• Hallo iedereen,

    Ik heb een klein vraagje over facebook, het is geen wereldprobleem maar wel vervelend. Vandaag heb ik 1 jaar een relatie met mijn vriend, ik plaatste dus een status op facebook (ik deelde de levensgebeurtenis). Toen kreeg ik van mijn moeder te horen dat er op facebook stond dat het pas morgen was.. Maar op mijn profiel staat er wel gewoon 16 december.

    Dit staat dus op mijn profiel:



    En dit staat er in mijn status:



    Ik vind dit echt vrij raar en vraag me af of iemand een oplossing weet of zoiets ook heeft meegemaakt?
    Zo niet, bedankt voor het lezen en alvast een fijne dag verder ;)


    Treat people with kindness

    Er staat bij de onderste foto: over 8 uur. Volgens mij heeft dat gewoon aan wanneer jullie op FB het bevestigd hebben. Volgens FB hebben mijn vriend en ik ook pas sinds de 24e van september ipv de 23e. (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    Er staat bij de onderste foto: over 8 uur. Volgens mij heeft dat gewoon aan wanneer jullie op FB het bevestigd hebben. Volgens FB hebben mijn vriend en ik ook pas sinds de 24e van september ipv de 23e. (;


    Maar we hebben het pas een paar maanden na 16 dec 2014 op facebook gezet! Echt raar dit!


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Maar we hebben het pas een paar maanden na 16 dec 2014 op facebook gezet! Echt raar dit!

    Eeh, dan weet ik het niet x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Eeh, dan weet ik het niet x'D


    haha alsnog bedankt!


    Treat people with kindness

    Gefeliciteerd trouwens! Ik hoop dat jullie een leuke dag samen hebben (en anders wanneer jullie het samen gaan vieren). ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    Gefeliciteerd trouwens! Ik hoop dat jullie een leuke dag samen hebben (en anders wanneer jullie het samen gaan vieren). ^^


    Bedankt! We hebben het vanmiddag gevierd :)


    Treat people with kindness