• Hoi!
    A.s. donderdag ga ik een meeloopdag volgen bij de Universiteit Utrecht voor pedagogische wetenschappen. Nu ben ik best wel verlegen en bang om tegen mensen te praten, dus vroeg ik me af of er misschien hier mensen zijn die toevallig ook deze donderdag daar een meeloopdag voor deze opleiding gaan volgen? Als dat zo is en het je leuk/fijn lijkt om op die dag een beetje te praten enzo, kun je me een PB'tje sturen! :)

    Jammer, ik ga 7 januari voor psychologie! Anders hadden we samen kunnen gaan maar helaas...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wilde ook zoiets doen maar pedagogische wetenschappen interesseert me niet zo (wil hbo pedagogiek gaan doen ondanks m'n toekomstige vwo diploma), sad. ): maar die mensen zijn daar de gekste dingen gewend, en het is ook helemaal niet erg om de kat uit de boom te kijken toch? Veel plezier in ieder geval!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ga er niet heen, maar ik studeer momenteel aan de UU! Mocht je nog iets willen weten (al is het maar welke bus je moet nemen) dan kun je het altijd vragen!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hoe was het nog uiteindelijk? Ik heb zelf van de week 3 meeloopdagen gehad en echt 3 heerlijke dagen gehad.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one