• HOW TO GET AWAY WITH MURDER?
    Op een doodgewone hoge school wordt een vreselijke ontdekking gedaan: in een van de laatste weken van het schooljaar wordt een van de leerlingen dood aangetroffen in een meer niet ver van de campus.
    De doodsoorzaak is duidelijk: dit meisje is om het leven gebracht. Als niet veel later ook een tweede, mannelijk, lichaam opduikt is de paniek in zijn volle vorm.
    De school is in rep en roer en een onderzoek wordt ingezet, maar niets wordt duidelijk. Een zomervakantie trekt voorbij, en alle leerlingen keren terug om zo normaal mogelijk door te gaan met het schoolse leven. Onder de 'normale' leerlingen leven echter ook [X] mensen met een groot geheim.
    Weten zij zich zo onverdacht mogelijk op te stellen terwijl de campus nog steeds frequent bezocht wordt door detectives, of zwichten ze onder de last op hun schouders?



    Moordenaars:
    Phoenix Lucia Mellet (Gunnulfsen), Rhoden Louisiana Bellavere (Khronos), Miles William Knight (Negan,

    Leerlingen:
    Meredith Vallen Reyes (Savages), Nereida Calypso Angelopoulos (Negan), Blade Neal Harper (Thanatophobia),

    Slachtoffers:
    Kristyn Smith, 19 jaar, eerstejaars studente psychologie. Doodsoorzaak:
    Julian Beaker, 23 jaar, derdejaars student economie. Doodsoorzaak:

    Users:
    Gunnulfsen aka Dore
    Negan aka Amber
    Khronos aka Sav
    Savages aka Megan
    Thanatophobia aka

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 19:52 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Khronos schreef:
    Rhoden staat open voor relaties :3.


    Heb je misschien iets in gedachten voor Nereida + Rhoden en Miles + Rhoden?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Negan schreef:
    (...)

    Heb je misschien iets in gedachten voor Nereida + Rhoden en Miles + Rhoden?


    Ik zal ze even doorlezen en iets proberen te bedenken.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Khronos schreef:
    (...)

    Ik zal ze even doorlezen en iets proberen te bedenken.


    Okidokie, Imma take a shower. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Hmm, ik denk dat Rhoden Nereida nog net niet zou uitkotsen :') of ze moeten de ultieme frenemies zijn, of Rhoden heeft gewoon een absolute hekel aan haar, omdat ze zo erg van karakter verschillen.

    Miles komt wel wat meer in de buurt, kwa leeftijd en karakter, hem zou ze denk ik wel erg mogen, op zo'n level van 'lemme call you a bitch cause ya know I don't mean it'


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn naam is Megan btw, voor in het lijstje. ;3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Khronos schreef:
    Hmm, ik denk dat Rhoden Nereida nog net niet zou uitkotsen :') of ze moeten de ultieme frenemies zijn, of Rhoden heeft gewoon een absolute hekel aan haar, omdat ze zo erg van karakter verschillen.

    Miles komt wel wat meer in de buurt, kwa leeftijd en karakter, hem zou ze denk ik wel erg mogen, op zo'n level van 'lemme call you a bitch cause ya know I don't mean it'


    Same bij Rhoden en Nereida. :') Ze zijn echt het tegenovergestelde van elkaar. Nereida zou haar sowieso niet mogen.

    Dat van Rhoden en Miles vind ik goed. ^^ Ik zal hem bij zijn relaties zetten. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Let's discuss moord though.
    Voor Kristyn weet ik zo snel niks, voor Julian kan ik me voorstellen dat er iets gebeurde tussen hem en een van de meisjes dat niet door de beugel kon en ze hem als een soort wraak hebben vermoord. Ik wil Phoenix wel als degene die de trekker overgehaald heeft voorstellen, daar lijkt ze me wel dramatisch genoeg voor. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Rhoden lijkt me ook wel kill genoeg om de trekker over te halen voor Julian, omdat hij haar bedreigde ofzo, maar het meisje kende ze natuurlijk niet. :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Het lijkt me beter als we iets doen waar de hele groep mee te maken had want als bijvoorbeeld Kristyn werd vermoord door iemand zou Miles zich er niet mee bemoeien en gewoon de waarheid vertellen zegmaar. Dus het lijkt me handiger als de hele groep een motief heeft om ze te vermoorden. (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Negan schreef:
    Het lijkt me beter als we iets doen waar de hele groep mee te maken had want als bijvoorbeeld Kristyn werd vermoord door iemand zou Miles zich er niet mee bemoeien en gewoon de waarheid vertellen zegmaar. Dus het lijkt me handiger als de hele groep een motief heeft om ze te vermoorden. (:


    Hmmmm, true. Ik heb alleen nog geen idee wat dat zou kunnen zijn. Iemand wilde ideeen? Het kan alles zijn.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Persoonlijke benadering:
    Ik denk niet dat Phoenix 'zonder reden' iemand zou kunnen vermoorden. Ze is geen koelbloedige moordenaar, eerder iemand die zich heeft laten leiden door haar adrenaline. Ik denk dus ook niet dat zij een moord van tevoren zou kunnen plannen. Wat ik me kan voorstellen, is dat de groep moordenaars een plan had om iets anders illegaals te doen (zeg bijv. toetsen jatten of wiet roken) en een Kristyn ze betrapte met de instelling ze te verklikken. Een van de mensen heeft haar toen aangevlogen/neergestoken/neergeschoten/gewurgd/verdronken. As for Julian, misschien hoorde hij wel bij het groepje en wilde hij ze verlinken of ging hij gevaarlijk doen/mensen van de groep bedreigen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Misschien kunnen we voor Julian doen dat hij dreigde om andere mensen hun cijfers naar beneden te halen als zij niet deden wat hij van hen wilde. Bijvoorbeeld met Phoenix en Rhoden dat hij perse met ze naar bed moest, en dat hij Miles al zijn werk voor school wilde laten opknappen en dat ze hem toen hebben vermoord.

    En Kristyn, ja, misschien dat zij dacht dat zij het geweldigste op de hele wereld was, een echte mary sue. Haar vader had een rot bedrag betaald om haar de school in te krijgen en het lieve meisje kreeg alles wat ze maar wilde, van iedereen. Zodra zij dit hoorde hebben ze haar bedreigt, maar zij leek meer te weten dan goed was voor de moordenaars?

    Dan kan je de slachtoffers eventueel omruilen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Gunnulfsen schreef:
    Persoonlijke benadering:
    Ik denk niet dat Phoenix 'zonder reden' iemand zou kunnen vermoorden. Ze is geen koelbloedige moordenaar, eerder iemand die zich heeft laten leiden door haar adrenaline. Ik denk dus ook niet dat zij een moord van tevoren zou kunnen plannen. Wat ik me kan voorstellen, is dat de groep moordenaars een plan had om iets anders illegaals te doen (zeg bijv. toetsen jatten of wiet roken) en een Kristyn ze betrapte met de instelling ze te verklikken. Een van de mensen heeft haar toen aangevlogen/neergestoken/neergeschoten/gewurgd/verdronken. As for Julian, misschien hoorde hij wel bij het groepje en wilde hij ze verlinken of ging hij gevaarlijk doen/mensen van de groep bedreigen.


    Dat van toetsen stelen vind ik een goede (door dat wiet zou Miles niet worden afgeschrokken). Dat tweede, van Julian, is ook slim bedacht en lijkt me wel het handigst om te doen.

    Miles zal geen moorden plannen maar hij is wel erg aggressief.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Khronos schreef:
    Misschien kunnen we voor Julian doen dat hij dreigde om andere mensen hun cijfers naar beneden te halen als zij niet deden wat hij van hen wilde. Bijvoorbeeld met Phoenix en Rhoden dat hij perse met ze naar bed moest, en dat hij Miles al zijn werk voor school wilde laten opknappen en dat ze hem toen hebben vermoord.

    .....


    Maar hoe zou hij dan hun cijfers naar beneden laten halen? Hij was immers ook een leerling. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Negan schreef:
    (...)

    Maar hoe zou hij dan hun cijfers naar beneden laten halen? Hij was immers ook een leerling. :')


    Een school waar moordenaars opzitten, kan ook best een hacker op zitten.

    Maar Dore haar idee klinkt ook wel cool, al zou Rhoden niet zo snel iets met wiet doen... Toetsen jatten klinkt dan inderdaad beter. Het kan zijn dat iemand ander Kristyn is aangevlogen en bijvoorbeeld heeft neergestoken. Rhoden is namelijk daar te doordacht voor, maar ze kan daarna wel het plan voorgesteld hebben om haar in het meer te dumpen, idk, in ieder geval niet zelf neersteken. Julian kan ze misschien wel degelijk vermoord hebben, omdat hij de groep in gevaar bracht, door bijvoorbeeld te ver willen gaan in het verbeteren van hun cijfers, of dat hij uit de groep wilde stappen, preferably door iets wat lichamelijk niet heel erg opvalt, bijv dat ze hem 'per ongeluk een meer in geduwd heeft nadat ze met de groep gedronken hadden.


    We've lived in the shadows for far too long.