• Verhaal.
    In een grote villa, in the middle of nowhere wonen enkele twenty-somethings die stuk voor stuk vreselijk rijk zijn geworden sinds ze hier wonen. Ze noemen zichzelf The Red Group, en dit heeft zo zijn redenen. De twintigers hebben een eigen bedrijf opgericht, waarmee zij dus echt rijk kunnen worden, al is het een wat ingewikkeld concept. De jongeren hebben een website opgericht die tegenwoordig veel te druk is geworden. Er waren dus meer mensen nodig, dus ze zoeken naar nieuw vlees.
          De verdere uitleg over de services die ze beiden op de website zullen uitgelegd worden. Maar laten we het verder over de rest hebben. De jongeren zijn onderling wel allemaal puur bevriend, omdat ze vinden dat ze op deze wijze betere services kunnen bieden. Het feit dat er nieuwe mensen bij moeten komen maakt het allemaal wat ingewikkelder voor de groep.


    Services
    Sleepcam. —
    Uitleg: Wanneer de jongeren gaan slapen, schiet er een camera aan op iedereens kamer. De mensen die de website kunnen dan kijken hoe je slaapt. Deze is verplicht.
    Kosten: Maandabonnementen voor één persoon kosten $1000, terwijl éénmaal uitproberen $100 kost.
    Write that Scene. —
    Uitleg: Iemand kan een scene schrijven, en deze zullen nagespeeld worden door enkel personen in het huis. Dit is begonnen met horror, maar wordt uitgebreid met de nieuwe bewoners.
    Kosten: Zéér verschillend, ligt aan de props en dergelijke, maar zeker $150 per persoon dat meedoet. Starttarief van $200, en dan nog de opbouwende kosten voor bijkomende zaken.
    One on one. —
    Uitleg: Iedereen krijgt software op zijn laptop waar ook een chatbox bij zit, deze is gratis, maar de één op één gesprekken zijn fijn voor de eenzame mensen. Wat je hier doet met je klanten is jouw keus...
    Kosten: evenals de kosten.
    Nomnom. —
    Uitleg: Met de opkomst van eten voor de webcam zijn ook de leden van The Red Group vooruit gegaan met hun assortiment, zo eten ze dus ook voor mensen die ernaar willen kijken.
    Kosten: Maandabonnement algemeen kost $800, terwijl éénmalig kijken $50 kost.

    Als iemand hier eventueel nog iets op aan toe te voegen heeft; be my guest.


    Rollen.
    The Red Group leden —
    Vrouwen.
    Fallon Cavanaugh. || Nia || 1.1
    Keira Aurelia King. || MaIfoys || 1.3
    Gereserveerd || Santanico
    Gereserveerd || praeteritum

    Mannen.
    Gereserveerd || Vellichor
    Gereserveerd || Zabini
    Gereserveerd || Cujo

    Anders.

    Nieuwe leden —
    Vrouwen.
    Gereserveerd || Poppys
    Gereserveerd || Zabini
    Gereserveerd || Laquifa
    Julieta León Casiraghi. || MrsMessi || 1.6

    Mannen.
    Sargon Goldberg. || Nia || 1.2
    Gereserveerd || Santanico
    Gereserveerd || Zabini

    Anders.
    Spencer Jordan Mackendal. || Vellichor || 1.2

    Zoals gewoonlijk; mannen en vrouwen proberen gelijk houden.


    Invullen.
    Naam:
    TRG / nieuw: (Oud lid, of nieuw lid.)
    Welke services biedt je: (Mocht je met een idee komen, vertel maar, misschien komt hij erbij te staan.)
    Leeftijd: Minimaal 21, maximaal 29.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Kamer:

    Meldt er ook even bij of diegene wist of hij of zij zich aan had gemeld voor dít, in plaats van dat diegene gewoon een goedkope woonruimte zocht. Een beetje verschil is altijd leuk.


