• Percipio Percepi Perceptum High School
    To gain, to learn, to understand.
    “Hello students, welcome to Percipio Percepi Perceptum High School! Home of the Olympians.”
    Credits to Olympiodoros
    Format credits to Whitethorn

    T H E      R O L E S
    Name — Parent — Page — Faceclaim — Username
    Ladies — Tijdelijke stop [12/.]
    • Valeria Alexis Iphigenia Aurelius — Ares — 1.3 — Bridget Satterlee — Olympiodoros
    • Nova Nicostrate — Artemis — 1.1 — Pyper America Smith — Caster
    • Kara Leigh Rennold — Hades — 1.3 — Kaya Scodelario — Aveyard
    • Adelaide Aqua Briët — Poseidon — 1.4 — Barbara Palvin — Jelly
    • Aelin Elysia Athanasius — Aphrodite — 1.6 — Bryden Jenkins — Whitethorn
    • Name — Apollon — Page — Faceclaim — Feliana
    • Alexia Demetra Queen — Persephone — 1.4 — Olivia Holt — TalkMeDown
    • Name — Parent — Page — Faceclaim — Sonorous
    • Name — Parent — Page — Faceclaim — Firefly
    • Hade Alvear — Iris — 1.6 — Faceclaim — Shawn
    • Cassandra Lenore Cross — Hecate — 1.6 — Amelia Zadro — Feyre
    • Name — Parent — Page — Faceclaim — Kirigaya

    Wachtlijst
    • — Mayakovski

    Gentlemen — [11/.]
    • Neo Nicostrate — Artemis — 1.1 — Lucky Blue Smith — Caster
    • Name — Parent — Page — Faceclaim — Valeska
    • Noah Caldwell — Athena — 1.5 — Max Irons — Mignon
    • Asra Thomas Hadrian — Hades — 1.3 — Xavier Samuel — Krueger
    • Anton August Joseph — Dionysus — 1.6 — Aj Abualrub— Livton
    • Catos Giannopoulos — Zeus/Hera — 1.6 — Sam Way — Whitethorn
    • Jordan Dimitrov Foster — Hermes — 1.4 — Adam Gallagher — Shawn
    • Theodore 'Teddy' Andronicus Giorgio Xanthopoulos — Demeter — 1.4 — Diego Barrueco — Olympiodoros
    • Jasper Thomas Buchanan — Zeus — 1.6 — Wynston Shannon — Kirigaya
    • Xander Amir Banderas — Aphrodite — 1.6 — Marlon Teixeira — Feyre
    • Name — Hephaestus — Page — Faceclaim — Mayakovski



    We zullen hier de relaties etc bespreken. Het is nog onder constructie.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 18:11 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Kirigaya schreef:
    Ik heb Jasper ook openstaan. Ik zoek in elk geval een beste vriend (liefst een jongen maar meisje mag). En anders hoor ik het wel (:

    Valeria en Teddy ^^, same goes for Nichelle!


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Rollen zijn bijgewerkt!


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Olympiodoros schreef:
    (...)
    Valeria en Teddy ^^, same goes for Nichelle!


    Ya got any ideas? Valeria en Jasper lijken best wel op elkaar, hoewel hij me net iets charmanter en socialer lijkt, haha. They could be friends, but also enemies. Hetzelfde voor Teddy, denk ik, al is het dan omgekeerd. Hij lijkt me net iets... vriendelijker is het juiste woord niet, maar je snapt het wel. So they could also be friend, but also enemies. Tell me your thoughts (:


    kindness is never a burden.

    MT. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    V O O R S T E L L E N      R E L A T I E S      —      K A R A,      D A U G H T E R      O F      H A D E S


    Schuin is voorstel, normaal is afgesproken. Ik heb bijna alles nu nog op voorstel staan, omdat ik niet weet wat ik wel of niet had afgesproken.
    • Valeria Alexis Iphigenia Aurelius — Ares — Ik denk dat Kara Valeria opzicht wel zou mogen, al zou ze nooit degene zijn die het initiatief neemt tegen haar te praten, vanwege haar status als Queen B en Head Cheerleader
    • Nova Nicostrate — Artemis — Ontwijken elkaar
    • Adelaide Aqua Briët — Poseidon — Te weinig informatie om te oordelen.
    • Aelin Elysia Athanasius — Aphrodite — Kara zou haar misschien wel mogen, maar een beetje ontwijken vanwege haar afkeer tegen Aphrodite. Kara heeft namelijk het gevoel dat die godin altijd veel te zoetsappig en lief is
    • Alexia Demetra Queen — Persephone — Ik denk dat Kara haar een beetje te vrolijk vind, al zou ze zo'n vrolijk iemand wel kunnen gebruiken
    • Hade Alvear — Iris — Ze zijn Roommates, en ik denk dat ze elkaar ook wel zouden mogen.
    • Cassandra Lenore Cross — Hecate — Ik denk dat Kara haar wel zou mogen eigenlijk ^^
    • Elizabeth Montgomery — Iris — Te weinig informatie om te oordelen.

