• Hoi, sinds vrijdag ofzo (ik weet het niet zeker :d) bijt ik in mijn lip.
    Ik had gister wel twee plekjes in mijn lip van te bijten, het had volgens mij nog niet gebloed.
    Ik weet trouwens niet of het tijdens mijn slaap was of niet, ik heb mezelf er wel een paar keer op betrapt over dag dat ik op mijn lip beet.
    Maar dus daarnet beet ik in mijn lip, een tijdje later beet ik er nog eens op, dat was perongeluk en toen bloedde het wel (niet zoveel maar je oke).
    Hebben jullie dus tips om te zorgen dat ik niet meer in mijn lip bijt?


    You are my piece of paradise.

    Volgens mij is het een tic nerveux en daar kan je op zich vrij weinig aan doen. Je kunt vragen dat mensen zeggen dat je het doet als je ermee bezig bent, zodat je kan stoppen, want meestal merk je dat soort tics niet op, of als je het zelf merkt ermee stoppen, maar echt heel veel kun je er niet aan doen. Ik heb het zelf ook al jaren dat ik op mijn tong bijt als ik nerveus ben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tiva schreef:
    Volgens mij is het een tic nerveux en daar kan je op zich vrij weinig aan doen. Je kunt vragen dat mensen zeggen dat je het doet als je ermee bezig bent, zodat je kan stoppen, want meestal merk je dat soort tics niet op, of als je het zelf merkt ermee stoppen, maar echt heel veel kun je er niet aan doen. Ik heb het zelf ook al jaren dat ik op mijn tong bijt als ik nerveus ben.

    Oke bedankt :)


    You are my piece of paradise.

    Ik heb het ook, en als het te erg wordt houd ik vaak kauwgom in mijn mond, zodat mijn lip kan helen :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Je mond heelt heel snel, dus ik zou je niet al te veel zorgen maken! (:


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Je mond heelt heel snel, dus ik zou je niet al te veel zorgen maken! (:


    Ik weet het, maar ik heb er geen zin in om straks als dat wondje weg is meteen een nieuwe te hebben


    You are my piece of paradise.

    Herkenbaar, ik heb dat zelf ook als ik me verveel of nerveus ben. Ik bijt dan echt tot bloedens toe en pulk aan de velletjes op mijn lip. Wat daar bij mij tegen helpt is, als je met iets bezig bent waar je één hand vrij hebt, je wijsvinger horizontaal (volg je me nog?) tussen je lippen te leggen, alsof je erop gaat sabbelen. Wat je dan natuurlijk niet gaat doen. Verschilt natuurlijk per persoon wat helpt. Of (dure) lippenbalsem op doen. Als ik mijn balsem van de Rituals op heb, ga ik daar echt niet op bijten. Mede omdat het echt nasty smaakt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik wil trouwens zeggen dat het in de binnenkant van mijn lip is, niet op mijn lip.


    You are my piece of paradise.