• HOW TO GET AWAY WITH MURDER?
    Op een doodgewone hoge school wordt een vreselijke ontdekking gedaan: in een van de laatste weken van het schooljaar wordt een van de leerlingen dood aangetroffen in een meer niet ver van de campus.
    De doodsoorzaak is duidelijk: dit meisje is om het leven gebracht. Als niet veel later ook een tweede, mannelijk, lichaam opduikt is de paniek in zijn volle vorm.
    De school is in rep en roer en een onderzoek wordt ingezet, maar niets wordt duidelijk. Een zomervakantie trekt voorbij, en alle leerlingen keren terug om zo normaal mogelijk door te gaan met het schoolse leven. Onder de 'normale' leerlingen leven echter ook [X] mensen met een groot geheim.
    Weten zij zich zo onverdacht mogelijk op te stellen terwijl de campus nog steeds frequent bezocht wordt door detectives, of zwichten ze onder de last op hun schouders?



    Moordenaars:
    Phoenix Lucia Mellet (Gunnulfsen), Rhoden Louisiana Bellavere (Khronos), Miles William Knight (Negan,

    Leerlingen:
    Meredith Vallen Reyes (Savages), Nereida Calypso Angelopoulos (Negan), Blade Neal Harper (Thanatophobia),

    Slachtoffers:
    Kristyn Smith, 19 jaar, eerstejaars studente psychologie. Doodsoorzaak:
    Julian Beaker, 23 jaar, derdejaars student economie. Doodsoorzaak:

    Users:
    Gunnulfsen aka Dore
    Negan aka Amber
    Khronos aka Sav
    Savages aka Megan
    Thanatophobia aka

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 19:52 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Oké; how about:
    Kristyn: gewurgd, gedumpt in het meer. Omdat; ze de groep wilde verklikken nadat ze toetsen probeerden te jatten.
    Julian: neergeschoten, gedumpt ergens anders. Omdat; hij doordraaide na Kristyn's moord, gevaarlijk ging doen met messen, een van de mensen bedreigde.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Xantha is de naam :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik vind het goed maar wie heeft hen vermoord? Miles kan wel maar als iemand anders graag wilt. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Negan schreef:
    Ik vind het goed maar wie heeft hen vermoord? Miles kan wel maar als iemand anders graag wilt. :')


    Ik wil Phoenix graag voor Julian, I can picture her with a gun. Verder maakt het me niet zo veel uit.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ga hopelijk dit weekend mijn rol afmaken! Super veel zin in deze RPG.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mijn topics :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MT ^^


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Ambrosine is af, karakter kan altijd nog veranderd worden. Maar ze staat hierbij dus ook open voor relaties! Ik zoek alles nog, dus dit wordt hopelijk makkelijk. Ik zoek het liefst een paar leuke vrienden en eventueel iemand waar ze een hekel aan heeft. Maar dunno yet ^^


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Mijn late topics


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Iemand die enige vorm van relatie wilt met mijn perso'? Mijn meisje word waarschijnelijk een alternatief , internetverslaafde meid en mijn jongen is eerder naar de sportieve kant toe maar is wat aggresief deze tijd van het jaar


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH