• Jaja, de tijd is rijp!



    Studio 100 is veel ruimer dan TV, vandaar staat dit algemeen topic bij multimedia.


    Companies


    ~ Studio 100 Benelux
    ~ Studio 100 international
    ~ Studio 100 animation
    ~ Flying Bark Australia
    ~ Plopsa


    Productions

    ~ Samson & Gert
    ~ Kabouter Plop
    ~ Musical: Sneeuwwitje
    ~ Musical: Assepoester
    ~ Wizzy & Woppy
    ~ Big & Betsy
    ~ Musical: Pinnokkio
    ~ Musical: Robin Hood
    ~ Piet Piraat
    ~ Musical: Doornroosje
    ~ K3
    ~ Spring
    ~ De Wereld van K3
    ~ Ups & Downs
    ~ Hallo België
    ~ Topstars (NL Spring)
    ~ Musical: De Kleine Zeemeermin
    ~ Bumba
    ~ De Wereld Is Mooi
    ~ Radio BemBem
    ~ Sprookjesshow in opdracht van De Efteling
    ~ Bo & Monica
    ~ Mega Mindy
    ~ Het Huis Anubis
    ~ Wir 3 (DU editie K3)
    ~ Dalton Sisters
    ~ Musical: Daens
    ~ Big & Small
    ~ Amika
    ~ AbraKoDabra


    Plopsaparken:
    ~ Plopsaland De Panne
    ~ Plopsa Indoor Hasselt
    ~ Plopsa Coo
    ~ Plopsa Indoor Coevoorden
    ~ (Plopsa) Holiday Park Pfalz

    Wordt aan gewerkt


    Topics @ Q


    Fans @ Q
    ~ Jarne // Debbaut
    ~ Evelien // Margherita
    ~ Melissa // Ledecky
    ~ Sylvie // Reigns
    ~ Sofie // Scintellare
    ~ Alina // Amica
    ~ Livia // RlNGO
    ~ Meaghan // Nerveus
    ~ Bianca // Hazy
    ~ Aeri // Aerlyn
    ~ Sofie // Peralta

    Wil je op de lijst? Vertel me je naam!


    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 21:23 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wat doet ze met je?(wbw)


    meer gezegd, haar ogen AAAAH


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, maar toch is het wel opvallend hoevaak Hanne in beeld komt. Alhoewel Marthe wel mooi was met haar broer.(:

    Maar ze zouden het idd beter verdelen. Of elke aflevering eentje meer in de picture.


    Ik vind dat je dat in interviews ook ziet. Klaasje voert het woord, Hanne probeert ertussen te komen en interessant te doen/opvallend te lachen/aandacht te trekken (sorry, maar zo komt het over) en Marthe verdwijnt op de achtergrond.
    En Kristof verdient ook meer zendtijd :Y)
    Oh ja, ik weet niet of dat hier al gezegd is geweest, maar ik heb les van hem gehad :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haha ja, in interviews vind ik Klaasje het meest opvallen.

    Oooooh trouwens, ze komen volgende week op bezoek in De Ideale Wereld. Mijn leven is compleet. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    AtIas schreef:
    (...)

    meer gezegd, haar ogen AAAAH


    Ja, ze kijkt echt naar je. Best creepy eigenlijk.

    @Evelien
    Maar ik vind wel dat Marthe opvalt door haar, hoe moet ik het zeggen, "professionaliteit". Ze is veel meer gewend in het Studio 100 circus en dat zie je ook wel vind ik. Maar ik snap je punt wel.
    Echt? Wow, dat is nice! Dat wist ik niet! Dan snap ik wel dat je meer zendtijd voor hem wilt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, ze kijkt echt naar je. Best creepy eigenlijk.

    @Evelien
    Maar ik vind wel dat Marthe opvalt door haar, hoe moet ik het zeggen, "professionaliteit". Ze is veel meer gewend in het Studio 100 circus en dat zie je ook wel vind ik. Maar ik snap je punt wel.
    Echt? Wow, dat is nice! Dat wist ik niet! Dan snap ik wel dat je meer zendtijd voor hem wilt.


    Haar ogen hebben een eigen ziel. Mark my words.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Martheeee :D


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, ze kijkt echt naar je. Best creepy eigenlijk.

