• dat mijn benen en billen eindelijk een keer in een maat 40 passen en dat maat 42 te groot was voor mij. Want vaak moet ik teleurgesteld die maat 40 terugleggen of toch die maat 42 passen. En als kers op de taart kreeg ik ook nog korting bij het afrekenen.

    Dus heb jij ook wel eens zo'n klein geluksmomentje gehad?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 19:22 ]


    Physics is awesome

    Same, alleen ben ik van 46 naar 44 gegaan, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chachki schreef:
    Ah ik geloof niet in broekmaten, haha. Zo heb ik een broek in maat 38 die niet verder dan mijn bovenbenen komt, maar een andere in maat 36 past perfect. Vrouwenmaten zijn echt fucked up.
    Ik heb nu wel een shirtje in maat S gekocht, maar die is denk ik gewoon oversized gemaakt? Net zulke fucked up maten, haha.


    Dat heb ik nog nooit gehad met broeken. Behalve nu dan, misschien komt het omdat het boyfriend jeans zijn. Misschien zijn die wat groter of wijder waardoor ze beter zitten.

    Dat heb ik ook met een shirt, die zag ik en ik verwachtte als maat XL of nog groter, bleek het een S te zijn. Dus die heb ik toen maar gekocht, hartstikke mooi shirt en afgeprijsd.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat heb ik nog nooit gehad met broeken. Behalve nu dan, misschien komt het omdat het boyfriend jeans zijn. Misschien zijn die wat groter of wijder waardoor ze beter zitten.

    Dat heb ik ook met een shirt, die zag ik en ik verwachtte als maat XL of nog groter, bleek het een S te zijn. Dus die heb ik toen maar gekocht, hartstikke mooi shirt en afgeprijsd.


    Misschien ligt het ook aan waar je ze koopt, haha. Als je vaak dezelfde merken koopt, heb je dat niet zo snel. Ik tover ze werkelijk overal vandaan, zolang het maar goedkoop is.

    Same for me! Al had ik een shirt in maat L gekocht daar en die zit strakker dan de maat S van dezelfde winkel, haha. Zolang het maar goed zit, toch? 8D


    Your make-up is terrible

    Jonty schreef:
    Same, alleen ben ik van 46 naar 44 gegaan, hahah.


    Het is en blijft een maat kleiner, ongeacht welke maat. Misschien volgende keer van 44 naar 42?


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Het is en blijft een maat kleiner, ongeacht welke maat. Misschien volgende keer van 44 naar 42?


    Ik hoop het! :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chachki schreef:
    (...)

    Misschien ligt het ook aan waar je ze koopt, haha. Als je vaak dezelfde merken koopt, heb je dat niet zo snel. Ik tover ze werkelijk overal vandaan, zolang het maar goedkoop is.

    Same for me! Al had ik een shirt in maat L gekocht daar en die zit strakker dan de maat S van dezelfde winkel, haha. Zolang het maar goed zit, toch? 8D


    V&D meestal, geloof ik. Ik hou het niet zo bij waar ik wat koop, zolang het maar betaalbaar is en van redelijke kwaliteit. Hoewel dat ook niet altijd uit maakt, mijn ene Levi jeans heb ik wel weten te slopen en de andere is nog steeds niet kapot.

    Dat is apart, een shirt in maat L die strakker zit dan een maat S. Doe mij maar vaker goed zittende shirts in maat S. Inderdaad, zolang het maar goed zit. En dan kan je zeggen dat je ook maat S past.


    Physics is awesome

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik hoop het! :Y)


    Dat zou mooi zijn. Ik weet niet, maar mij geeft het wel een beetje meer zelfvertrouwen dus ik hoop dat het jou ook wat meer zelfvertrouwen geeft dat je in een maat kleiner past.

    Ieder lichaam heeft zijn/haar eigen maat en dat vind ik mooi, maar stiekem is het wel heel leuk als je een maat kleiner past.


