• Verhaal.
    In een grote villa, in the middle of nowhere wonen enkele twenty-somethings die stuk voor stuk vreselijk rijk zijn geworden sinds ze hier wonen. Ze noemen zichzelf The Red Group, en dit heeft zo zijn redenen. De twintigers hebben een eigen bedrijf opgericht, waarmee zij dus echt rijk kunnen worden, al is het een wat ingewikkeld concept. De jongeren hebben een website opgericht die tegenwoordig veel te druk is geworden. Er waren dus meer mensen nodig, dus ze zoeken naar nieuw vlees.
          De verdere uitleg over de services die ze beiden op de website zullen uitgelegd worden. Maar laten we het verder over de rest hebben. De jongeren zijn onderling wel allemaal puur bevriend, omdat ze vinden dat ze op deze wijze betere services kunnen bieden. Het feit dat er nieuwe mensen bij moeten komen maakt het allemaal wat ingewikkelder voor de groep.


    Services
    Sleepcam.
    Uitleg: Wanneer de jongeren gaan slapen, schiet er een camera aan op iedereens kamer. De mensen die de website kunnen dan kijken hoe je slaapt. Deze is verplicht.
    Kosten: Maandabonnementen voor één persoon kosten $1000, terwijl éénmaal uitproberen $100 kost.
    Write that Scene.
    Uitleg: Iemand kan een scene schrijven, en deze zullen nagespeeld worden door enkel personen in het huis. Dit is begonnen met horror, maar wordt uitgebreid met de nieuwe bewoners.
    Kosten: Zéér verschillend, ligt aan de props en dergelijke, maar zeker $150 per persoon dat meedoet. Starttarief van $200, en dan nog de opbouwende kosten voor bijkomende zaken.
    One on one.
    Uitleg: Iedereen krijgt software op zijn laptop waar ook een chatbox bij zit, deze is gratis, maar de één op één gesprekken zijn fijn voor de eenzame mensen. Wat je hier doet met je klanten is jouw keus...
    Kosten: evenals de kosten.
    Nomnom.
    Uitleg: Met de opkomst van eten voor de webcam zijn ook de leden van The Red Group vooruit gegaan met hun assortiment, zo eten ze dus ook voor mensen die ernaar willen kijken.
    Kosten: Maandabonnement algemeen kost $800, terwijl éénmalig kijken $50 kost.

    Als iemand hier eventueel nog iets op aan toe te voegen heeft; be my guest.


    Rollen.
    The Red Group leden —
    Vrouwen.
    Fallon Cavanaugh. || Nia || 1.1
    Keira Aurelia King. || MaIfoys || 1.3
    Gereserveerd || Santanico
    Gereserveerd || praeteritum

    Mannen.
    Gereserveerd || Vellichor
    Gereserveerd || Zabini
    Gereserveerd || Cujo

    Anders.

    Nieuwe leden —
    Vrouwen.
    Gereserveerd || Poppys
    Gereserveerd || Zabini
    Gereserveerd || Laquifa
    Julieta León Casiraghi. || MrsMessi || 1.6

    Mannen.
    Sargon Goldberg. || Nia || 1.2
    Gereserveerd || Santanico
    Gereserveerd || Zabini

    Anders.
    Spencer Jordan Mackendal. || Vellichor || 1.2

    Zoals gewoonlijk; mannen en vrouwen proberen gelijk houden.


    Invullen.
    Naam:
    TRG / nieuw: (Oud lid, of nieuw lid.)
    Welke services biedt je: (Mocht je met een idee komen, vertel maar, misschien komt hij erbij te staan.)
    Leeftijd: Minimaal 21, maximaal 29.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:
    Kamer:

    Meldt er ook even bij of diegene wist of hij of zij zich aan had gemeld voor dít, in plaats van dat diegene gewoon een goedkope woonruimte zocht. Een beetje verschil is altijd leuk.


    Regels.
    — Minimaal 200 woorden, moet lukken, toch?
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — Romantische relaties komen vanzelf, deze worden niet besproken.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — 16+ is toegestaan, aangezien het best een mogelijk is.
    — Geen Mary / Garu Sue's, niemand is flawless.
    — Maak je rollen lekker interessant en apart.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.
    — Dit RPG is gebaseerd op een oud verhaal van mij.


    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic: #1

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 13:09 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Poppys schreef:
    Wanneer denk je ongeveer het speeltopic te gaan openen? (:


    Ik denk maandag en zo, dan heeft iedereen het weekend om alle rollen te maken of af te ronden. Ik denk wel dat er dan tijd genoeg is, aangezien ik wel graag wil beginnen. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Mag ik een vrouw die al een tijdje in de groep zit?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Mag ik een vrouw die al een tijdje in de groep zit?


    Ik wil wel dat het man-vrouw ratio een beetje gelijk blijft, dus als je een man op je zou willen nemen zou je erg geweldig zijn? c: Evenals iemand in de nieuwe groep, want het zijn nu al wel erg veel oude leden. c:


    Bij dezen dus een stop op vrouwen en oude leden. c;


    I'm your little ray of pitch black.

    Het spijt me dat ik dit vraag, want ik weet dat je maandag graag wilt starten. Maar ik heb maandag twee enorm zware examens en ik weet niet of ik mijn rol tegen dan af zal krijgen. Zou 't oké zijn als ik mijn rol tegen dinsdag maak?


    A girl who wonders.

    Cujo schreef:
    Het spijt me dat ik dit vraag, want ik weet dat je maandag graag wilt starten. Maar ik heb maandag twee enorm zware examens en ik weet niet of ik mijn rol tegen dan af zal krijgen. Zou 't oké zijn als ik mijn rol tegen dinsdag maak?


