• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 19:15 ]

    Kay, sure..

    Nooo ik ben niet schattig!! D:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 18:38 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    O mijn God, screaming. Vandaag had ik het tijdens het dobbelspel gemunt op een teddybeer, die uiteindelijk naar een vriend van me ging, waar ik nogal van baalde. Dat zag hij, dus gaf hij me de beer, maar dat had mijn mentrix niet goed meegekregen en nu kreeg ik een berichtje van haar met een foto van een identieke teddybeer met 'beer zoekt huis, kom hem maar ophalen'. O mijn God. Mijn hart huilt. Ik wist niet dat mentrixen zo fantastisch konden zijn, ohmygosh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Computer je bent kut en sloom en ik haat je


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Watching Harry Potter seems about right.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik snap soms echt niets van jou.


    I'm your little ray of pitch black.

    Well, well.


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo blij dat mijn armen nu veel minder huge lijken op foto's.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    Ik ben zo blij dat mijn armen nu veel minder huge lijken op foto's.

    Je armen zien er geweldig uit op foto's, full stop. (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb eigenlijk best veel bereikt en daar ben ik trots op.

    Nu nog een manier vinden om dit gevoel vast te houden en niet af te laten brokkelen door onzekerheid.


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)
    Je armen zien er geweldig uit op foto's, full stop. (bloos)


    Haha, dat weet jij helemaal niet. 8D


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)

    Haha, dat weet jij helemaal niet. 8D

    Tss, ik heb je op Facebook en er zijn foto's van jou op recente meetings (of in ieder geval die in Amsterdam). Johhhh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dudes. Nikki is gewoon knap. Is gewoon zo.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    (...)
    Tss, ik heb je op Facebook en er zijn foto's van jou op recente meetings (of in ieder geval die in Amsterdam). Johhhh.


    Nooo, maar op foto's van vandaag zie ik een heus verschil, haha.


    Your make-up is terrible

    Youtube playlists zijn raar. Trouwens... als ik een iTunes vol heb staan, wáárom Youtube?


    I'm your little ray of pitch black.

    Pim zit akelig dicht bij een vaas met bloemen. Als die omvalt staat de tafel hier blank en gaat mijn laptop sowieso dood. Aaah.


    26 - 02 - '16