    Physics is awesome

    Hahaha goed leven! Ik ben van 44 naar 42/40 gegaan. Ik wil ook op 40 uitkomen, zou wel chill zijn. Well I just want my weight to have a nice round number.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had dat laatst ook toen ik nieuwe broeken ging kopen, en dat gevoel is fantastisch!
    En het meest fantastische is dat m'n broeken nu van 40 naar 38 zijn gegaan, en ze dus alsnog iets te groot uitvallen nu we een 2 maanden verder zijn, terwijl ik niet verwacht had nog af te vallen :'D
    Terug aan het werk zijn en veel bewegen doet blijkbaar echt veel met een mens (:
    En tja, ik zat al niet slecht in m'n vel met m'n maatje 40, was er echt meer dan tevreden over, maar natuurlijk is het altijd een boost om toch nog naar een maatje minder te gaan ^-^

    Hou dat zelfvertrouwen in ieder geval maar goed vast, of je nu een maatje meer of een maatje minder hebt ;)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben echt superblij als ik een shirt kan vinden dat normaal past. Ik heb een maat S/M middel en een maat L(heel soms XL) borst dus of het shirt flubbert enorm rond m'n middel, of ik kan slecht ademhalen :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Qua broekmaten kan ik niet mee praten. Ik heb een redelijk kleine broekmaat.
    Maar ik ben weer begonnen met afvallen en ik ben al 2,5 kilo kwijt. Dit klinkt heel raar maar ondanks dat ik een kleine broekmaat heb is mijn vwtpercentage wel hoog, daarnaast wil ik heel graag in een gewichtklasse lager gaan judoën.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HANAYA schreef:
    Hahaha goed leven! Ik ben van 44 naar 42/40 gegaan. Ik wil ook op 40 uitkomen, zou wel chill zijn. Well I just want my weight to have a nice round number.


    Geweldig! Welke maat je nog niet hebt, kan je in de toekomst wel hebben.

    En het scheelt al toch een maat dus wie weet hoe snel je maat 40 aan kan.


    Physics is awesome

    Valkyries schreef:
    Ik had dat laatst ook toen ik nieuwe broeken ging kopen, en dat gevoel is fantastisch!
    En het meest fantastische is dat m'n broeken nu van 40 naar 38 zijn gegaan, en ze dus alsnog iets te groot uitvallen nu we een 2 maanden verder zijn, terwijl ik niet verwacht had nog af te vallen :'D
    Terug aan het werk zijn en veel bewegen doet blijkbaar echt veel met een mens (:
    En tja, ik zat al niet slecht in m'n vel met m'n maatje 40, was er echt meer dan tevreden over, maar natuurlijk is het altijd een boost om toch nog naar een maatje minder te gaan ^-^

    Hou dat zelfvertrouwen in ieder geval maar goed vast, of je nu een maatje meer of een maatje minder hebt ;)


    I couldn't agree more.

    Het grappige is dat ik niet bezig ben met afvallen, niet bewust in ieder geval. Ik beweeg nu wel meer aangezien ik nu op de fiets naar stage ga en dit voor de zomervakantie niet. Dus dat is toch wel drie dagen qua beweging erbij, aangezien ik zo'n 30-40 minuten heen en terug fiets.

    Met maat 42 heb ik ook altijd genoegen genomen, hoewel mijn buik en ik er nog steeds niet over eens zijn hoe ze eruit ziet. Maar dan maat 40 aan kunnen is toch wel top.

    Dankjewel, dat ga ik proberen.


    Physics is awesome

    Reezy schreef:
    Ik ben echt superblij als ik een shirt kan vinden dat normaal past. Ik heb een maat S/M middel en een maat L(heel soms XL) borst dus of het shirt flubbert enorm rond m'n middel, of ik kan slecht ademhalen :')


    Nu voel ik mij echt zo'n klaag madame, maar dat heb ik dus ook. Nadeel van grotere borsten hebben voor mij, denk ik. Hoewel mijn buik ook niet mee helpt.

    Dat is wel lastig, ik bedoel goed ademhalen is wel van levensbelang.


    Physics is awesome

    Gayle schreef:
    Qua broekmaten kan ik niet mee praten. Ik heb een redelijk kleine broekmaat.
    Maar ik ben weer begonnen met afvallen en ik ben al 2,5 kilo kwijt. Dit klinkt heel raar maar ondanks dat ik een kleine broekmaat heb is mijn vwtpercentage wel hoog, daarnaast wil ik heel graag in een gewichtklasse lager gaan judoën.


    Ieder lichaam is anders en zoals ik al eerder zei op zijn/haar eigen manier mooi.

    Dat is super, ga zo door! Bedoel je met vwtpercentage, vetpercentage?

    Afvallen is dan misschien wel belangrijk, ja.


    Physics is awesome