    @Evelien
    Maar ik vind wel dat Marthe opvalt door haar, hoe moet ik het zeggen, "professionaliteit". Ze is veel meer gewend in het Studio 100 circus en dat zie je ook wel vind ik. Maar ik snap je punt wel.
    Echt? Wow, dat is nice! Dat wist ik niet! Dan snap ik wel dat je meer zendtijd voor hem wilt.


    Dat is waar, en ik vind dat dat wel positief is, dat professionalisme. Het lijkt of ze het serieuset neemt dan de anderen, en ik vind haar vocaal en qua dans ook wel sterker dan de andere twee.

    Jep! Kristof was mijn eerste zangleraar ooit, en hij heeft me de raad gegeven om ermee verder te gaan ^^ hij had me zelfs uitgenodigd om bij het koor van Studio 100 te komen, maar het is nogal ver rijden. Ik ken wel mensen die erbij zitten (en ook Marthe kennen :'3).
    Kristof is echt een schatje c:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hé, een goeie vriendin van mij mocht bij Studio 100 gaan dansen! Maar omdat het ook zo ver is en ze er te veel voor had moeten opofferen, heeft ze het uiteindelijk (met pijn in het hart) niet gedaan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Van het ballet ken ik er ook :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Dat is waar, en ik vind dat dat wel positief is, dat professionalisme. Het lijkt of ze het serieuset neemt dan de anderen, en ik vind haar vocaal en qua dans ook wel sterker dan de andere twee.

    Jep! Kristof was mijn eerste zangleraar ooit, en hij heeft me de raad gegeven om ermee verder te gaan ^^ hij had me zelfs uitgenodigd om bij het koor van Studio 100 te komen, maar het is nogal ver rijden. Ik ken wel mensen die erbij zitten (en ook Marthe kennen :'3).
    Kristof is echt een schatje c:


    Jap. Je kan wel gek doen, maar als je er uiteindelijk niks van bakt.:'D

    Zo ziet hij er ook wel uit. Iedereen motiveren en ondersteunen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Jap. Je kan wel gek doen, maar als je er uiteindelijk niks van bakt.:'D

    Zo ziet hij er ook wel uit. Iedereen motiveren en ondersteunen.


    Haha, niet altijd :')
    Hij zegt gewoon waar het op staat en niet iedereen kan dat hebben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Haha, niet altijd :')
    Hij zegt gewoon waar het op staat en niet iedereen kan dat hebben.


    Maar dat is toch gewoon normaal? Ik zou ook liever rechtuit hebben.


    Queer zijn is gewoon alles

    K3 is razend populair bij jong en oud. Een 16-jarige fan maakte op eigen initiatief een klassieke versie van het nummer 10.000 Luchtballonnen. Dat werd ook opgemerkt door Plopsa.

    De nieuwe K3 heeft met 10.000 Luchtballonnen meteen een eerste hit te pakken. Het nummer is al duizenden keren gedownload en ook het album doet het goed: nog voor het in de winkel lag was het al 140.000 keer verkocht, goed voor 5 keer Platina.

    De 16-jarige Stijn uit Nederland maakte van dat nummer een klassieke versie. Het nummer kwam tot stand met behulp van synthesizers en duurde ongeveer anderhalve maand.

    “
    Stijn, maker van de classic:
    Ik had eigenlijk helemaal niet het doel om een volledige klassieke versie te maken. Ik wilde het graag eens proberen en wou weten hoe het zou klinken. Toen ik alle positieve reacties zag, heb ik uiteindelijk de klassieke versie vervolledigd.

    Het nummer werd onlangs toegevoegd aan de playlists in Plopsaland De Panne, Plopsaqua De Panne, Plopsa Indoor Hasselt en Plopsa Indoor Coevorden. Van zodra het nieuwe seizoen start in Plopsa Coo en Holiday Park, zal de classic ook daar te horen zijn.

    Mogelijk maakt Stijn ook van enkele andere nummers een klassieke versie. “Als ik genoeg tijd heb wel”, zei hij.

    Preview

    Hieronder krijg je al een preview van de 10.000 Luchtballonnen-classic. De volledige versie is enkel in de Plopsa-parken te horen.



    BRON

    ===========================

    Ik vind dit nog best knap, zeker als je weet dat alle andere parkmuziek door een orkest is gedaan.


    Queer zijn is gewoon alles

    ^Dat klinkt echt supernice. ^^


    Eeeeeen, wat denken jullie ervan? (wbw)



    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het nog wel een leuke clip eigenlijk. Alleen is dat gejodel echt irritant wordt uiteindelijk.X)


    Queer zijn is gewoon alles