    Regels.
    — Minimaal 200 woorden, moet lukken, toch?
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — Romantische relaties komen vanzelf, deze worden niet besproken.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — 16+ is toegestaan, aangezien het best een mogelijk is.
    — Geen Mary / Garu Sue's, niemand is flawless.
    — Maak je rollen lekker interessant en apart.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.
    — Dit RPG is gebaseerd op een oud verhaal van mij.


    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic: #1

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 13:09 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Oh shit. Sorry, ik ga hier echt geen tijd meer voor hebben. Mijn verontschuldigingen dat ik dit nu pas doorgeef :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mijn excuses. Ik ga mij toch uitschrijven. Ik begin namelijk zelf een RPG en ik zou niet willen dat ik mijn rol hier verwaarloos.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Jammer, maar begrijpelijk!

    Nog meer mensen die afhaken, of nou juist mee willen doen? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Grayson;

    Keira Aurelia King. - Keira is zeker een vrouw die zonder al te veel moeite Gray's aandacht voor zichzelf heeft...
    Arabella Rae DiMarco. Gray botst heel erg met haar, omdat ze onder andere beide vrij dominant zijn, maar houdt vrede.
    Fallon Cavanaugh - Beschoud haar als zijn beste vriendin.
    Travis Sean O'Connor. Gray vindt hem een hele aardige man en beschouw hem als een goede vriend.

    Nieuwe leden.
    Ann Diana Murphy. Grayson zou de vrouw erg interessant vinden en zeker een poging doen om haar te leren kennen.
    Grace Mackenzie Hill. - Grayson is gefacineerd door de koele houding en is nieuwsgierig naar of dat echt is wie Grace is.
    Sargon Goldberg. - Al zijn Gray zich in het misschien lichtelijk irriteren aan het feit dat Sargon gewend is zomaar alles te krijgen, maar een vriendschap zal er na wat trainen zeker wel in zitten.
    Elijah Romano Santiago -nog niet genoeg info-
    Jayden Gabriël Callahan. Gray zou het erg goed met de man kunnen vinden.
    Spencer Jordan Mackendal. Dit is zijn cousin. Hij geeft heel veel om Spencer, de twee kunnen het goed vinden.


    Spencer;
    Keira Aurelia King. - Spencer is redelijk onder de indruk van Keira's vurige karakter.
    Grayson Lynch. - Dit is haar neef. Gray en zij kunnen het erg goed vinden en hij heeft haar dan ook op advies van een ander uitgenodigd.
    Arabella Rae DiMarco.
    Fallon Cavanaugh - Spencer vindt Fallon heel aardig op het eerste gezicht.
    Travis Sean O'Connor. Spencer zou erg nieuwsgierig zijn tegenover de man.

    Nieuwe leden.
    Ann Diana Murphy. Spencer vindt haal lichtelijk eng en zal haar dan ook zo goed en kwaad als het gaat ontlopen.
    Grace Mackenzie Hill. - Spencer zou Grace door haar sluwheid en haar koelheid het liefst vermijden.
    Sargon Goldberg. - Spencer vindt Sargon een charmante man op het eerste gezicht, maar zou hem door zijn leeftijd en het feit dat hij uit een rijk gezin komt lichtelijk intimiderend vinden.
    Elijah Romano Santiago -nog niet genoeg info-
    Jayden Gabriël Callahan. -Spencer vindt Jayden op het eerste gezicht aantrekkelijker dan they zou moeten, dus houdt ze het vooral op dat ze het heel goed met hem kan vinden.


    Dit wel ongeveer, Idk...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aaaargh. Wat heb ik een hekel aan faceclaims zoeken.


    A girl who wonders.

    Cujo schreef:
    Aaaargh. Wat heb ik een hekel aan faceclaims zoeken.


    Same! Diegene die ik nu heb ik ook lekker onorigineel. ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dizcoostin schreef:
    Jammer, maar begrijpelijk!

    Nog meer mensen die afhaken, of nou juist mee willen doen? c:

    Ik denk dat ik nu wel mee wil doen voor je, Cheroontje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laquifa schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik nu wel mee wil doen voor je, Cheroontje.


