• Wat is NaNoWriMo?
    NaNoWriMo staat voor National Novel Writing Month. Het is de bedoeling dat je binnen een maand, tussen 1 en 30 november, 50.000 woorden schrijft. Dat komt neer op 1.666 woorden per dag.


    Hoe kan ik meedoen?
    Door je aan te melden op nanowrimo.org! Vanaf 1 november kun je op de site bijhouden hoeveel woorden je al hebt geschreven. Je krijgt ook af en toe bemoedigende berichtjes of schrijftips en er is een forum vol andere schrijvers. (:


    Topic 1



    FAQ
    [list][*]Moet ik mijn verhaal op de website zetten?
    Nee. Sterker nog, dat kan niet eens. Je schrijft het verhaal niet op de site zelf, maar in Word, op papier, op Q of ergens anders waar jij normaal gesproken schrijft. Het enige wat je met je verhaal moet doen op de site, is iedere dag aangeven hoeveel woorden je hebt. Als je wint, krijg je aan het einde van de maand een badge.

    [*]Kan ik een ander wordgoal nemen dan 50k?
    Dat kan, maar als ik me niet vergis is het alleen bij Camp NaNo (NaNoWriMo in de zomer) mogelijk om dat ook echt in te voeren op de site. In november moet iedereen automatisch voor 50.000 woorden gaan. Je kunt natuurlijk alsnog voor jezelf een ander doel nemen. Je krijgt dan alleen niet de officiële status van "winnaar" op de NaNo site.
    Edit: Melisza merkte op dat het wel mogelijk is om je eigen doel te kiezen bij het Young Writers Program, de jeugdversie van NaNo.

    [*]Waar staat k voor?
    1.000 woorden. 50k zijn dus 50.000 woorden.

    [*]Mag ik fanfic/in het Engels/meerdere verhalen/... schrijven?
    Ja! Je mag helemaal zelf weten hoe je die 50k invult. [/list]


    Quizlet users die meedoen
    Q naam | NaNo naam | Titel verhaal
    Square | Squares | Lights all askew in the heavens
    Rosencrantz | Antithese | Alléén maar hemelsblauw
    Wiarda | Wiarda | dineeggs
    Delfino | xSunshineee | Dinsdag de 12de
    Polovina | Geen account | Elementrials & Playing with Fire
    Gayle | Sushita | Donderwolk
    Martian | Veerlaa | The Paper Girl
    Hiiragi | EmptyStairs | Voorlopig naamloos
    Vikings | Elladan | Leviathan
    Starlord | Asmodom | Schimmenspel
    Monteriggioni | Nog geen account | Donkere Dagen
    Surefire | Chanice | Limbo
    wervelwind | littledovess | Arabella
    SecondStar | LovePan | Morgensstrijd
    Yayde | Yadinn | Deadman's Alley
    tubbietoost | Irmiej | Voorlopig naamloos
    Madrugada | ElfCitadel | Unnamed
    Stevenson | Nog geen account | Voorlopig naamloos
    volturilover | janevolturi | my life||volturi and cullens
    Quies | Dubio | LGBTQ safehouse
    gleggie | OneNatascha | Voorlopig naamloos
    Fyrmester | Phrese | Engeleneiland
    Melisza | x-Melis-x | Project Evolution
    DreamerN | DreamerN | Nevermore
    Bjergsen | Jaimmmy | De wereld achter de wolken
    Emiluke | asdfghjkl. | Once upon some frozen yogurt

    Zijn er meer Q'ers die al weten dat ze weer deelnemen? Laat hier je NaNo account en de titel van je verhaal achter. ^^

    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 16:13 ]


    The truth is out there.

    Hmmmm ik zit momenteel op 400 woorden. Totaal. Geen idee of ik 50K in 9 dagen tijd kan schrijven :'D Let's find out.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    2191 woorden geschreven.


    16 - 09 - '17

    Ik geloof het zelf bijna niet, maar als ik het niet helemaal verkeerd heb onthouden, heb ik nu minstens 1300 woorden geschreven?? waarom krijg ik dat aantal nou nooit voor elkaar als ik iets aan het schrijven ben dat ik werkelijk leuk vind. :')

    Maar goed, nog beter; ik heb in de allerlaatste minuut het laatste woord aan het verslag geschreven en nu ben ik gewoon klaar, zomaar. Waarschijnlijk zal ik morgen nog even mijn erg magere eindconclusie nog een beetje moeten bijspekken, maar in theorie is hij af. Yay. *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bjergsen schreef:
    Hmmmm ik zit momenteel op 400 woorden. Totaal. Geen idee of ik 50K in 9 dagen tijd kan schrijven :'D Let's find out.


    Als je dat haalt zal ik diep voor je buigen. :'D Maar succes! Je kunt op z'n minst nog een heel eind komen.


    Ik heb in het uur 801 woorden gehaald, die stuk voor stuk met behoorlijk wat moeite en rare dansjes tevoorschijn moesten worden gelokt. Ik heb met dit erbij wel voor het eerst in vijf dagen mijn achterstand iets verkleind in plaats van een heel stuk vergroot, dus het is niet alleen maar irritant. :'D

    2k is echt geweldig, Sylvie. En way to go, Jip. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mooie woordenaantallen iedereen! Laat de moed niet zakken. (:


    The truth is out there.

    Cersei schreef:
    Mooie woordenaantallen iedereen! Laat de moed niet zakken. (:


    16 - 09 - '17

    2k woorden? holy shat
    ik haal met moeite de 1/2k op een post :Y)


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Aerlyn schreef:
    2k woorden? holy shat
    ik haal met moeite de 1/2k op een post :Y)


    Ik haal wel vaker met gemak 2K op een uur tijd.


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    (...)

    Ik haal wel vaker met gemak 2K op een uur tijd.


    _O_ _O_


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Oh oh oh!! Ik doe trouwens ook mee!!

    Emiluke | asdfghjkl. | Once upon some frozen yogurt

    Ik heb vandaag precies de 44444 woorden gehaald!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 13:38 ]

    Iemand die toevallig een wordwar wil doen? Ik heb nog een werkstuk dat dit weekend af moet en de resultaten van gister bevielen me wel. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als je nog wil, ik was ook van plan om nog even te warren. Hoe lang?


    The truth is out there.

    Een uurtje? Of een halfuur, als je dat liever wilt, maar dan ga ik wel voor een uur lang door.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Een uurtje? Of een halfuur, als je dat liever wilt, maar dan ga ik wel voor een uur lang door.


    Een uur is prima, heb ik nog nooit gedaan maar wil het wel eens proberen. Wanneer starten we?

    Emiluke schreef:
    Oh oh oh!! Ik doe trouwens ook mee!!

    Emiluke | asdfghjkl. | Once upon some frozen yogurt

    Ik heb vandaag precies de 44444 woorden gehaald!!


    Ik wil je er bij zetten, ik kan alleen je NaNo account niet vinden. Heb je een linkje?

    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 15:03 ]


    The truth is out there.

    Is 15:15 een goede tijd? ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.