestus — Page — Faceclaim — Mayakovski



    We zullen hier de relaties etc bespreken. Het is nog onder constructie.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 18:11 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Livton schreef:
    Iemand ideeën voor krachten van Anton? :')
    En iemand geïnteresseerd in enige vorm van relatie met hem? ^^

    Valeria en Theodore melden zich ^^


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Ik hoop hoop hoop heel stiekem dat ik niet iedereen bij het begin van de RPG meteen een relatie / crush die uit kan groeien tot een relatie heeft. x:


    •

    Caster schreef:
    Ik hoop hoop hoop heel stiekem dat ik niet iedereen bij het begin van de RPG meteen een relatie / crush die uit kan groeien tot een relatie heeft. x:


    Indeed, haha.


    A girl who wonders.

    Caster schreef:
    Ik hoop hoop hoop heel stiekem dat ik niet iedereen bij het begin van de RPG meteen een relatie / crush die uit kan groeien tot een relatie heeft. x:

    Bedoel je hier iemand mee? Hahaha


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Caster schreef:
    Ik hoop hoop hoop heel stiekem dat ik niet iedereen bij het begin van de RPG meteen een relatie / crush die uit kan groeien tot een relatie heeft. x:


    Een paar kun je waarschijnlijk niet vermijden (vooral mensen die elkaar niet langer kennen) maar we gaan het zien, haha


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    Bedoel je hier iemand mee? Hahaha


    Nee gewoon in het algemeen. Heb het al vaak genoeg meegemaakt. Dat is zo frustrerend aangezien die personen dan altijd alleen maar met elkaar gaan RP'en. En dat vind ik zonde — daar zijn ORPG's voor.


    •

    Caster schreef:
    Nee gewoon in het algemeen. Heb het al vaak genoeg meegemaakt. Dat is zo frustrerend aangezien die personen dan altijd alleen maar met elkaar gaan RP'en. En dat vind ik zonde — daar zijn ORPG's voor.


    I get that. Beide mijn karakters zijn atm single pringles, maar god knows hoe het gaat lopen.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    (...)

    I get that. Beide mijn karakters zijn atm single pringles, maar god knows hoe het gaat lopen.


    Jaaa — de mijne ook. Maar de laatste tijd is het in MSV's/RPG's zo ontzettend vaak dat mensen vanaf post één naar elkaar toe gaan en dan binnen vier posts een hele verliefdheid uit hebben gewerkt die van te voren was afgesproken. Dat is gewoon zonde.


    •

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    Valeria en Theodore melden zich ^^

    Heb jij ideeën? Want oh gods, ik ben hier slecht in :')


    I don't think you quite understand, honey

    Livton schreef:
    Iemand ideeën voor krachten van Anton? :')
    En iemand geïnteresseerd in enige vorm van relatie met hem? ^^


    Which God(ess)
    Ik heb Kara voor je?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik vind relaties vanaf het begin op zich geen probleem, maar zoals je het beschrijft, nee dankje, laat iedereen dan voorlopig nog maar single :'D


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Caster schreef:
    Jaaa — de mijne ook. Maar de laatste tijd is het in MSV's/RPG's zo ontzettend vaak dat mensen vanaf post één naar elkaar toe gaan en dan binnen vier posts een hele verliefdheid uit hebben gewerkt die van te voren was afgesproken. Dat is gewoon zonde.

    All the single pringles, put your hands up. Ah, ja. Maar dat is gewoon onrealistisch. Je kan niet binnen een paar uur stapelverliefd op iemand worden. True true. Hoe gaan Nova en Valeria trouwens hun dorm inrichten?


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    All the single pringles, put your hands up. Ah, ja. Maar dat is gewoon onrealistisch. Je kan niet binnen een paar uur stapelverliefd op iemand worden. True true. Hoe gaan Nova en Valeria trouwens hun dorm inrichten?


    Valeria's zijde vol met wapens en posters vol oerkreten en knappe mannen en Nova's zijde helemaal netjes en ordelijk met alle boeken op alfabetische volgorde. Bam.


    •

    Shawn schreef:
    Ik vind relaties vanaf het begin op zich geen probleem, maar zoals je het beschrijft, nee dankje, laat iedereen dan voorlopig nog maar single :'D


    Agreed.
    Ik mijn mening is het, of bf/gf , gf/gf, bf/bf vanaf het begin van de RPG, dus zegmaar al eerder óf crushes die minimaal tien pagina's lang awkward om elkaar heen draaien óf niet van te voren afgesproken.


    take me back to the basics and the simple life

    Livton schreef:
    Heb jij ideeën? Want oh gods, ik ben hier slecht in :')

    No pun intended? Mmm, idk. Valeria is je cheer cap, vol energie. Likes to fight, sleep and drink red wine. Theodore kan je net zo goed José noemen want hij fixt je hele tuin. Net als die gozer in Call Me Maybe en de Coca Cola reclame. Hij is een sexy af Greek dude who love food

    @Caster. Can u read minds? Cuz u just read mine... I love it. BAM SEXY HUNKS AND ALGEBRA. BAM SPEARS AND DICTONARIES.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2015 - 21:05 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck