• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 19:15 ]

    dirty-hentai started following you
    Oké dan. :W

    -

    "Héél goed gedaan. Goed geschreven. Leuke onderzoeksvragen. Weinig opmerkingen." Alles wat ik vandaag lees is een beetje ???. Ik waardeer dat hij het goed vond, maar ik zat zo lang te wachten op commentaar en dit is het meest nutteloze bericht ooit wat dat betreft. Bij een 8,5 moet er toch nog íéts zijn wat beter kan?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 14:33 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    dirty-hentai started following you
    Oké dan. :W

    oh sheet that's me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    (...)
    oh sheet that's me.


    Geen follow back voor jou dan, sorry. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Whut, wat voegt me nou weer toe op Tumblr?


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    Whut, wat voegt me nou weer toe op Tumblr?

    Nog meer dirty hentai? :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nog meer dirty hentai? :'D


    Haha, dat ook de laatste tijd, maar nu een blog dat QuizletQueen heet.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)
    Geen follow back voor jou dan, sorry. (cat)

    jk jk, kon het niet laten. :W


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jesus, is het nu zó moeilijk om gewoon te wachten tot ik klaar ben met typen? Als ik een random foto stuur en aan het typen ben, dan zou het toch duidelijk moeten zijn dat er nog een verhaal bij hoort en niet gewoon een nutteloos ding is waar je dan 'lol' op moet antwoorden om te tonen dat je de foto hebt gezien. Jesus H. Roosevelt Christ.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 15:53 ]


    Ex astris, sciencia

    UUUUUUGH. Jij hebt echt het vermogen om mijn humeur onder het nulpunt te krijgen, al-fucking-tijd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    "Een spellingsfout" is niet vier keer na elkaar 'lier' schrijven ipv 'liar'. En dat doceert dan aan een universiteit. I rest my case, you are an incredible moron.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben echt geen Sherlock ofzo. Maar ik kan het echt zo aanvoelen dat er nog een raar familie-geheim is.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Chachki schreef:
    (...)

    Haha, dat ook de laatste tijd, maar nu een blog dat QuizletQueen heet.


    Oké, die blog ziet er inderdaad een beetje verdacht uit. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oké, die blog ziet er inderdaad een beetje verdacht uit. :'D


    Jullie informatiebron over de spannende levens van Quizlet's bekende users.

    Wat? :')

    Mulford schreef:
    Jesus, is het nu zó moeilijk om gewoon te wachten tot ik klaar ben met typen? Als ik een random foto stuur en aan het typen ben, dan zou het toch duidelijk moeten zijn dat er nog een verhaal bij hoort en niet gewoon een nutteloos ding is waar je dan 'lol' op moet antwoorden om te tonen dat je de foto hebt gezien. Jesus H. Roosevelt Christ.

    I feel you. Zulk soort dingen kunnen zo annoying zijn.

    Wow, wat zie ik er anders uit met heftige smokey eye en een Grace Kelly hair-do. ^^