• Weer een nieuw lijstje, dit keer de ergernissen van en tijdens kerstinkopen.
    Of het is te druk, of het is te rustig in dit lijstje heb ik de meest voorkomende dingen opgeschreven.


    Waarom kerstinkopen een ware hel is


    [ bericht aangepast op 3 dec 2015 - 19:05 ]

    (Wow, je zinsbouw is echt verwarrend.)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Fillion schreef:
    (Wow, je zinsbouw is echt verwarrend.)



    Ik post normaal op BuzzFeed daarom is het schrijven van dit soort lijstjes een stuk anders voor mij. Op Buzzfeed schrijf ik ook meer Engels en kan ik net ietsje meer. Ik moet ook wennen dat dit geen Buzzfeed is.

    Ik vind je lijstjes leuk. (nerd)


    Pretty is just a pretty word.

    Disgust schreef:
    Ik vind je lijstjes leuk. (nerd)




    Dankje! Ben er net een dagje mee bezig, ik zit meer op Buzzfeed mijn 1e lijstje die ik maakte ging gelijk de mist in. Haha.

    Dankje dit is een groot compliment :)

    Disgust schreef:
    Ik vind je lijstjes leuk. (nerd)


    United we stand, divided we fall.

    schreeuwende kinderen vindt ik het ergst, en met de rest van het lijstje kan ik me ook wel in vinden ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ben je gek!? Kerstshoppen is het beste wat er bestaat! De winkels ingaan en precies uitzoeken waarvan je denkt dat de andere het leuk vindt, zeker als je hem/haar kent, zoals je ouders. En dan kun je het super fancy inpakken met heerlijke kerstmuziek op, want laten we eerlijk zijn, kerstmuziek is het beste wat er bestaat. En dan nog op kerstmis al die cadeau's onder de boom en dan samen uitpakken en iedereen blij zien zijn met zijn cadeau's. OMFG, HOE KUNNEN MENSEN KERST NIET TOF VINDEN! :O :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ben je gek!? Kerstshoppen is het beste wat er bestaat! De winkels ingaan en precies uitzoeken waarvan je denkt dat de andere het leuk vindt, zeker als je hem/haar kent, zoals je ouders. En dan kun je het super fancy inpakken met heerlijke kerstmuziek op, want laten we eerlijk zijn, kerstmuziek is het beste wat er bestaat. En dan nog op kerstmis al die cadeau's onder de boom en dan samen uitpakken en iedereen blij zien zijn met zijn cadeau's. OMFG, HOE KUNNEN MENSEN KERST NIET TOF VINDEN! :O :O


    Ik heb nooit gezegd dat ik kerst niet top vind, ik houd er juist van, alleen her kerstinkopen doen is echt een hel.

    Neala schreef:
    (...)

    Ik heb nooit gezegd dat ik kerst niet top vind, ik houd er juist van, alleen her kerstinkopen doen is echt een hel.


    Wel, het was meer in de emoties, maar kerstshoppen is het tofste wat bestaat en niemand kan mij anders vertellen. (nerd)

    Disclaimer: ik disrespecteer geen meningen, iedereen heeft zijn eigen mening. ;)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2015 - 21:36 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kan me in een heel aantal dingen wel vinden ;3


    26 - 02 - '16

    Ik had zelf een andere template gekozen. (Minder donker) Maar wel een heel leuk en herkenbaar lijstje! c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!