• Jaja, het zijn weer examens! Momenteel zit ik gedurende vier dagen op kot en ik heb tijdens de blok al wel eens last van 'emotionele periodes', dus laat ik al mijn kattenfoto's met jullie delen.

    Allereerst: BABYFOTO'S! Wat een cutie was het toch.









    Als jullie babyfoto's willen zien van hun zes broers en zussen, klik dan hier ;D

    Nog steeds BABYFOTO'S!!











    Playtime met de zus! Al zeker twee of drie jaar geleden. ;D













    Gezellig met twee in het mandje :d







    Adult and hairy Kitty!



    Ze zijn gewoon perfect. Hier wil ik geen spoilers voor :'D




    DEMONKITTY





    Fotomodel!






    Zus wil ook nog eens op de foto!



    Zijn naam is Neill en hij is purrfect! De bolle noemt Joy en die valt wel mee.

    IK HEB OOK EEN SCHILDPAD! Hier zijn foto's :d Ik heb er nog meer, maar die staan op mijn oude gsm








    Zo, nu heb ik een topic om in te komen wenen als het niet meer gaat. Hopelijk missen jullie mijn kat nu ook. Jullie zijn natuurlijk geheel vrij om ook leuke foto's te delen van jullie huisdieren. ^^ Baby / puppy / kitten foto's worden enorm geapprecieerd.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 14:09 ]


    What would Emma do?

    Awwe. Wat een schatje. (flower)


    The truth is out there.

    Hoe lief. (bloos)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Danni de schildpad is op vakantie bij een vriendin en ik krijg net nieuwe foto's binnen!



















    Heel erg bedankt Veerle en Melissa! ^^


    What would Emma do?

    Wat een leuke kat, en ik blijf het zeggen over je schildpad; it's a beauty. De foto's met de hond erbij zijn leuk, haha. Leuke dieren heb je, al de dagen aan het aftellen? Nog drie weken ongeveer, als ik het goed onthouden heb, toch?


    I'm your little ray of pitch black.

    De schattigheid houdt niet op! D: Ik ga een hartaanval krijgen (en niet meer leren!).

    Toch nog enkele foto's van de kat! Camouflagekitty was onvindbaar.




    En de vriendin die op mijn schildpadje let heeft ook nog een hoop leuke kipjes!










    What would Emma do?

    Nia schreef:
    Wat een leuke kat, en ik blijf het zeggen over je schildpad; it's a beauty. De foto's met de hond erbij zijn leuk, haha. Leuke dieren heb je, al de dagen aan het aftellen? Nog drie weken ongeveer, als ik het goed onthouden heb, toch?


    Ja, dat klopt! ^^

    Serieuze emotionele bui hier :'D Ik heb ook nog puppyfoto's voor geïnteresseerden.


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    (...)

    Ja, dat klopt! ^^

    Serieuze emotionele bui hier :'D Ik heb ook nog puppyfoto's voor geïnteresseerden.


    Hou vol. c: Sowieso heb je geen tekort aan foto's, wat ik echt lief vind van degene die op je dieren letten. c:

    Awe, die kuikentjes ook. Cuteness overload! |: Puppyfoto's zijn altijd welkom, just saying.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nawh, cute! Ik zou echt niet zonder mijn huisdieren kunnen.:c


    Queer zijn is gewoon alles

    Puppyfoto's it is!


















    Ik ook niet Jarne, daarom heb ik nu ongeveer een mentale break down :'D


    What would Emma do?

    Ik ben hier echt aan het smelten, wat een schatjes! Zijn het ook jouw hondje(s)? c:

    Maar ik snap je mentale breakdown wel, ik zou hetzelfde doen als ik zonder mijn dieren zou zitten.


    I'm your little ray of pitch black.

    Het zijn in principe de honden van mijn tante en mijn oma, ze hebben twee zusjes gekocht. Mijn oma heeft dat voor mij gedaan, omdat wij thuis geen hond mochten, dus ben ik daar ongeveer elke dag wel op bezoek. (: Ze zijn nu al wel weer vier jaar.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 12:25 ]


    What would Emma do?

    Ach, wat een schatje :3.

    Mijn kat Kirk, ik kan echt niet zonder hem:





    Toen hij nog een kitten was en een héél stuk kleiner:




    Seasons will change, but I shall remain

    Oh, die vlekjes zijn echt precious! Ik ben echt helemaal verliefd.

    Mensen, nog even en ik begin te wenen, he! :'D


    What would Emma do?

    Soms zijn zussen toch nog voor iets goed, zoals foto's van slapende katten doorsturen. ^^



    MORE






    Dit is dus hoe mijn kat ligt te slapen.

    ZELFS NOG MEER
























    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 13:22 ]


    What would Emma do?

    Ach, wat een schattige, poepige flappies!
    Dit topic laat me steeds meer en meer beseffen dat ik echt katjes wil!

    Vroeger hadden wij thuis 5 (4 poezen / 1 kat, hehe), maar ze zijn er niet meer, en ik mis ze echt heel erg. Het kutte is dat ik ook geen foto's van ze heb :c


    † Love? I want to sleep.