• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chachki schreef:
    (...)

    Ik dus ook, ik was zo blij toen ik ze bij de van Haren vond. Ik heb in geen 10 jaar laarzen gekocht, haha.

    Hoeveel kostte ze dan? En wow, da's wel erg lang Nik, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Hoeveel kostte ze dan? En wow, da's wel erg lang Nik, haha.


    Haha, I know right. Maar ik vind ze nooit mooi. Ze waren 45 euro, de duurste schoenen die ik waarschijnlijk in 5 jaar gekocht heb, of nog wel langer, haha.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)

    Haha, I know right. Maar ik vind ze nooit mooi. Ze waren 45 euro, de duurste schoenen die ik waarschijnlijk in 5 jaar gekocht heb, of nog wel langer, haha.

    Dan heb je het toch nog goed gedaan. Op Large of Attitude ben je er zo 300 voor kwijt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Dan heb je het toch nog goed gedaan. Op Large of Attitude ben je er zo 300 voor kwijt.


    Ja, precieeees. Dat dacht ik ook, want eerst vond ik ze te duur en nu ben ik toch blut, maar ik heb het toch maar gedaan, want wie weet wanneer ik weer zoiets vind voor dat geld. x_x


    Your make-up is terrible

    Ok. Second cut within 48 hours. Fuck, fuck, fuck.


    Back to the normal life struggles.
    Mmm nee, de appelkaneeltaart van de ah mogen ze wel uit het assortiment halen...

    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 16:19 ]

    Chachki schreef:
    (...)

    Ja, precieeees. Dat dacht ik ook, want eerst vond ik ze te duur en nu ben ik toch blut, maar ik heb het toch maar gedaan, want wie weet wanneer ik weer zoiets vind voor dat geld. x_x

    Daarom. Daar bespaar je echt een booel geld mee. Is echt een speciale kans haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit maakt me zó pissig. Mensen die de schutter in de abortuskliniek een held vinden en zich niet druk maken om de 3 mensen + 2 ongeboren kinderen die omgekomen zijn. Ik hoop dat jullie op lego's stappen. Heel veel fucking lego's.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 16:20 ]

    Requiescat schreef:
    Dit maakt me zó pissig. Mensen die de schutter in de abortuskliniek een held vinden en zich niet druk maken om de 3 mensen + 2 ongeboren kinderen die omgekomen zijn. Ik hoop dat jullie op lego's stappen. Heel veel fucking lego's.

    Dafuq, wat is er mis met mensen.

    Stop met dat klote darten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kiezen is verliezen, maar ik haat kiezen en verliezen.


    she believed she could & so she did

    Lelllll. 'T is toch iets persoonlijks.

    1O December Düsseldorf. *__*


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Omdat we tegen moorden zijn gaan we uit protest maar mensen doodschieten bij een abortuskliniek. Ik kan er gewoon echt niet bij met mijn hoofd. Hoe kunnen mensen deze actie ophemelen?

    Ach nee toch. Heb ik eten besteld met dit rotweer, moet dat jochie door de regen en de wind gaan fietsen om straks mijn eten af te leveren, lol. Zo sneu :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Daaamn ik mis die tijden zooo erggg