• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:28 ]

    Ik snap wel dat je het niet fijn vindt, zou ik ook niet vinden en ik ben ook echt een heel jaloers persoon, maar als hij zegt dat ze als een zus voor hem voelt zou ik het geloven. Ze kennen elkaar al vanaf dat ze 3 zijn, dus als ze iets met elkaar zouden willen (of doen) had dit al lag gebeurd en dat is niet zo, want hij heeft voor jou gekozen.
    Ik zou proberen het te laten rusten en anders gewoon rustig met hem hierover praten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Ik snap wel dat je het niet fijn vindt, zou ik ook niet vinden en ik ben ook echt een heel jaloers persoon, maar als hij zegt dat ze als een zus voor hem voelt zou ik het geloven. Ze kennen elkaar al vanaf dat ze 3 zijn, dus als ze iets met elkaar zouden willen (of doen) had dit al lag gebeurd en dat is niet zo, want hij heeft voor jou gekozen.
    Ik zou proberen het te laten rusten en anders gewoon rustig met hem hierover praten.


    Ik weet ook wel dat hij niks met haar doet. Maar toch voelt het vervelend voor mij dat daar een ander meisje ligt dan ik, die normaal naast hem ligt.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 12:57 ]

    Daarom zeg ik ook dat je rustig met hem zou kunnen praten erover.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Daarom zeg ik ook dat je rustig met hem zou kunnen praten erover.


    Dat ga ik ook zeker doen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 13:36 ]

    Ik snap heel goed dat je er geen fijn gevoel bij hebt. Het idee dat er een ander meisje bij je vriend in bed slaapt lijkt me ook niet heel chill, maar hij ziet dat heel anders. Voor hem is het waarschijnlijk alsof er gewoon een vriend bij hem in bed slaapt, iemand tot wie hij geen enkele seksuele aantrekking heeft. (Neem ten minste aan dat hij dat bedoelt.)
    Volgens mij is het beste dat je kunt doen openlijk met hem bespreken waarom het niet fijn voelt.
    Ken je haar? Misschien werkt het voor jou om haar te ontmoeten, zodat je een beeld bij haar hebt en weet over wie hij het heeft. Dan kun je ook zien hoe ze samen zijn.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ben absoluut net het jaloerse type en zelfs ik zou dat niet zo fijn vinden.
    Zoals anderen hier al hebben gezegd zou ik met hem praten. (:


    The soul needs autumn.

    Ik heb geen vriend maar ik kan me voorstellen dat je het niet fijn vindt. Je hoort toch met je vriendin waarmee je een relatie hebt samen in een bed te slapen? Je slaapt toch ook niet samen met je zus in één bed :').

    misspizzaaax schreef:
    Ik heb geen vriend maar ik kan me voorstellen dat je het niet fijn vindt. Je hoort toch met je vriendin waarmee je een relatie hebt samen in een bed te slapen? Je slaapt toch ook niet samen met je zus in één bed :').


    Dat laatste is niet helemaal waar. Mijn ex sliep wel eens met zijn(voorheen haar) zusje in bed, omdat die gewoon raar was xd
    Maar ik vind dat wel normaal. Ik slaap toch ook wel eens met mijn moeder in bed? Mijn beste vriendin slaapt ook altijd naast me. (eigenlijk slaapt iedereen die hier komt naast mij xd)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 13:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben niet bepaald het jaloerse type, maar ook ik zou het niet prettig vinden als mijn vriend met een (ander) meisje in een bed sliep.
    In mijn ogen doe je zoiets gewoon niet, als je een relatie hebt.
    Zoals de anderen aan geven is het denk ik belangrijk dat je het bespreekbaar maakt, met je vriendje maar ook met die desbetreffende vriendin. Ik vind dat zij net zoveel "schuld" draagt als jouw vriend, dus als ik jou was zou ik het met beide bespreken.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    Ik ben niet bepaald het jaloerse type, maar ook ik zou het niet prettig vinden als mijn vriend met een (ander) meisje in een bed sliep.
    In mijn ogen doe je zoiets gewoon niet, als je een relatie hebt.
    Zoals de anderen aan geven is het denk ik belangrijk dat je het bespreekbaar maakt, met je vriendje maar ook met die desbetreffende vriendin. Ik vind dat zij net zoveel "schuld" draagt als jouw vriend, dus als ik jou was zou ik het met beide bespreken.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 20:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou het helemaal niks vinden, mijn vriend andersom ook niet.

    Je kunt toch gewoon vragen of hij dat misschien niet meer wil doen? Omdat jij je er niet fijn bij voelt.

    Ik zou dat in ieder geval doen! En misschien vertellen wat voor gevoel je erbij krijgt, misschien vergelijken met iets wat hij stom vindt, zodst hij jou beter kan begrijpen. Praten helpt altijd (:

    MonChevy schreef:
    (...)

    Dat laatste is niet helemaal waar. Mijn ex sliep wel eens met zijn(voorheen haar) zusje in bed, omdat die gewoon raar was xd
    Maar ik vind dat wel normaal. Ik slaap toch ook wel eens met mijn moeder in bed? Mijn beste vriendin slaapt ook altijd naast me. (eigenlijk slaapt iedereen die hier komt naast mij xd)


    Mijn beste vriendin vindt mijn vriend niet erg, als ik een goede mannelijke vriend zou uitnodigen, zou hij dat niks vinden. Eerlijk gezegd zouden mijn vrienden dat ook niet willen.

    Ik denk dat niemand dat fijn zou vinden, en dan nog, als je aanstoot neemt tegen het gedrag van iemand, is het altijd beter daar eens over te praten, in plaats van het op te kroppen, te aanvaarden en ermee te blijven lopen. Als het echt een probleem is voor jou, dan vind ik dat hij ermee moet stoppen eigenlijk, dat is niet zo'n abnormale eis, lijkt me? En als het toch niets voorstelt, dan is het toch geen probleem om het niet meer te doen? Praat nog eens met hem.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 16:33 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ok ok, het blijkt dus (wat hij heeft verteld) dat het een hele tijd geleden was en hij nagedacht heeft. Hij zei dat hij het inderdaad fout vond om te doen, en dat hij het ook niet meer gaat doen.

    c:

    Litten schreef:
    Ok ok, het blijkt dus (wat hij heeft verteld) dat het een hele tijd geleden was en hij nagedacht heeft. Hij zei dat hij het inderdaad fout vond om te doen, en dat hij het ook niet meer gaat doen.

    c:


    Wat goed dat hij dat ook zelf inziet.^^


    The soul needs autumn.