• Ja, eindelijk is het zover, ik ga op kamers!
    Gisteren ben ik wezen kijken bij een huis in Hilversum en ik vond de kamer echt leuk! Lekker groot, op de benedenverdieping met openslaande deuren op de tuin en lekker dicht bij het station (paar minuutjes lopen)
    Al enige tijd was ik opzoek naar een kamer in Utrecht, maar iedere keer lukte het maar niet. Iedere keer kreeg ik maar weer te horen "sorry, we hebben toch voor iemand anders gekozen.". Maar deze keer toch geluk!

    Ik ben dus hartstikke blij, geen eindeloze reistijden meer, lekker dicht bij school en 't is hartstikke gezellig.

    De oude huurder gaat voor het nieuwe jaar de kamer al uit, dus ik woon in het nieuwe jaar in een nieuwe stad en een nieuw huis.

    Vond ik even leuk om te melden. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dat is een rede om blij te zijn!

    Hopelijk bevalt het je!


    Queer zijn is gewoon alles

    Whoop whoop! Gefeliciteerd met je kamertje! Ik hoop dat je het leuk gaat hebben *O*


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ah wat leuk! In ieder geval alvast heel veel plezier in je nieuwe kamer. (:


    The truth is out there.

    Super leuk! Gefeliciteerd! ^^

    Cersei schreef:
    Ah wat leuk! In ieder geval alvast heel veel plezier in je nieuwe kamer. (:


    26 - 02 - '16

    Hehe, bedankt! ^^
    't Is bij een klasgenoot in huis, dus wordt vast gezellig

    [ bericht aangepast op 8 dec 2015 - 18:44 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Super zeg. Hopelijk zul je het naar je zin hebben! Leuk begin van het nieuwe jaar. (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Dat is echt leuk nieuws. ^^ Op kot/kamers gaan is echt awesome. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Fijn! Hopelijk valt het allemaal goed mee.


    16 - 09 - '17