• [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 14:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het zo een moeilijke opdracht? (no_chears)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is wel duidelijk, maar als je men maar een uur geeft het te peoberen wordt het natuurlijk sowieso niks (':


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 14:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben lui vanavond, sorry. Maar wil morgen wel even wat proberen.

    Iets beter belichte foto's zouden misschien ook handig zijn


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 14:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Kom jij de foto's dan even nemen? Ik heb 80 foto's genomen en dit waren de best belichte.


    Je zou de misschien ook buiten kunnen nemen of in ieder geval overdag.


    ©1998

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 14:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Zie je mij al buiten staan, waar mensen lopen, om die foto's te nemen? Nee.
    Maar ik zal straks wat voor die rugfoto proberen of zoo


    Nou er zijn toch vast wel plekjes waar niemand komt. Ik weet niet waar je woont. Maar ik heb een achtertuin. En als je die niet hebt dan zijn er vast nog wel andere steegjes en straatje waar niemand komt. Het is zondag dan is vaak minder druk dan normaal.


    ©1998

    Mja, die foto mag inderdaad wat lichter. Het wordt anders een vrij donkere mix waarin je jezelf niet echt kunt onderscheiden van de rest.

    Jonty schreef:
    (...)

    Kom jij de foto's dan even nemen? Ik heb 80 foto's genomen en dit waren de best belichte.


    Voor een raam overdag? Dag licht is heel goede belichting.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Jonty schreef:
    (...)

    Nou, als er veel mensen kijken maar niet reageren denk ik dat de opdracht te moeilijk is en vraag ik dat gewoon. Dus...



    + je hoeft ook niet zo aanvallend te doen op de reacties van de belichting. Mensen proberen gewoon goed bedoeld advies te geven hoor ^^


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 14:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."