    Jaaa? Yaaaaay. <3


    I'm your little ray of pitch black.

    Ehh, misschien een domme vraag, maar ik snap eigk helemaal niet waar deze RPG over gaat? Kan iemand 't me uitleggen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dizcoostin schreef:
    (...)
    Jaaa? Yaaaaay. <3

    Ya, maar verwacht geen post elke dag van me.
    Om de vrouwelijke balans te behouden: Mag ik een nieuw, vrouwelijk lid?

    @ Zahara: Het gaat iig kort gezegd over een groep mensen die services bieden (niet perv, don't worry) en daar schrijven wij dan over. Er is niet veel om uit te leggen. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laquifa schreef:
    (...)
    Ya, maar verwacht geen post elke dag van me.
    Om de vrouwelijke balans te behouden: Mag ik een nieuw, vrouwelijk lid?

    @ Zahara: Het gaat iig kort gezegd over een groep mensen die services bieden (niet perv, don't worry) en daar schrijven wij dan over. Er is niet veel om uit te leggen. :')

    Oke, thank you voor de uitleg. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Oke, thank you voor de uitleg. :')


    Zoals Maia inderdaad al zei is het gewoon een groepje vrienden dat een snelle manier heeft gevonden om geld te vinden door middel van henzelf te filmen, wat ze tijdens dat filmen doen is natuurlijk hen eigen keus, maar toch. c:

    @Laquifa, ik zal je erbij zetten. c: Zelf kan ik ook niet iedere dag reageren, maak je geen zorgen. x:


    I'm your little ray of pitch black.


    Samara "Sammy" Emily Anna Hastings
    "I cried myself to sleep for years and I'm not going to tell why."



    Naam


    TRG / nieuw
    Samara is een oud lid, ze doet dit al vanaf haar achttiende.

    Welke services biedt je
    Samara doet aan Sleep Cam en Nomnom

    Leeftijd: Minimaal 21, maximaal 29.


    Innerlijk:


    Uiterlijk
    [FC: Claire Holt]


    Geschiedenis
    Dhr. Hastings ¤ Vader ¤ 57 jaar
    Mrs. Hastings ¤ Moeder ¤ 54 jaar
    Spencer Hastings ¤ Oudste zus ¤ 28 jaar
    Lucas ¤ Oudere broer ¤ 26 jaar

    Wat Samara betreft, heeft ze geen familie meer. Haar ouders, Dhr. Hastings en Mrs. Hastings, lieten haar altijd links liggen om eerst naar Spencer en Lucas te gaan. Samara is meerdere keren weggelopen hierdoor.

    De jongste dochter. Zo werd Samara eigenlijk altijd genoemd. Spencer noemde haar nog wel eens Samara, maar ook Spencer vond dat Samara maar uitschot was. De jongste was niet volmaakt, de jongste was niks. Samara heeft, in haar eigen ogen, niks verkeerd gedaan.

    Extra:


    Kamer:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 17:30 ]


    all because i liked a girl

    Wanneer denk je ongeveer het speeltopic te gaan openen? (:

    Isadora de la Roche


    General Characteristics
    Volledige naam • Isadora [ee-sa-dor-a] de la Roche [du lu rôsh]
    Haar doopnaam is van Griekse afkomst, waarvan de betekenis "gift of Isis" draagt. Het is een naam die ze respecteert en daarom met trots over haar lippen zal vermelden. De gegeven naam heeft ze ontvangen van haar lieftallige moeder, waar ze triest genoeg bijna geen herinneringen van heeft. Dit is één van de kostbare redenen dat ze deze naam koestert en het eveneens niet wilt veranderen.
          In haar leven heeft een befaamdheid nooit daadwerkelijk ontbroken, wat in dit geval echter komt door de familienaam. "De la Roche" is namelijk één van de machtigste families, voornamelijk in een plaats in Frankrijk kennen ze hen. Isadora's vader heeft sinds jongs af aan al van de luxe mogelijkheden mogen genieten, doordat zijn bloedverwantschap een hoge positie heeft.
          Qua bijnamen heeft de jonge vrouw er redelijk wat, allemaal namen waar ze een hekel aan heeft. Haar vader noemt haar weleens liefkozend "Isa", waar ze dan iets beter overweg mee kan gaan dan normaliter gesproken. Daarnaast zijn "Izzy" ofwel "Isis" eveneens gebruikelijk, met name door vrienden of haar jongere, vervelende broertje.
    Leeftijd • 25
    Birth Date • 1 juni 1990
    Zodiac • Tweelingen
    TRG / Nieuw • Nieuw lid. Het is absoluut niet vrijwillig, ze doet het maar voor haar familie en ze te redden uit de beschaamde situatie waarin ze zich momenteel bevinden.







