• HOW TO GET AWAY WITH MURDER?
    Op een doodgewone hoge school wordt een vreselijke ontdekking gedaan: in een van de laatste weken van het schooljaar wordt een van de leerlingen dood aangetroffen in een meer niet ver van de campus.
    De doodsoorzaak is duidelijk: dit meisje is om het leven gebracht. Als niet veel later ook een tweede, mannelijk, lichaam opduikt is de paniek in zijn volle vorm.
    De school is in rep en roer en een onderzoek wordt ingezet, maar niets wordt duidelijk. Een zomervakantie trekt voorbij, en alle leerlingen keren terug om zo normaal mogelijk door te gaan met het schoolse leven. Onder de 'normale' leerlingen leven echter ook [X] mensen met een groot geheim.
    Weten zij zich zo onverdacht mogelijk op te stellen terwijl de campus nog steeds frequent bezocht wordt door detectives, of zwichten ze onder de last op hun schouders?



    Moordenaars:
    Phoenix Lucia Mellet (Gunnulfsen), Rhoden Louisiana Bellavere (Khronos), Miles William Knight (Negan,

    Leerlingen:
    Meredith Vallen Reyes (Savages), Nereida Calypso Angelopoulos (Negan), Blade Neal Harper (Thanatophobia),

    Slachtoffers:
    Kristyn Smith, 19 jaar, eerstejaars studente psychologie. Doodsoorzaak:
    Julian Beaker, 23 jaar, derdejaars student economie. Doodsoorzaak:

    Users:
    Gunnulfsen aka Dore
    Negan aka Amber
    Khronos aka Sav
    Savages aka Megan
    Thanatophobia aka

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 19:52 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MT. *O*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    MT! :Y) Iemand enige vorm van relatie met Nereida en Miles?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik heb wat researching gedaan (aka gewoon Wikipedia geraadpleegd) en heb er een willekeurige school uitgepikt: Nevada State College te Henderson, Nevada, zo'n half uur rijden vanaf Las Vegas.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    MT! Als ik thuis ben zal ik eens nadenken over Blade's innerlijk


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik zoek voor Phoenix een beste vriend(in).
    Verder is het goed om te bedenken waarom de mensen vermoord zijn (en hoe), dat kan overlegd worden via twitter maar ook gewoon hier.
    Ook moet je goed bedenken wat je relatie met deze mensen was: kende je ze goed, deelde je een klas met ze of kende je ze eigenlijk helemaal niet?
    Voor Phoenix heb ik bedacht dat ze Kristyn (slachtoffer 1) niet goed kende, Julian (slachtoffer 2) wel, ze zijn wel een keer of drie op date geweest maar dit is nooit echt iets geworden.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb Rhoden voor Phoenix?


    Julian en Rhoden waren echte frenemies en wilde altijd beter zijn dan elkaar. Het eerste slachtoffer kende Rhoden niet goed, eigenlijk alleen maar van gezicht en enkele schoolactiviteiten.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 18:40 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Miles kende Julian goed gezien ze beiden economie studeren, met het eerste slachtoffer had hij niks, misschien dat hij ooit geflirt met haar heeft. Nereida kende het eerste slachtoffer wel, de tweede niet. Ze kende Kristyn van feestjes maar was niet heel goed bevriend met haar. Ze had zelfs klein beetje een hekel aan haar. c:

    Heeft iemand al een ideetje waarom ze vermoord hebben kunnen worden?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Meredith kende het eerste slachtoffer, Kristyn goed en was bevriend met haar. Ze hadden veel lessen samen. Het tweede slachtoffer kende ze alleen van gezicht. (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Negan, hoe is de relatie tussen Phoenix en Miles? Ze doen nu heel boos en naar tegen elkaar, maar misschien is het leuk als daar toch iets achter zit?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Negan, hoe is de relatie tussen Phoenix en Miles? Ze doen nu heel boos en naar tegen elkaar, maar misschien is het leuk als daar toch iets achter zit?


    Oeh, daar zat ik ook al aan te denken. (: Enige ideeën? Ik ga even haar rol doorlezen.

    Noem me trouwens maar Amber. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Negan schreef:
    (...)

    Oeh, daar zat ik ook al aan te denken. (: Enige ideeën? Ik ga even haar rol doorlezen.

    Noem me trouwens maar Amber. :Y)


    Ik vind het altijd zo ongemakkelijk om mensen bij hun Q-naam te noemen maar omdat veel mensen niet hun echte naam hebben staan weet ik ook nooit hoe het anders moet, haha. Ik zal in de beginpost even een namenlijstje zetten. (:

    Mweh, misschien hebben ze een verleden met elkaar of vindt de een de ander (of wederzijds) helemaal niet zo vervelend?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Ik vind het altijd zo ongemakkelijk om mensen bij hun Q-naam te noemen maar omdat veel mensen niet hun echte naam hebben staan weet ik ook nooit hoe het anders moet, haha. Ik zal in de beginpost even een namenlijstje zetten. (:

    Mweh, misschien hebben ze een verleden met elkaar of vindt de een de ander (of wederzijds) helemaal niet zo vervelend?


    Hahaha, same. Misschien is het wel leuk als ze bijvoorbeeld een paar keer gezoend hebben en nu doen alsof ze een hekel aan elkaar hebben, terwijl dat eigenlijk wel meevalt? (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Negan schreef:
    (...)

    Hahaha, same. Misschien is het wel leuk als ze bijvoorbeeld een paar keer gezoend hebben en nu doen alsof ze een hekel aan elkaar hebben, terwijl dat eigenlijk wel meevalt? (:


    Sounds good! Een soort haat-liefde verhouding?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Rhoden staat open voor relaties :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Sounds good! Een soort haat-liefde verhouding?


    Yep. ^^ Ik zal het bij zijn rol neerzetten. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "