• Hallo!(:http://www.quizlet.nl/settings/

    Vorig jaar hebben een stuk of 30 Quizletters meegedaan aan de kerstkaarten swap, dit betekent dat je kerstkaarten stuurt naar andere quizletters en er net zo veel ontvangt als jij hebt verstuurd. Persoonlijk vond ik dit erg leuk om te doen en daarom wil ik het dit jaar weer organiseren!

    Het idee is dat je je opgeeft, je zegt hoeveel kaarten je wilt versturen, In welk land je woont en of je naar Nederland, België of allebei wilt versturen.

    Daarna word je gekoppeld aan andere personen en kan het swappen beginnen.(:

    Invullijstje:

    Naam:
    Aantal kaarten:
    Waar je woont:
    Waar je kaarten naar wilt verzenden:

    Inschrijven kan tot 15 December 09:30

    Let wel op, als je je opgeeft moet je je postcode en dergelijke delen met mij via een privé bericht en deze word dan gedeeld met een aantal personen!


    Deelnemers:

    Als je naam groen is betekent het dat ik je gegevens heb ontvangen en ingevuld in het word document! Zorg dat je, je gegevens ook doorstuurt voor 15 December 09:30, anders kan je niet meedoen!

    DOORGEVEN VAN JE USERNAME VERANDERINGEN WORD GEWAARDEERD!

    Nederland

    Naam:Jolijn
    Aantal kaarten: 5
    Land:Nederland
    Versturen naar: Nederland


    Naam: Natas/vikings
    Aantal kaarten: 5
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Ik wil er best één of twee naar België sturen.


    Naam: Evi/Hamily
    Aantal kaarten: 7 (of meer. Ik heb genoeg kerstkaarten, dus laat maar weten).
    Land: Nederland
    Versturen naar: Nederland


    Naam: Laura/elvenking
    Aantal: 5
    Land: Nederland
    Versturen naar: Nederland


    Naam: Filiz/Angelfall
    Aantal kaarten: 10 kaarten
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland


    Naam: Manon//Patholoog
    Aantal kaarten: 10
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland en België


    Naam: Sanne/Coliver
    Hoeveel kaarten: 5
    Land: Nederland
    Waar naartoe: Nederland


    Naam: Irma/tubbietoost
    Aantal kaarten: binnen nl geen limiet
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden:
    Nederland (en evt 2/3 naar België)


    Naam: Zsofie/Chryseis
    Aantal kaarten: Ik kan er 10 versturen, als dat nodig is.
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland en België.


    Naam:Kelly/Jonty
    Aantal kaarten:5
    Waar je woont: Nederland, Purmerend
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland

    Naam: Sensate/Anne
    Aantal kaarten: 20+
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: België/Nederland


    Naam: Deviantart/Nichelle
    Aantal kaarten: Moet ik nog even kijken -- als het goed is hebben wij er nog genoeg liggen.
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland.


    Naam: Raisei/Maxime
    Aantal kaarten: 7
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland


    Naam: DreamerN/Nathalie
    Aantal kaarten: 5, maar dit kan nog veranderen.
    Waar je woont: Nederland.
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Het liefst Nederland, maar ik zou het niet erg vinden om er ook 1 of 2 naar België te moeten versturen.



    Naam: Ruska/Amber
    Aantal kaarten: 5 kaarten
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland. Maar mocht het zijn, wil ik er ook wel één of twee naar België sturen;)


    Naam: Kerstkoekje/Sarita
    Aantal kaarten: 5
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland


    Naam: MrsHood/Nikky
    Aantal kaarten: maakt niet zoveel uit, ik kan er nog bijkopen!
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland/België


    Naam: Eirian/Daniela
    Aantal kaarten: 10
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland


    Naam: Aviva/Vaisey
    Aantal kaarten: 5
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland


    Naam: Ashallayn/Froukje
    Aantal kaarten: 10
    Waar je woont: Nederland
    Waar je naar wil versturen: Nederland


    België

    Naam: Scandal/Erica
    Aantal kaarten: 5
    Waar je woont: België
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: België/Nederland.



    [ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 21:35 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Pissarro schreef:
    Ik ga er ook over nadenken. Ik vind het nog steeds een heel leuk idee, maar ik heb vorige jaar bijna geen kaarten teruggekregen.

    Herkenbaar :')
    Misschien goed om die mensen deze keer te melden?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pissarro schreef:
    Ik ga er ook over nadenken. Ik vind het nog steeds een heel leuk idee, maar ik heb vorige jaar bijna geen kaarten teruggekregen.


    Dat is echt wel jammer.


