• Nog maar 16 dagen tot het nieuwe jaar.

    Ik ben zo'n iemand die elk jaar maar wenst dat het volgende beter wordt. En ook ik maak altijd die goede voornemens, die ik nooit kan waarmaken. En als 31 december dan komt, ben ik nooit klaar om het jaar af te sluiten.

    Dit jaar ga ik het anders doen. Vorige maand heb ik een lijst opgesteld van dingen die ik wil doen voor het einde van 2015. Aangezien het echt een chaos-jaar was voor mij, bestaat die vooral uit dingen organiseren/opruimen. Bijvoorbeeld mijn kamer opruimen, maar ook nog 15 films kijken zodat ik mijn doel voor dit jaar kan halen. Het merendeel van deze dingen had ik normaal uitgesteld tot januari, onder het mom van: nieuw jaar nieuwe kansen. Maar niet dit jaar!

    Ik ben benieuwd of jullie nog dingen hebben die jullie willen doen voor oudejaarsavond, om fris het nieuwe jaar te beginnen!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Voornemens gebeuren toch nooit inderdaad. 9 van de 10 keer verwaarlozen mensen ze toch. Het is wel hilarisch om te zien hoe de sportschool bomvol is in januari haha.

    Ik heb eigenlijk helemaal niets voor mezelf vastgesteld... ik wil gewoon een fijner jaar. Maar meestal voelt het hele oud&nieuw gebeuren niet als een "nieuw" jaar. Ik heb dat gevoel vaak met een start van een schooljaar.

    Ik wil in het oude jaar nog even lekker mijn slechte gewoontes volgen, om ze met nieuwjaar van me af te gooien. Dat is mijn tactiek, haha. Veel eten en laat naar bed dus.

    Aan eerder naar bed gaan ben ik trouwens sowieso al gebonden, want daarvoor heb ik afspraken gemaakt waar de vwo-coördinator van onze school en mijn moeder vanaf weten. Ik ben immers veel te vaak te laat, en dat moet minder worden (anders moet ik naar HALT :o), dus vandaar dat ik elke avond voor een schooldag mijn computer om half elf uit moet hebben en elf uur in bed moet zijn. Wordt zwaar. :'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 16:39 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Een HP marathon houden, vanaf deel vier.
    Ghehhe, en laat ik daar nou de perfecte vriendin voor hebben *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb echt een anti tegen die nieiwe jaarsvoornemens. Meestal zijn ze er alleen omdat het "erbij hoort" o.i.d.
    Wel wil ik meer gaan sporten (sportschool dus) maar dat ik dat met het nieuwe jaar wil doen is meer omdat ik financieel nu wat beter zit dan dat het echt een voornemen voor het nieuwe jaar is haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb vandaag nog m'n kamer opgeruimd, gheheh.



    En tja, goede voornemens, idk. Ik maak ze toch nooit waar :'D


    26 - 02 - '16

    Lijkt mij een heel goed voornemen!
    Ik wil nog een story afronden voor het nieuwe jaar (waarvan de laatste hoofdstukken wel pas in 2016 komen, maar ik wil hem wel graag daarvoor afhebben) en daar houd ik het op. Ik heb al zat gedaan het afgelopen jaar ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Het enige voornemen dat ik heb is om voor t nieuwe jaar mijn nieuwste bordspel eens gespeeld te hebben... maar ik ben bang dat t niet gaat lukken


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik neem over het algemeen resoluties en niet voor nieuw jaar speciaal. Dus, ik doe er niet aan mee. :)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt