• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 19:15 ]

    When i say that i'm fine, i actually want you to comfort me. Why don't you get that?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik heb echt geen zin om dit nog allemaal te doen, urgh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Don't cry.


    •

    SonOfGondor schreef:
    Ik hoor hier gewoon echt niet. Ik begin me af te vragen of ik wel slim genoeg ben voor de universiteit. Maar misschien is het wel gewoon deze opleiding. Mijn eigen stomme schuld.


    niemand snapt theorie ii


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    This pain is too much.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Misschien moet ik eens stoppen met zoveel series tegelijk te kijken.


    United we stand, divided we fall.

    I was so focused on you, that I didn't even notice her leave.
    I'm a horrible person.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2015 - 20:34 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sorry betekent niks meer; kom maar terug met betere argumenten en laat maar eens zien dat het je echt spijt.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Pissarro schreef:
    (...)

    niemand snapt theorie ii


    True, haha. Ik maak me alleen heel veel zorgen over mijn scriptie, ook al heb ik die naar volgend jaar uitgesteld. Ik heb 0 ideeën en ik deed het ook nooit goed op essays, dus ik heb het idee dat ik heel hard ga falen. En dat wil ik niet, want ik wil deze studie zsm afgerond hebben. En dan zijn er nog zorgen over mijn toekomst, maar daar zal ik je niet mee vervelen :p


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    True, haha. Ik maak me alleen heel veel zorgen over mijn scriptie, ook al heb ik die naar volgend jaar uitgesteld. Ik heb 0 ideeën en ik deed het ook nooit goed op essays, dus ik heb het idee dat ik heel hard ga falen. En dat wil ik niet, want ik wil deze studie zsm afgerond hebben. En dan zijn er nog zorgen over mijn toekomst, maar daar zal ik je niet mee vervelen :p


    Ja, ik kan je in de scriptie-ellende alleen maar geruststellen door te zeggen dat ik ook heel lang niets heb geweten, toen ineens een heel klein zwak idee kreeg, een docente mailde en nu een voorlopig scriptiebegeleider heb (ik moet alleen nog literatuur gaan doorzoeken op zoek naar een goede hoofdvraag)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Pissarro schreef:
    (...)

    Ja, ik kan je in de scriptie-ellende alleen maar geruststellen door te zeggen dat ik ook heel lang niets heb geweten, toen ineens een heel klein zwak idee kreeg, een docente mailde en nu een voorlopig scriptiebegeleider heb (ik moet alleen nog literatuur gaan doorzoeken op zoek naar een goede hoofdvraag)


    Bah, literatuur. Ik ben blij dat ik nog een jaar mag wachten. Succes met je scriptie!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gvd, mn keel moet echt overgaan D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow, that end. Just wow. AC, you rule.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik schat mezelf weer te hoog in. Denken dat ik beter ben dan anderen, pft.

    – Of zijn/denken andere mensen gewoon te standaard? Nee sukkel, het ligt aan jou.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2015 - 21:37 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Kijk, dat ik nou een allergische reactie heb op dat varkensvlees dat ik gegeten heb, kan ik niets aan doen. Ik ben kotsmisselijk, heb koppijn, heb het ijskoud en ben nu ook duizelig. Ik kan gewoon niet naar stage komen morgen, want ik weet dat ik niet ga kunnen slapen vannacht door de misselijkheid. En nee, ik wil mijn stage niet verliezen, maar ik wil ook niet misselijk boven eten hangen, want dat doe ik wel de hele dag dan. Verdomme... klote varkensvlees en varkens en alles met varken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.