• Haii,

    Samen met een klasgenoot doen we onderzoek naar voedselverspilling. Zouden jullie zo lief willen zijn om deze enquête in te willen vullen? De enquete duurt hooguit 10 minuutjes.

    Klik hier voor de enquête!

    Ik ben je voor eeuwig dankbaar!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 16:57 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bij de laatste vraag heb je boven, op en gemiddeld, geen onder. ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Bij de laatste vraag heb je boven, op en gemiddeld, geen onder. ;)

    Ja, hier stuitte ik ook al op haha. Ik heb "op" gekozen maar dat moet dan "onder" zijn.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 17:03 ]

    Klaar. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Patholoog schreef:
    Bij de laatste vraag heb je boven, op en gemiddeld, geen onder. ;)


    Ohh oopsie, ik ga kijken of ik dat nog kan aanpassen! Bedankt voor het melden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    En thanks voor het invullen allemaal


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ingevuld, mijn "op" moet ook "onder" zijn. Mocht je dat antwoord er nog bij zetten.
    En door die site kreeg ik een opdringerige whatsapp reclame die niet meer weg wil. (':

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 17:10 ]

    Agumon schreef:
    Ingevuld, mijn "op" moet ook "onder" zijn. Mocht je dat antwoord er nog bij zetten.
    En door die site kreeg ik een opdringerige whatsapp reclame die niet meer weg wil. (':


    Really? Dat is vreemd. Ik had juist deze site gekozen om dat soort dingen te vermijden ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ingevuld.

    Ik twijfelde met de vraag "hoeveel mensen wonen er in uw huis" aangezien ik in een studentenflat woon en een vleugel deel met 7 anderen. Maar ik heb maar 1 ingevuld omdat er niet echt sprake is van samen koken/dingen weggooien/dat soort dingen. Hoop dat dat oké is. :P


    .

    Ingevuld!

    Leuk dat je bij geslacht ook 'anders' in kon vullen. Had je de stelling van de week van vorige week daarbij in gedachten?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb hem voor je ingevuld!


    She's imperfect but she tries

    SonOfGondor schreef:
    Ingevuld!

    Leuk dat je bij geslacht ook 'anders' in kon vullen. Had je de stelling van de week van vorige week daarbij in gedachten?


    Jupp! Ik dacht, als ik er mensen mee blij kan maken, dan wil ik dat zeker doen (;

    En bedankt iedereen! Ik heb al veel respons in 2 uur dus het loopt echt goed^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Tracer schreef:
    Ingevuld.

    Ik twijfelde met de vraag "hoeveel mensen wonen er in uw huis" aangezien ik in een studentenflat woon en een vleugel deel met 7 anderen. Maar ik heb maar 1 ingevuld omdat er niet echt sprake is van samen koken/dingen weggooien/dat soort dingen. Hoop dat dat oké is. :P


    Ja dat is prima hoor^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh, het is misshien handig om even in je beginpost te zetten dat Belgen dit best niet invullen (: Als je echt juist wil zijn (:


    Mhm?

    Sonder schreef:
    Oh, het is misshien handig om even in je beginpost te zetten dat Belgen dit best niet invullen (: Als je echt juist wil zijn (:


    Ik denk dat ik ze er wel in ga verwerken, dus ik laat het maar zo^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ingevuld, ook al ben ik Belg.


    16 - 09 - '17