    While men eyed her, most did not approach. Was it respect? Fear? Who was she?
    He made his way over to her with only one question on his mind, "Do you dance?"

    APPEARANCE
    O1 ; O2 ; O3 ; O4 ; O5
    Huidskleur: Hoewel ze een lichte, ivoorkleurige huid heeft, wat voornamelijk komt doordat ze regelmatig met een parasol als bescherming loopt, is ze althans het liefst buiten van alle plaatsen. Ze heeft verder vrij weinig tot geen moedervlekken ofwel sproeten, die enkel in de zomer lichtelijk te bemerken zijn.
    Lengte:
    Littekens:
    Piercings / Tatoeages:
    Gezichtsvorm:
    Oogkleur en -vorm:
    Amandelachtige vorm, aquamarijn kleur. Isadora's blauwe waterpoelen zijn een helder, doordringende kleur en zeer opvallend. Hiermee observeert ze eerst de figuren die haar intrigeren voor ze zich ergens inmengt, al gebeurt het niet vaak.
    Haarkleur, -lengte en -type: Haar natuurlijke haarkleur is platinablond, die ze enkele malen heeft geverfd naar een koperrode kleur. Wanneer haar golvende haarlokken losgelaten blijven, reiken deze tot het midden van haar rug. Desalniettemin maakt ze haar haren vast mocht ze op stap gaan, ze heeft dan een retro achtige uitstraling en de lengte is niet langer dan haar smalle schouders.
    Figuur en houding:
    Geur:
    Slaappatroon:
    Accent en dialect:
    Allergieën:
    Accessoires:
    (Bracelets? Necklaces? Toe rings?)
    Kledingstijl: (Elegant? Which colors?)
    Uitrusting: (What equipment does your character carry with them?)
    Trinkets: (What items does your character carry that they aren't just for looks, but for more important reasons, such as the ability to use their power?)

    QUOTE.






    Likes: Piano bespelen of de muziek die het brengt, kamille of munt-thee, zingen, ballroomdans, bewonderd worden, het maanlicht, watermeloen, mensen die daadwerkelijk luisteren, karamel (chocolade), katten, gezond voedsel.
    Dislikes: Wachten, eenzaam zijn, koffie, genegeerd worden, falen, kritiek, mensen die grappen met je uithalen of aan hun lip plukken, alcohol e.d., sprookjes.
    Dwang— ofwel verslavingen:
    Angsten: Bang voor het donker, vooral als het moment komt dat ze moet gaan slapen. Meestal lukt het alleen te gaan slapen wanneer ze het muziekdoosje dat ze van haar moeder had gekregen, afspeelt. Hierom wilt ze eveneens niet in dit huis wonen, waar ze er straks van kunnen genieten.
    Doel:
    Trekjes: Speelt met dingen wanneer ze nerveus is, humt een deuntje als ze zich verveelt—— het slaapliedje die haar moeder vroeger zong, eet geen groen voedsel.
    Verleden:
    Services:
    Kamer:
    Een combinatie tussen deze kamer en deze.
    Meldt er ook even bij of diegene wist of hij of zij zich aan had gemeld voor dít, in plaats van dat diegene gewoon een goedkope woonruimte zocht. Een beetje verschil is altijd leuk.
    CHARACTERISTICS
    — • • •

    Eén van haar karaktertrekken is de uitermate zelfingenomenheid, die door geen enkel persoon gewaardeerd schijnt te worden, behalve zichzelf. Door het feit dat ze haar hele leven al deel uitmaakt van een hogere status weet ze niet hoe te reageren naar iemand die beneden haar stand leeft. Deze personen zal ze doorgaans niet eens aan willen kijken, want het is een minderwaardig mens welke het niet waard is in dezelfde buurt te zijn. Het zal heel wat worden mocht ze voortaan in haar nieuwe verblijf wonen, gezien aanpassen niet een ding van haar is en ze zelfs enorm chagrijnig kan worden wanneer het niet naar haar zin gaat. Het is wel duidelijk dat Isadora geen blad voor haar mond houd en dat zal eveneens niet gebeuren voor een persoon.
          Van jongs af aan is de jongedame al verrot behandeld met verwennerij en daardoor heeft ze geen idee van hard werken, zelfzorg of het beheer van geld. Al deze punten werden voor haar gedaan, tot haar familie van de stamboom af werd gesneden vanwege schaamte. Elke dag werd er overdreven veel aandacht aan haar besteed, waardoor ze het liefst niet alleen wilt zijn of het uit kan staan als zoiets naar een ander gaat. Dit zal het directe resultaat zijn van haar hebzucht, aangezien ze pijnlijk verlangd naar een andermans voordelen op zo'n moment.
    Elk figuur die niet dezelfde status, religie of huidskleur is, zal ze veroordelen. Ze ziet degene niet als gelijke en hemelt zichzelf het liefste op, omdat niemand anders belangrijker is. Het onvermogen om humor in zichzelf te vinden, is tevens ver te bekennen, aangezien ze niet met zichzelf kan lachen. De ijdele vrouw heeft eerder een leedvermaak die anderen laten nadenken wat ze zeggen over haar, wat de dame enigszins amuseert.
    — • • •

    Hoewel er eigenschappen zijn die voornamelijk positief zijn, kunnen deze op een negatief iets uitkomen bij Isadora, die vooral ambitieus en impulsief is. Ze heeft de gave niet om eerst (of überhaupt al) naar het advies van anderen te luisteren. Het eerlijk toegeven van fouten beschikt ze eveneens niet over, de vrouw denkt het zelf allemaal wel beter te weten. Op elk onderwerp is er wel een opmerking die ze kan bedenken, of het nu zinvol is of niet. Het is vanzelfsprekend dat andere personen zich hier niet van dienen en tevens aan Isadora ergeren door haar pedante houding.
          Enkel 's avonds wordt ze zwijgzaam, zo stil dat de turbulente stemmen in haar hoofd het overnemen en ze over alles begint te piekeren. Er zijn onwijs veel punten waar ze zich stiekem onzeker over voelt, al doet ze zich anders voor dan dat en zal ze het ook absoluut niet aan iemand kenbaar maken. Het liefste wat ze doet, is het wegdrukken en acteren alsof het niet bestaat. Dit zorgt eveneens voor een deel mee dat ze het idee heeft door niemand begrepen te worden, wat later aan haar ziel vreet. Niettemin is het geen al te slechte meid, al duurt het vaak langer voor iemand Isadora "echt" leert kennen.
    Verder gelooft Isadora niet in de "echte liefde", enkel romances die een dag ofwel nacht duren. Ondanks dat ze een nette, al wat hautaine, vrouw is, kan ze wel zeker plagende reacties uitlokken, veel zelfs. Er zijn maar amper uitspattingen die ze daadwerkelijk meent, het ligt allemaal te ver in het verleden daarvoor. Deze vrouw vindt het vermakelijk om met mannen (of vrouwen) hun gevoelens te spelen door te plagen of seksuele avances te maken. Het is niet zeker wat haar geaardheid is doordat ze tot nu toe de liefde voor niemand gevoeld heeft. Eigenlijk wilt Isadora dat simpelweg niet toelaten, bang dat geen persoon haar ooit zal begrijpen of zijn ofwel haar best voor de vrouw wilt doen.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 23:29 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.