• Af en toe heb ik al een week ongeveer voordat mijn periode begint last ervan. Dan voel ik zo die spanning/druk of wat je ook voelt (niet echt pijn per se) al, zonder dat ik echt ongesteld ben. Nu is het wel zo dat ik héél veel stress heb, dus dat het daarvan kan komen, maar ik vroeg me af of jullie dat ook hebben? En hoe pijnlijk jullie periode is, want ik heb echt geen idee van hoe pijn dat bij anderen doet. Op internet lees je dat er mensen zijn die er dagen ziek van zijn, terwijl ik er meestal nog wel mee kan leven en er niet echt pijn is, meer druk en spanning (ik hoop dat jullie snappen wat ik ermee bedoel, want het is moeilijk uit te leggen).


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het verschilt denk ik heel erg per persoon, voordat ik van pil gewisseld was en mijn galblaas eruit werd gehaald was ik constant ziek, misselijk pijn. Ben ook naar een andere pil overgestapt ik heb nu een speciale Zoely pil, die slik je dan door, met 4 neppillen en dan wordt je gewoon ongesteld. De pijn die ik had tijdens mijn periode wisselde van rugpijn, buikpijn, misselijkheid hoofdpijn etc, bij mij was het elke keer anders. Dan was het de enige keer erger en de andere keer lichter.

    Ik heb altijd van een week tevoren wel eens buikpijn, ontzettend koude handen en voeten en wat rugpijn. Dan weet ik dat het bijna zover is. Het hangt er van af hoe erg de pijn is bij mij is, de ene keer heb ik meer pijn dan de andere keer, maar dat is vooral de buikpijn dan.


    16 - 09 - '17

    Ik heb er eigenlijk bijna nooit last van. De dag ervoor heb ik meestal enkele minuten heel sterke buikpijn, maar dat is echt alles.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja, ik heb het ook een beetje, en ik hoor het ook wel vaker dat mensen er al een week van tevoren last van hebben. Bij mij zijn vooral de eerste twee dagen erg, met pijn die meestal in golven komt, maar wel onder controle te houden is met ibuprofen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb tijdens mijn vier/vijf daagjes feestweek extreme buikpijn waar ik gelukkig nu vrij goed mee om heb leren gaan. Soms triggert het ook nog een migraine aanval sinds ik daar wel eens last van heb maar that's it. Niks ervoor.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben de week ervoor heel down en vooral de tweede dag is bij mij echt hel, ook al is het sinds ik aan de pil ben een stuk minder. Slik je de pil? Ik heb hem genomen zodat mijn ongesteldheid minder erg werd en bij mij heeft het veel geholpen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik merk meestal dat ik in de nacht veel rugpijn heb en dat ik mezelf de dag ervoor wat koortsig voel. Al met al valt het behoorlijk mee normaal, alleen als ik de pil een keer doorslik lijkt het die ene keer dubbel hard aan te komen.


    She's imperfect but she tries

    Zelf heb ik er zelden last van, maar soms heb ik weleens dat mijn borsten en rug pijn gaan doen er vlak voor. Voor mij valt het alleen best mee, soms een pijntje, maar verder niks.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bij mij verschilt het heel erg. Meestal heb ik wel al wat buikpijn de dag ervoor. De eerste drie dagen zijn het ergst. Ik heb buikpijn en pijn in mijn benen. Dat komt met vlagen, maar ik word er niet echt ziek van ofzo.


    <3

    Ik heb 1 à 2 dagen voor het maandelijks feest vaak veel buikkrampen (dan lig ik ook liever in bed, al een geluk dat het niet constant is) en pijn in mijn onderrug. Dan weet ik dat het niet lang meer gaat duren. Die dingen gaan door tot 1 à 2 dagen vanaf de start, maar vanaf dan heb ik eigenlijk nog amper last. Soms eens van mijn rug. En dan is het weer enkele weken op en top vrolijke Scandal. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het kan zijn dat je last hebt van je eisprong. Ik heb gehoord dat sommigen dat voelen en daarvan pijn of misselijkheid ondervinden.
    Zelf heb ik daar geen last van, al heb ik heel erg veel buikpijn tijdens de periode zelf. Daar neem ik Nurofen 400 of Ibuprofen 600 voor, omdat ik anders op de grond lig van de pijn :') Letterlijk.
    Dit gaat meestal gepaard met hoofdpijn.

    Je regels hebben en examens doen, probeer dat maar eens te combineren! :') Wat hebben jongens toch geluk.

    Wat trouwens ook heel normaal is, is de dag voordat je regels beginnen, emotioneel verstoord zijn, ed. Niet iedereen heeft dat (:


    she believed she could & so she did

    Voordat ik aan de pil ging, kreeg ik van te voren last van mijn rug en soms ook van mijn buik. Als ik ongesteld werd, was ik het altijd heel hevig en kon ik niks zonder ibuprofen doen. Nu ik aan de pil ben, heb ik soms nog wel eens last van een soort druk op mijn rug voordat ik ongesteld moet worden, maar meestal merk ik er niks van. Ik heb ook nog amper last ergens van nu.


    Your make-up is terrible

    Ik ben altijd heel mild ongesteld geweest, met alleen de eerste twee dagen last van buikpijn. Maar ik heb wel dat ik een week of paar dagen van tevoren echt heel erg snel emotioneel en lichtgeraakt ben. Daar merk ik het altijd aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb meestal een paar dagen voordat mijn periode begint buikkrampen en een zwaar gevoel in mijn onderrug. Ik kan het meestal ook merken aan mijn emotionele staat. Tijdens mijn periode zelf heb ik hier ook last van, maar het verschilt echt per maand hoe erg het is.
    Het verschilt sowieso per vrouw en per anticonceptie.


    Alis volat propriis.

    Voordat ik met de pil begon lag ik de hele week plat van de pijn. Ik kon niet eens naar school, zo erg was het. Niet dat ik dat erg vond. Alleen de pijn was gewoon behoorlijk kut. :')

    Maar nu ik aan de pil ben heb ik er opzich niet veel last van. Verschilt wel per maand hoor. Maar over het algemeen ben ik ongesteld van zaterdag avond tot en met dinsdag. Maar heb ik zondag en maandag de meeste last. En de ene keer is dat heel erg, en de andere keer valt het reuze mee. Is niet echt iets over te zeggen, eigenlijk. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •