• We are Twenty One Pilots and so are you! |-/






    Guns for hands is talking about-
    I want to tell you that I know you have the ability to hurt yourself, you do, you have that ability.
    I feel like a lot of the older generation when they hear about someone struggling with it their first reaction is “No you’re not, you’re not struggling with that- think about something else. You’re just trying to get attention”.
    But this song was really trying to say “listen I know that you have the ability to hurt yourself, I recognise that, but let’s take that energy and let’s point it at something else, let’s divert that, lets kinda shift momentum and look at something like art or something like this music specifically, or even point it at me, you know- just point it anywhere. just don’t point it at yourself.
    - Tyler Joseph





    Keep moving forward, we can do it together. There’s a lot in life that’s tough or difficult but I think it’s important to know that we’re all going through it, and to keep pushing forward and I’m gonna push forward with you.
    -Josh Dun




    Skeleton Clique

    - Blurryface ~ Aimée
    - VaIerie ~ Nynke
    - Trees ~ Lieke
    - Se7enteenblack ~ Lisa
    - Belmont ~ Britt
    - Kittel ~ Gabriëla // Gabs
    - Novoseliv ~ Lotta
    - Eluzai ~ Evi
    - Migraine ~ Nina
    - Constellation ~ Aria
    - XxIrinaxX ~ Irina
    - FabulousKilljoy ~ Maureen
    - brodiewindun ~ Kayleigh // Kay
    - Gunnulfsen ~ Dore
    - Rosencrantz ~ Margot
    - Fukari ~ Nichelle
    - RlNGO ~ Livia
    - Murphys ~ Noa
    - Spookies
    - Saxon ~ Tamara
    - BadIands ~ Yu
    - Dizcoostin ~ Cherona
    - Killjoy ~ Marjolein
    - Flowey ~ Eva
    - Hoechlins ~ Eva




    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 16:25 ]


    Caution first, always.

    Krijgen ze dan eigenlijk hun geld terug, daar ben ik nieuwsgierig naar. Haha.
    Maar ik snap hun beslissing ook wel hoor!


    Danmarks Dynamite.

    Ik neem aan van wel, dat gebeurd vrijwel altijd als er een show van artiesten word gecanceld. Maar zo'n ervaring vind ik niet in geld uit te drukken, ik zou het zelf echt verschrikkelijk hebben gevonden als die van ons was afgelast. Ik besef nu hoeveel geluk we hebben gehad, wij zijn geloof ik hun laatste show geweest voor deze maand!

    Trees schreef:
    Ik neem aan van wel, dat gebeurd vrijwel altijd als er een show van artiesten word gecanceld. Maar zo'n ervaring vind ik niet in geld uit te drukken, ik zou het zelf echt verschrikkelijk hebben gevonden als die van ons was afgelast. Ik besef nu hoeveel geluk we hebben gehad, wij zijn geloof ik hun laatste show geweest voor deze maand!


    Ja nee precies hoor. Ik was echt gewoon even nieuwsgierig. Ik zou het ook enorm rot hebben gevonden als het op het laatste moment wordt afgezegd. :c


    Danmarks Dynamite.

    Ben je van plan binnenkort naar hun show te gaan (februari)? Ik zou het je zeker aanraden :Y)

    I don't see your name on the Clique-list, wanna join?

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 15:34 ]

    OIiver schreef:



    Volgens mij herken ik hier een paar mensen :')
    Toch nog op de foto met Josh.

    Omg, staan we toch nog op de foto met Josh. :")


    Caution first, always.

    Trees schreef:
    Ben je van plan binnenkort naar hun show te gaan (februari)? Ik zou het je zeker aanraden :Y)

    I don't see your name on the Clique-list, wanna join?


    Ik sta er als Zelmerlow nog, haha.
    En nee, volgensmij was dat te ver voor mij en kon ik daarom niet. :c
    Ik wil nog graag naar hun toe ooit!


    Danmarks Dynamite.

    ^ Aangepast. (:


    Caution first, always.

    Kittel schreef:
    (...)

    Ik sta er als Zelmerlow nog, haha.
    En nee, volgensmij was dat te ver voor mij en kon ik daarom niet. :c
    Ik wil nog graag naar hun toe ooit!


    Awww bah, I know those feelings bro. Maar misschien komen ze op Lowlands ofzo, dan kan je daar heen!

    Aaah, Lowlands. c; Ik mis het hehe.


    Caution first, always.

    Trees schreef:
    (...)

    Awww bah, I know those feelings bro. Maar misschien komen ze op Lowlands ofzo, dan kan je daar heen!


    Ja! Of als ze ooit in Adam komen in de toekomst, of Utrecht, dan kan ik sowieso ook wel. ^.^


    Danmarks Dynamite.

    Trees schreef:
    Bericht van Tyler... Verschrikkelijk voor Duitsland, maar ik begrijp hun keuze wel. Stel je voor dat het inderdaad hun show geweest was? Ik wil er niet aan denken, bah.



    Aw, Tyler. Inderdaad geen fijn nieuws, maar heel begrijpelijk. Ik vond het ook heel raar om terug te komen van het concert en dat te horen. :l


    Blurryface schreef:
    (...)
    Omg, staan we toch nog op de foto met Josh. :")


    Die ene foto die ik had kunnen maken was ook bij dit stuk, dus nu heb ik het van allebei de kanten. :')


    I'll see you on the dark side of the moon

    Tyler's Car Radio stunt in het publiek van vrijdag is gefilmd!

    Ik heb tickets voor februari, yeahhhh. Samen met een vriendin, die helemaal verbaast was dat ik hun kende, haha. Zin in!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nog eens op de foto met Josh, maar dan beter! Click for bigger.



    Stiekem is dit gewoon een bump.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2015 - 16:27 ]