• Jaja, de tijd is rijp!



    Studio 100 is veel ruimer dan TV, vandaar staat dit algemeen topic bij multimedia.


    Companies


    ~ Studio 100 Benelux
    ~ Studio 100 international
    ~ Studio 100 animation
    ~ Flying Bark Australia
    ~ Plopsa


    Productions

    ~ Samson & Gert
    ~ Kabouter Plop
    ~ Musical: Sneeuwwitje
    ~ Musical: Assepoester
    ~ Wizzy & Woppy
    ~ Big & Betsy
    ~ Musical: Pinnokkio
    ~ Musical: Robin Hood
    ~ Piet Piraat
    ~ Musical: Doornroosje
    ~ K3
    ~ Spring
    ~ De Wereld van K3
    ~ Ups & Downs
    ~ Hallo België
    ~ Topstars (NL Spring)
    ~ Musical: De Kleine Zeemeermin
    ~ Bumba
    ~ De Wereld Is Mooi
    ~ Radio BemBem
    ~ Sprookjesshow in opdracht van De Efteling
    ~ Bo & Monica
    ~ Mega Mindy
    ~ Het Huis Anubis
    ~ Wir 3 (DU editie K3)
    ~ Dalton Sisters
    ~ Musical: Daens
    ~ Big & Small
    ~ Amika
    ~ AbraKoDabra


    Plopsaparken:
    ~ Plopsaland De Panne
    ~ Plopsa Indoor Hasselt
    ~ Plopsa Coo
    ~ Plopsa Indoor Coevoorden
    ~ (Plopsa) Holiday Park Pfalz

    Wordt aan gewerkt


    Topics @ Q


    Fans @ Q
    ~ Jarne // Debbaut
    ~ Evelien // Margherita
    ~ Melissa // Ledecky
    ~ Sylvie // Reigns
    ~ Sofie // Scintellare
    ~ Alina // Amica
    ~ Livia // RlNGO
    ~ Meaghan // Nerveus
    ~ Bianca // Hazy
    ~ Aeri // Aerlyn
    ~ Sofie // Peralta

    Wil je op de lijst? Vertel me je naam!


    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 21:23 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ofcourse!:P

    Haha. Ik zal niemand jaloers maken hier. (flower)


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    (...)
    Haha. Ik zal niemand jaloers maken hier. (flower)


    Maar ik wil jaloersgemaakt worden.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Maar ik wil jaloersgemaakt worden.(no_chears)

    Haha, wie wilt dat nu. xP Alleen jij wrs. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    (...)
    Haha, wie wilt dat nu. xP Alleen jij wrs. :p


    Welkom in de wondere wereld van Jarne!*O*

    Een Studio 100 productie op zichzelf.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil de foto ook wel zien :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Ik wil de foto ook wel zien :3


    Ik ook. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Na al dat gepost rondom K3 eens wat ander nieuws!:p


    Groot nieuws over de opvolger van 14-18! Niemand minder dan Will Tura en Steve Willaert gaan de muziek van de nieuwe succesmusical componeren. Samen met Frank Van Laecke (scenario & regie) en Allard Blom (scenario & liedteksten) gaan zij deel uitmaken van het creatief team onder toeziend oog van Gert Verhulst.

    De musical zal het verhaal vertellen van het verzet in Vlaanderen tijdens de Tweede Wereldoorlog. De première is voorzien voor 2018, exact 100 jaar na het einde van de Eerste Wereldoorlog én het moment waarop helaas de kiem voor de Tweede Wereldoorlog werd gelegd.






    Will Tura: “Het is altijd mijn droom geweest om voor een productie als deze de muziek te mogen componeren. Studio 100 staat garant voor kwaliteit en professionalisme en het is een voorrecht voor mij om deel te mogen uitmaken van dit project. Bovendien kan ik tegen Gert moeilijk nee zeggen (lacht). Dit project is voor mij ook enigszins emotioneel geladen, aangezien ik geboren ben in 1940 en de musical zal draaien om WOII. Het prijst me zeer gelukkig dat ik de muziek voor dit prestigeproject mag componeren samen met Steve Willaert. Wij werken al jaren samen; hij is mijn muzikale rechterhand. Ik ben ervan overtuigd dat we samen mooie dingen gaan maken!”



