• Hallo Quizletters!

    Sinds ongeveer een week heb ik ein-del-lijk een blog! Eigenlijk wilde ik wachten tot na Story of the Year, maar daar had ik het geduld niet voor.
    Als je wil kan je me volgen, maar dat hoeft natuurlijk niet. Het is een Engelstalige blog over schrijven, lezen, lifestyle, waarschijnlijk ook af en toe eten, sport, interieur, ....^^

    Hier is de link: https://lindseygi.wordpress.com/

    Wie heeft er nog een blog? Want ik zou er graag een hoop aan mijn Reader toevoegen.^^


    The soul needs autumn.

    Uiteindelijk ben ik naar het Nederlands overgeschakeld en mijn eerste twee blogposts staan online!

    Ik ben nog steeds op zoek naar mensen om te volgen. (:


    The soul needs autumn.

    Ooh, wat een leuke blognaam! Ik heb me voorlopig geabonneerd.
    Ik heb ook een blog: Opinionated en ik schrijf wel in het Engels. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Beetje off-topic, maar je hebt een keitoffe Instagram. Fancy enzo. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Beetje off-topic, maar je hebt een keitoffe Instagram. Fancy enzo. :Y)


    Mee eens! Omg. En ook KUL-student, heeeey!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Mee eens! Omg. En ook KUL-student, heeeey!


    Ledecky schreef:
    Beetje off-topic, maar je hebt een keitoffe Instagram. Fancy enzo. :Y)


    Dankje! Ik ben nog maar vrij recent bezig met mijn instagram er een beetje goed te laten uitzien, dus wat fijn om zo'n complimentje te krijgen!

    OT: de laatste blogpost gaat trouwens over writer's block, wie weet komt het sommige hier wel van pas. (;


    The soul needs autumn.

    Mijn nieuwste blogpost, over het kiezen van een foute studie, staat online! :'D Link


    The soul needs autumn.

    Zes inspirerende feministische quotes


    The soul needs autumn.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2023 - 17:03 ]


    Searching heavens for another earth

    Wervelwind schreef:
    Vijf kleine dingen om gelukkig van te worden.


    Aaaah baby's. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn laatste blogpost gaat over vier veelvoorkomende fouten in het schrijven van een verhaal. (:


    The soul needs autumn.

    Toch nog tijd gevonden voor mijn Harry Potter tag en een korte review van Het Vervloekte Kind!


    The soul needs autumn.