• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 19:15 ]

    It's too early. Buh.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Is het officiële updates dag vandaag? Software update? Java update? Avast update? Google Chrome update? Wat komt er nog meer? Zou fijn zijn als ze allemaal eens zouden meewerken though.


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    Is het officiële updates dag vandaag? Software update? Java update? Avast update? Google Chrome update? Wat komt er nog meer? Zou fijn zijn als ze allemaal eens zouden meewerken though.

    You are the updaaate queeeen!


    Caution first, always.

    Als ik zoveel geld had, zou ik de helft gebruiken voor anderen, waarschijnlijk, haha. Ik zou het nooit allemaal aan mezelf uitgeven.


    Your make-up is terrible

    Fucking Rstudio en het zelfstudiepakket! Als ze het nu eens duidelijker deden uitleggen he? Jaa, dat zou fijn zijn, maar neeeeeeeee, ben je gek. Laat die studenten maar verzuipen. Schijt uni.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik hoop echt dat je - je super goed voelt nu je zo ontzettend kansloos doet.


    26 - 02 - '16

    Je doet niet eens je best voor me..

    Pijnlijk.


    United we stand, divided we fall.

    Let's all ignore me today. Splendid.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wow, het gele deel van mijn nagels is kei sterk. Het normaal gekleurde deel niet zo. Lang leve verkleurde nagels.

    WAAROM kom je steeds random mijn huis binnen in plaats van me gewoon een Whatsappje te sturen? Ik wil daar geen gesprek over moeten voeren want dat zal zo naar voelen, maar is het niet hint genoeg dat ik dat letterlijk nog nooit bij jou heb gedaan? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dank je, Bart Smit, voor je gigantische korting op dat ene spel dat mijn broertje zo graag wilde, holyshit. Normaal kosten die 3DS spelletjes vijf nieren en een long, maar nu kon ik gewoon dat ene spel voor veertien euro kopen. Yay!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben een domme, verliefde sukkel. Maar ik ben gelukkig en dat is wat telt. Toch?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wiarda schreef:
    Dank je, Bart Smit, voor je gigantische korting op dat ene spel dat mijn broertje zo graag wilde, holyshit. Normaal kosten die 3DS spelletjes vijf nieren en een long, maar nu kon ik gewoon dat ene spel voor veertien euro kopen. Yay!


    Ikr D:
    Spelletjes zijn duur tegenwoordig


    26 - 02 - '16

    Roxette schreef:
    (...)

    Ikr D:
    Spelletjes zijn duur tegenwoordig

    Tien jaar geleden was het niet echt veel beter, in mijn herinnering. Al die suffe DS spelletjes waren vijftig euro per stuk, maar ze sloegen echt helemaal nergens op. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.