    Steve Willaert: “Will en ik werken al zo lang samen. Ik durf nu al te zeggen dat Wills talent als songschrijver en mijn ervaring als filmcomponist voor een prachtige combinatie zal zorgen. Ik kan niet wachten om er samen met Will aan te beginnen!”

    Gert Verhulst: “Will Tura is voor mij de absolute koning van de Vlaamse muziek. Mijn bewondering voor hem is enorm groot, ik hou ontzettend veel van zijn muziek. Dat hij samen met Steve Willaert de muziek voor deze topmusical gaat schrijven, overtreft mijn stoutste dromen.”





    De zoektocht naar een geschikte locatie is nog volop aan de gang. Het scenario krijgt ondertussen langzaam maar zeker vorm. Eén ding is zeker… Het belooft vast en zeker een groots spektakel te worden.

    Mensen die als eerste een ticket willen bemachtigen of meer info willen, kunnen zich alvast registreren via www.opvolger1418.be.

    Bron: Studio 100


    En wat vinden jullie van het nieuwe logo?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 21:28 ]


    Queer zijn is gewoon alles



    In het onderzoek naar de fraude bij entertainmentreus Studio 100 is naast hoofdverdachte Maarten Stevens (44) ook een tweede persoon aangehouden. Dat bevestigt het Antwerpse parket.

    De 49-jarige verdachte heeft het bestaan bekend van een fictieve stroom aan facturen die overgemaakt werden aan het bedrijf. De verdachte is de zaakvoerder van een van de vennootschappen die de facturen overmaakte. Stevens en de 49 jarige man verschijnen op 19 april voor de raadkamer en blijven zolang in de cel.

    De rol van hoofdverdachte Stevens, die het geheel zou georganiseerd hebben, wordt volgens het parket nog volop onderzocht.

    De voormalige Studio 100-topman zou via het systeem van de valse facturen jarenlang geld in eigen zak hebben gestoken, mogelijk 4 miljoen euro. Studio 100 heeft de fraude zelf ontdekt na een interne audit en diende klacht in, maakte het moederbedrijf van Samson & Gert, K3, Njam en MegaMindy gisteren bekend.

    Stevens en de medeverdachte zijn momenteel aangehouden op verdenking van mededaderschap van een hele reeks misdrijven: valsheid in handels-, bank- of private geschriften, gebruik van valse stukken, valsheid in informatica, oplichting, informaticabedrog, witwassen van vermogensvoordelen en misbruik van vertrouwen.

    De advocaten van Stevens zullen alvast "stevig verweer" voeren. Dat zeggen advocaten Walter Damen en Patrick Waeterinckx in een persmededeling. Hun cliënt moest normaal gezien vandaag voor de raadkamer verschijnen, maar de zaak werd op hun vraag met een week uitgesteld.

    "Eenzijdige informatie"
    De oud-directeur van Studio 100 werd vorige week aangehouden. Zijn advocaten bevestigen in de persmededeling dat er een onderzoek loopt. "Dat onderzoek is echter nog pril en de versie van onze cliënt is daarin nog niet voldoende aan bod gekomen, waardoor de informatie eenzijdig is. Hij zal een stevig verweer voeren opdat de onderzoekers een correct en evenwichtig beeld van de beweerde feiten hebben", aldus de mededeling.

    Gelet op het geheim van het onderzoek wensen zijn advocaten niet verder uit te weiden over de vermeende feiten en de elementen van verweer die naar voren worden gebracht.

    Bron: hln.be


    En dan heb je Twitter:




    Queer zijn is gewoon alles