• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 19:15 ]

    Je kiest er zelf voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Trees schreef:


    Only chatting and cuddling? (cat)

    Elvenking schreef:
    (...)
    Only chatting and cuddling? (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Toxic people everywhere.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Only chatting and cuddling? (cat)


    Stones schreef:
    (...)


    Tja, je kan ook meteen voor de seks gaan, maar dat vind ik nogal extreem voor de eerste keer :')

    Ik ben zo moe. Ik heb helemaal geen zin meer om die film ook nog te moeten kijken, ook al is het Joaquin Phoenix. ><


    Caution first, always.

    Schijnheilige trut.


    Trees schreef:
    (...)

    Tja, je kan ook meteen voor de seks gaan, maar dat vind ik nogal extreem voor de eerste keer :')

    Naja hoeft ook niet meteen seks te zijn. Zolang het geen friendzone wordt hehe. :Y)

    Jeez, rude...

    Wauw. Wat een aflevering.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Vroeg ik om jouw mening? Nee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh, helemaal geen leuke films op Netflix. Ik heb geen zin om series te kijken.


    Your make-up is terrible

    Ijs, wijn en Bridget Jones
    Klaar om mijn trieste persoonlijke leven te vergeten voor twee uur


    i put the fun in funeral

    Volwassen mensen kunnen zo kinderachtig zijn. Mijn ouders en mijn opa en oma hebben ruzie en mijn vader heeft ze van facebook verwijderd, mijn opa en oma hebben besloten mijn moeders uitvaartverzekering niet meer te betalen en ze willen dat de markt van mijn opa zijn naam gehaald wordt. Wattefuck. PRAAT EROVER! IK WIL MIJN OPA EN OMA NIET NIET MEER ZIEN STRAKS OMDAT IK NIET MEER DURF DOOR JULLIE KINDERACHTIGE GEDOE. UGH. PRAAT!

    [ bericht aangepast op 2 dec 2015 - 20:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuuu. This almost made me cry. Damn you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.