• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik begin te twijfelen, de gevolge zijn echt levensbepalend. Achja ^^ Dat zie ik dan wel.


    she believed she could & so she did

    Morgen de dag van het waarheid.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is ineens je dorp op tv omdat het over onbewaakte spoorovergangen gaat bij wegmisbruikers.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 21:22 ]

    Ik ben blij dat ik vandaag toch gereden heb. Heeft me echt goed gedaan na dat gedoe van laatst. Also, fuck me. Ik moet morgen om 6.45 opstaan, 3 uur reizen en dan nog 4 uur school overleven. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moeder van mijn beste vriend bijna naar mijn huis gereden omdat de wereld er eindelijk achter is dat ik een focked op instabiele motherfucker ben
    dit gebeurt er als je mij alleen in een huis stopt voor een week


    i put the fun in funeral

    Here we go. Lets watch this shit, Mai.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Audacity schreef:
    Moeder van mijn beste vriend bijna naar mijn huis gereden omdat de wereld er eindelijk achter is dat ik een focked op instabiele motherfucker ben
    dit gebeurt er als je mij alleen in een huis stopt voor een week


    Saar jemig. Snoezebeest. Kusjes en zo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I don't fucking care.


    •

    Today was a really good day.


    Pretty is just a pretty word.

    Soms heb ik echt een ongelofelijke pokkenhekel aan je, begrijp je? Ik voel me nu ook gewoon zo veel beter dan jij.

    -

    Ik zou misschien meer ontevreden met mezelf moeten zijn, maar volgens mij ben ik dat niet. Óf gewoon beter gemotiveerd zijn op een andere manier. Hoe?

    -

    Waarom STEL IK FACKING ALLES UIT ARGH IK MAG MEZELF NIET WANT WHAAATTT THUH FACK Waarom ga ik op Tumblr en Quizlet kloojen als ik morgen een essay voor filosofie in moet leveren en NLT huiswerk ook nog te maken whuuuuutttttt ik haat mezelf kutzooi

    -

    Nog een diepe zucht erbij. Nog drie. Of tienduizend.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Disgust schreef:
    Today was a really good day.


    Yes it was.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oh nee :c gaan slapen. De nachtmerries houden maar niet op!


    she believed she could & so she did

    Nee. Nee. Nope. Dat ga je niet doet mind. Kssst. Nope!
    Why do I fall in love so easy? Omg. Nja verliefd, verliefd... meer crush.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 22:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan natuurlijk weer niets goed doen, sorry dat ik niet de dochter ben die je wilde.


    <3

    Ik voel me zo hopeloos


    Rest in Peace, Son of Gondor