    • Neo Nicostrate — Artemis — Ontwijken elkaar, gezien Neo een duidelijke afkeer toont naar Kara toe.
    • Noah Caldwell — Athena — Ik denk dat Kara hem zou mogen als de twee de tijd zouden nemen elkaar te leren kennen, maar ze die eerste stap niet zal zetten omdat ze hem redelijk intimiderend vind. Zowel qua status als karakter.

    • Asra Thomas Hadrian — Hades — Halfbroer, Kara geeft veel om hem, al vind ze soms dat hij wat minder beschermend mag zijn. Ze vertrouwd hem en durft hem (bijna) alles wel te vertellen
    • Anton August Joseph — Dionysus — Kara zou hem wel mogen heb ik zo het gevoel
    • Catos Giannopoulos — Zeus/Hera — Ik denk dat ze ofwel goed met elkaar om kunnen gaan, ofwel totaal niet
    • Jordan Dimitrov Foster — Hermes — Ik denk dat ze wel vrienden zouden kunnen zijn, maar aan de andere kant weet ik het niet zeker.. Als ze vrienden zouden zijn zou hij in ieder geval niet behoren tot het selecte groepje wat ze volledig vertrouwd
    • Theodore 'Teddy' Andronicus Giorgio Xanthopoulos — Demeter — She likes him, friends? En anders kijkt ze tegen hem op.

    • Jasper Thomas Buchanan — Zeus — I think she would really like him, friends?
    • Xander Amir Banderas — Aphrodite — Kara zou hem misschien wel mogen, maar een beetje ontwijken vanwege haar afkeer tegen Aphrodite. Kara heeft namelijk het gevoel dat die godin altijd veel te zoetsappig en lief is > Vrienden
    • Matthew Ericson [Surname] — Hephaestus — Te weinig informatie om te oordelen.


    Ik zal dit overigens even iedereen die niet reageert in een dag PB'en, omdat dit soort dingen nog wel over het hoofd gezien willen worden :')

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 19:59 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Anton wilt nog altijd een roommate :Y)


    I don't think you quite understand, honey

    Vrienden voor Kara en Jasper is goed, hoor (:


    kindness is never a burden.

    Kirigaya schreef:
    Vrienden voor Kara en Jasper is goed, hoor (:


    Yay ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Mijn topics. Mijn rol komt zo snel mogelijk! (:


    -

    Livton schreef:
    Anton wilt nog altijd een roommate :Y)


    Ik heb Xander nog?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Aveyard Xander is niet bepaald zoetsappig :Y)

    Nog anderen voor Xander en/of Cassie?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 22:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    @Aveyard Xander is niet bepaald zoetsappig :Y)

    Nog anderen voor Xander en/of Cassie?


    Nee ik geloof wel dat hij dat niet is, maar Kara heeft een afkeer tegen de godin Aphrodite, omdat ze denkt dat ze te zoetsappig is. Vooroordelen hoeven niet altijd te kloppen he ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    Nee ik geloof wel dat hij dat niet is, maar Kara heeft een afkeer tegen de godin Aphrodite, omdat ze denkt dat ze te zoetsappig is. Vooroordelen hoeven niet altijd te kloppen he ^^


    I know, maar ze al een tijdje op die school zitten dan lijkt het me een beetje vreemd als ze dat nog denkt :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    (...)

    I know, maar ze al een tijdje op die school zitten dan lijkt het me een beetje vreemd als ze dat nog denkt :')


    Hmm. Heb je een suggestie then? ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    V O O R S T E L L E N      R E L A T I E S      —      K A R A,      D A U G H T E R      O F      H A D E S

    • Noah Caldwell — Athena — Ik denk dat Kara hem zou mogen als de twee de tijd zouden nemen elkaar te leren kennen, maar ze die eerste stap niet zal zetten omdat ze hem redelijk intimiderend vind. Zowel qua status als karakter.
    Prima hoor! (: Leuk weetje is misschien dat hij de roommate is van Asra - haar halfbroer weer. Ik ben nog een beetje aan het dubben hoe Noah haar zal zien.


    She's imperfect but she tries