• Ik had namelijk voor een verhaal een voorbeeld van een (edel)steen nodig met veel kleur. Toen kwam ik per toeval de boulder opaal tegen en niet alleen wist ik meteen zeker dat het perfect was voor mijn verhaal, maar stiekem wilde ik er ook gewoon een, want ze zijn best wel cool. Ik bedoel, het lijkt net alsof er een klein universum in ze verstopt zit, wow.





    Het enige nadeel is wel dat deze krengen een klein fortuin kosten en ik dat gewoon niet heb. Nu heb ik op Ebay echter wel een kettinkhanger gevonden die weliswaar een stuk minder glimmer heeft, maar nog steeds die subtiele universumadertjes erin voor een redelijk prijsje. Nu hopen dat hij goed binnenkomt en dan ben ik een zeer tevreden mens.



    Hebben jullie recent nog iets leuks voor jezelf (of een ander, zo met de kerstdagen) gekocht?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wow, dat ziet er echt super mooi uit!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Die zijn echt prachtig, wauw. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ah wow, vooral die eerste is echt prachtig. Die ketting ziet er ook echt ontzettend gaaf uit. :3

    Nu ik er zo over nadenk is het laatste wat ik voor mezelf heb gekocht waarschijnlijk een studieboek. Dat is wat minder inspirerend. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ken ze, en ze zijn zo gaaf! Voor welk verhaal had je die nodig?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wauw, die zijn echt mooi!
    Ik dacht dat de eerste een koekje was (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wauw, die zijn echt supermooi! Stuur je er een foto van als je 'm binnenhebt? :3

    Oh wat mooi Jip c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hij is echt heel mooi. Wauw.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SonOfGondor schreef:
    Ik ken ze, en ze zijn zo gaaf! Voor welk verhaal had je die nodig?


    Voor een verhaal dat ik voor mijn eindwerkstuk schrijf. ^^ Ik had een steen nodig die het dichtst bij mijn rare visie van een soort regenboogkristal dat telkens van kleuren veranderde, maar deze bleek nog beter te passen binnen het verhaal, dus nam ik deze maar. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wauw, dat is echt mooi c:!


    Het laatste wat ik heb gekocht voor mezelf is dit:


    Seasons will change, but I shall remain

    Holy moly, als ik zo'n ding zou hebben dan zou ik mijn ogen er nooit meer vanaf kunnen halen. Wat gaaf!

    Voor mezelf kocht ik gisteren een reep Tony Chocolonely en die is nu alweer half op. No regrets. :3


    She's imperfect but she tries

    Het ziet er een beetje uit als een chocokoekje met glitters. Nice (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Ziet er heerlijk uit! Zelf ben ik ook fan van edelstenen en heb ik een maanstenen halsketting. Deze heeft vanbinnen barsten en leg ik op pijntjes. Vroeger op ballet zeiden ze dat de barsten de pijn wegnam als we vielen.

    Deze polshorloge van Komono heb ik vandaag gekocht c: als kerstcadeau en ligt nu netjes onder de kerstboom hihi.


    she believed she could & so she did

    Heel erg mooi!
    Het laatste wat ik gekocht heb is een blueberry muffin...


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Peralta schreef:
    Het ziet er een beetje uit als een chocokoekje met glitters. Nice (:


    Dat dacht ik dus ook. Hij is wel mooi en bijzonder.

    Het laatste wat ik voor mezelf heb gekocht zijn blauwe schoenen/laarsjes met binnen in een hakje, aan de buitenkant in het midden een glimmend stuk.


    Physics is awesome