    16 - 09 - '17

    Even een MT'tje.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Naam: Zsofie
    Aantal kaarten: Ik kan er 10 versturen, als dat nodig is.
    Waar je woont: Nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: Nederland en België.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2015 - 18:00 ]


    Alis volat propriis.

    Als je van iemand geen kaarten ontvangt dat moet je dat inderdaad even doorgeven, zou jammer zijn als mensen die niks sturen dit jaar weer mee kunnen doen.(: ik krijg helaas ook wel eens minder kaarten dan verwacht.^^ en het kan in de kerstdrukte helaas ook dat kaarten verloren gaan of verkeerd worden afgeleverd.^^

    [ bericht aangepast op 2 dec 2015 - 20:49 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Okéy nu me laptop het weer doet, kan het echte werk beginnen!(: Heb er nu al zin in.8D


    You were born original, don't die as a copy.

    Naam:
    Kelly
    Aantal kaarten:
    5
    Waar je woont:
    Nederland, Purmerend
    Waar je kaarten naar wilt verzenden:
    Nederland


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vodn het erg leuk vorig jaar volgens mij heb ik wel avn iederene ontvangen, in elk geval wel verstuurd (: , so I am in again:

    Naam: Anne
    Aantal kaarten: nog ebven bekijken
    Waar je woont: nederland
    Waar je kaarten naar wilt verzenden: België/Nederland

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 18:18 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wanneer krijgen we te horen wanneer we welke kaarten moeten verzenden? En we gaan de adressen dan via pb krijgen?
    Ik heb besloten dat ik 10 kaarten zal sturen en alleen in Nederland wil ontvangen. Ik heb nog geen idee wanneer ik op kot zal zijn en het is dus niet handig daar kaarten te krijgen. Wel zal ik kaarten naar België én Nederland sturen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Wanneer krijgen we te horen wanneer we welke kaarten moeten verzenden? En we gaan de adressen dan via pb krijgen?
    Ik heb besloten dat ik 10 kaarten zal sturen en alleen in Nederland wil ontvangen. Ik heb nog geen idee wanneer ik op kot zal zijn en het is dus niet handig daar kaarten te krijgen. Wel zal ik kaarten naar België én Nederland sturen.


    15 December sluit de inschrijving dus ik denk 16 December dat de adressen worden uitgedeeld. Ik heb dit jaar alleen wat hulp bij Natascha zodat het niet echt meer groepjes zijn maar dat het een verassing is van wie je je kaarten krijgt.8D

    [ bericht aangepast op 4 dec 2015 - 20:11 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    15 December sluit de inschrijving dus ik denk 16 December dat de adressen worden uitgedeeld. Ik heb dit jaar alleen wat hulp bij Natascha zodat het niet echt meer groepjes zijn maar dat het een verassing is van wie je je kaarten krijgt.8D


    Oke, dan zal ik ze zelf niet meer op de bus kunnen doen in België, maar mijn tante komt regelmatig bij opa en woont in België, dus dat komt alsnog wel goed. (: Wel een leuk idee dat je niet weet van wie je het krijgt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oke, dan zal ik ze zelf niet meer op de bus kunnen doen in België, maar mijn tante komt regelmatig bij opa en woont in België, dus dat komt alsnog wel goed. (: Wel een leuk idee dat je niet weet van wie je het krijgt.


    Wel handig zo'n tante haha.=3 Ja, dat vond Natascha nu ook dus had ze zichzelf aangeboden.^^ Ik zelf ind dat iets te lastig, vorig jaar waren er namelijk mensen die 3 kaarten stuurde en andere 7 en sommige 11 ofzo, dat is nogal lastig met verdelen.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wel handig zo'n tante haha.=3 Ja, dat vond Natascha nu ook dus had ze zichzelf aangeboden.^^ Ik zelf ind dat iets te lastig, vorig jaar waren er namelijk mensen die 3 kaarten stuurde en andere 7 en sommige 11 ofzo, dat is nogal lastig met verdelen.=')


    Haha, er zijn mensen die tien kaarten willen sturen en er zijn twaalf mensen. Wie krijgt geen kaart is dan de vraag. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zet er wel in dat het van mij komt hoor, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Haha, er zijn mensen die tien kaarten willen sturen en er zijn twaalf mensen. Wie krijgt geen kaart is dan de vraag. ^^


    Inderdaad, maar als het goed is dan komen er nog wel wat mensen bij.(: Vorig jaar hadden we 30 mensen, dus ik hoopte dat weer te halen dit jaar.(: Zo niet, dan blijft het hoe dan ook leuk.(:


    You were born original, don't die as a copy.