• Al jaren loop ik uit te vogelen hoe het in elkaar zit, maar nu vroeg ik het toch maar in het Lucht Je Hart Topic, nou daar krijg je dan inderdaad wel een paar verklaringen, maar het zou toch fijn zijn om het echte antwoord eens te horen van iemand die er echt iets vanaf weet.
          Zo heb ik bijvoorbeeld net een hoofdstuk online gezet, één uur geleden staat er, maar ik had binnen de kortste keren al zo'n acht lezers, terwijl wanneer ik erop klik maar twee namen zichtbaar zijn. Natuurlijk vind ik dit wel een beetje vreemd. Nu kwam al iemand die dacht dat het aantal steeg door de niet-Quizlet gebruikers, maar ik sta er nog altijd versteld van dat het binnen zo'n korte tijd is? En dat het dan specifiek het derde hoofdstuk is van het verhaal? Nu blijkt dus eigenlijk gewoon dat niemand echt een antwoord heeft waar ze honderd procent zeker van zijn, maar dit lijkt mij wel fijner. Ik kan me er al jaren niet bij neerleggen, alsjeblieft, help mij hierbij. Geef mijn hersenen rust. Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 14:15 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    MT. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk dat het inderdaad ook door niet geregistreerde gebruikers komt. Dat is in ieder geval wat ik altijd gedacht heb. :'D


    What would Emma do?

    Ik dacht dat het aantal gewoon steeg per keer dat je het bekeek. Dus als je het twee keer aanklikt, dat er dan een 2 staat. :'D Nu ben ik wel benieuwd, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik dacht dat het aantal gewoon steeg per keer dat je het bekeek. Dus als je het twee keer aanklikt, dat er dan een 2 staat. :'D Nu ben ik wel benieuwd, haha.


    Same here (ik was de niet geregistreerde lezers zelfs vergeten -Oeps)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ledecky schreef:
    Ik dacht dat het aantal gewoon steeg per keer dat je het bekeek. Dus als je het twee keer aanklikt, dat er dan een 2 staat. :'D Nu ben ik wel benieuwd, haha.


    Dat dacht ik ook, maar ben dat expres dan nog gaan testen, maar de aantallen stegen niet. Want dat was mijn eerste gedachte ook, haha.

    @Dorneget, het was jouw idee uiteindelijk. c;


    I'm your little ray of pitch black.

    Ledecky schreef:
    Ik dacht dat het aantal gewoon steeg per keer dat je het bekeek. Dus als je het twee keer aanklikt, dat er dan een 2 staat. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik nam eigenlijk aan dat zowel de niet geregistreerde lezers als het aantal keer aanklikken telde, want als ik mijn eigen hoofdstuk aanklik, komt er een view bij en volgens mij toen een vriend van mij als niet geregistreerde lezer iets las, kwamen er ook views bij. Ik heb geen idee of dit ook daadwerkelijk zo is, maar het was wel opvallend dat hoofdstukken die hij las, er een view bij hadden gekregen en hoofdstukken die ikzelf meerdere malen lees ook views erbij krijgen op dat moment.


    Happy Birthday my Potter!

    Als jij je hoofdstuk bijvoorbeeld twee keer bekijkt, wordt dat zo opgeteld. Dus het kan best zijn dat de mensen die er staat bij gelezen, je hoofdstuk meer dan één keer bekeken hebben. Maar mensen die geen user zijn tellen ook als lezer. Zo heb ik het ooit getest.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 15:26 ]


    16 - 09 - '17

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook, maar ben dat expres dan nog gaan testen, maar de aantallen stegen niet. Want dat was mijn eerste gedachte ook, haha.

    @Dorneget, het was jouw idee uiteindelijk. c;


    Ik denk het niet, want ik heb geen idee geopperd. :Y) ghehe
    Mijn idee was het maken van dit topic. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als je je eigen hoofdstuk leest, komt er idd een vieuw bij. En als een lezer het hoofdstuk meerdere keren leest, komen er ook vieuws bij, dis vandaar die '8' vieuws terijl er maar '2' mensen het hebben gelezen.


    -

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook, maar ben dat expres dan nog gaan testen, maar de aantallen stegen niet. Want dat was mijn eerste gedachte ook, haha.

    @Dorneget, het was jouw idee uiteindelijk. c;

    Volgens mij is het ook de bedoeling dat je een significante tijd op de pagina blijft. Anders kun je het ook niet lezen (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysterie opgelost dus? 8D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laquifa schreef:
    Mysterie opgelost dus? 8D


    Nee! Ik vraag me echt al lang af wat het getal erachter tussen de haken is :D weet iemand want dat betekent?


    she believed she could & so she did

    Whelve schreef:
    (...)

    Nee! Ik vraag me echt al lang af wat het getal erachter tussen de haken is :D weet iemand want dat betekent?

    Volgens mij komt het gewoon door wat bovenstaand allemaal gezegd wordt. ^^
    - Jijzelf wordt meegeteld.
    - Niet ingelogde-bezoekers worden meegeteld.
    - Iedereen die de pagina ververst na een bepaalde tijd wordt er opnieuw bijgeteld.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Volgens mij komt het gewoon door wat bovenstaand allemaal gezegd wordt. ^^
    - Jijzelf wordt meegeteld.
    - Niet ingelogde-bezoekers worden meegeteld.
    - Iedereen die de pagina ververst na een bepaalde tijd wordt er opnieuw bijgeteld.


    Dat begrijp ik niet, want je hebt een getal (neem nu 27) dat aanklikbaar is, en dat is wat hier uitgelegd wordt. Maar daarachter staat nog een getal, maar bij sommige hoofdstukken is dat nul. (= 27(0))


    she believed she could & so she did