• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 19:15 ]

    Frick. Tumblr heeft de strijd gewonnen, toch maar een acount aan gemaakt :')

    [ bericht aangepast op 3 dec 2015 - 15:25 ]

    Ik haat verkouden zijn. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hmpf.
    I honestly wonder if people only act nice out of pity.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb zo'n hoofdpijn. ;-;


    Caution first, always.

    Ik haat frans.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Zal ik het doen of niet? Gaat wel ineens vreemd worden...


    I'm your little ray of pitch black.

    Is het nou nog geen weekend? Duurt lang.

    // Wat ben je toch een schatje.

    Irritante trut. Je wilt het toch ook altijd beter weten, maar daarna ga je jezelf wel weer tegenspreken als het meerendeel het niet met je eens is.


    she believed she could & so she did

    Stop repeating that stupid background. Fuck you tumblr, lets do some homework before I'll throw my laptop outta the window (cat)

    Ooit van hygiëne gehoord? Vast niet, want anders likte je niet eerst je vork af voordat je in twee stukken vlees prikte.. Ik ga vanaf nu nooit meer na jou eten opscheppen.

    Requiescat schreef:
    Ooit van hygiëne gehoord? Vast niet, want anders likte je niet eerst je vork af voordat je in twee stukken vlees prikte.. Ik ga vanaf nu nooit meer na jou eten opscheppen.


    Sorry, maar als hij/zij die twee stukken vlees zelf opeet en ze niet teruglegt, zie ik het probleem niet zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Doe niet zo moeilijk en praat gewoon met me.


    she believed she could & so she did

    Ik hoor hier gewoon echt niet. Ik begin me af te vragen of ik wel slim genoeg ben voor de universiteit. Maar misschien is het wel gewoon deze opleiding. Mijn eigen stomme schuld.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik raak zo gefrustreerd van al die oefeningen chemie waar ik niks van snap. UGH.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Fat. Fat. Fat.