    Natuurlijk. Dit vindt ik wel een erg goede reden namelijk. Veel succes alvast! Neem de tijd. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Zijn er trouwens al rollen honderd procent af die ik al in de beginpost kan zetten? Ik heb nog niet echt een melding gehad, geloof ik? In ieder geval zou het fijn zijn om wat te weten. En sowieso ben ik van plan maandag dus het speeltopic te openen, morgen het praattopic trouwens, dus dan zou ik graag horen wie er nog meedoet en wie niet. Natuurlijk heb ik er begrip voor dat deze dagen drukker waren en dergelijke, dus ik zal er best begrip voor hebben als je je rol later afmaakt.


    I'm your little ray of pitch black.

    Keira is af. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik zie de leuke, interessante RPGs altijd pas als de vrouwelijke rollen al vergeven zijn :c anyway, have fun! c:


    Faith is everything.

    MaIfoys schreef:
    Keira is af. :Y)


    Ik zal haar straks doorlezen als ik op de laptop zit. Thanks dat je het meldt. ;D

    MrsMessi schreef:
    Ik zie de leuke, interessante RPGs altijd pas als de vrouwelijke rollen al vergeven zijn :c anyway, have fun! c:


    Ik denk dat je gewoon mee kunt doen, aangezien niet veel mensen antwoorden. c; Dan is het maar ongelijk. Haha. Dus maak je rol maar. c;


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Ik denk dat je gewoon mee kunt doen, aangezien niet veel mensen antwoorden. c; Dan is het maar ongelijk. Haha. Dus maak je rol maar. c;


    Haha oke, ik kruip zo achter mn pc, WIDM is toch zo afgelopen c:


    Faith is everything.

    Aangezien er een stop op oude leden is, neem ik aan dat mijn personage automatisch bij de nieuwe leden komt?


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Aangezien er een stop op oude leden is, neem ik aan dat mijn personage automatisch bij de nieuwe leden komt?


    Als je het niet erg zou vinden? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Als je het niet erg zou vinden? c:


    Nope, dan ga ik nu echt beginnen aan mijn rol c:


    Faith is everything.

    Het praattopic is geopend. c:

    + MaIfoys, het enige wat ik nog mis is haar kamer. Voor de rest is ze goed!

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 15:05 ]


    I'm your little ray of pitch black.


    "I don’t regret the things I’ve done, but those I did not do."


    "The best decisions aren’t made with your mind, but with your instinct."


    Naam: Julieta León Casiraghi (De J in haar voornaam spreek je uit als een G.)
    TRG / nieuw: Julieta is een nieuw lid in de groep.
    Welke services biedt je: Sleepcam, one on one en misschien later ook Nomnom.
    Leeftijd: Ze is 25 jaar oud, geboren op 4 December 1990 in Rome.
    Innerlijk: Julieta is een jonge vrouw van Colombiaans/Italiaanse afkomst, en dit kan je ook terugvinden in haar karaktertrekken. Ze is temperamentvol, en kan het niet goed hebben als ze geassocieerd word met de drugswereld in Colombia, hier heeft ze uiteraard niets mee te maken en de vragen hierover wuift ze altijd snel weg. Ze is een felle tante, die het ook altijd duidelijk laat merken als ze het ergens niet mee eens is, ookal jaagt ze hiermee mensen tegen zich in het harnas, dat maakt haar vrij weinig uit. Julieta denkt over het algemeen wel goed na voor ze iets zegt of doet, maar ze kan ook erg impulsief zijn, waardoor ze dus eerst iets doet of zegt, en er vervolgens pas over nadenkt en dit word haar niet altijd in dank afgenomen. Sterker nog, ze heeft hier regelmatig knallende ruzies over gehad met haar familie. Ze kan ook nogal wantrouwend over komen, maar als ze je eenmaal vertrouwd, dan vertrouwd ze je ook volledig en zal ze je niet teleurstellen. Hieruit kan je ook halen dat Julieta een loyaal persoon is. Ze probeert altijd wel om iedereen in haar omgeving tevreden te stellen, en dat zo te houden. Ze is een echt familiemens, en is ontzettend gehecht aan haar vader, en de band tussen hen.
    Uiterlijk: Julieta is niet al te groot, je moet haar schatten op zo’n 1.65. Deze lengte heeft ze van haar moeder, haar vader is namelijk een lange man. Haar donkerbruine ogen heeft ze wel weer van haar vader, terwijl ze de kleur van haar lange bruine lokken weer van haar moeder heeft. Ze is blij dat ze niet veel op haar moeder lijkt. Het meest trots is ze op de lengte van haar bruine, volle haren, hier laat ze ook altijd enkel het hoog nodige vanaf knippen, meer eraf laten knippen vind ze doodzonde, en hier krijgt ze naar eigen zeggen spijt van, ookal heeft ze dit nog nooit geprobeerd. Schuin boven haar linker mondhoek zit een moedervlek die duidelijk zichtbaar is. Julieta heeft dit plekje tijdens haar jeugd altijd vervloekt, maar nu ze ouder is vind ze het juist mooi. Ze heeft meerdere moedervlekken, alleen zijn deze niet allemaal goed zichtbaar. Ze heeft mooie, volle lippen die ze soms wat accentueert met wat lipgloss, dit doet ze alleen niet vaak.
    Geschiedenis:
    Julieta is een dochter van een Colombiaanse vader en een Italiaanse moeder, hier komt ook haar dubbele achternaam vandaan. Ze is enig kind en komt uit een verscheurd gezin, haar ouders zijn gescheiden en zij is met haar vader terug naar de geboortestreek van haar vader in Colombia gegaan. Haar moeder gaf hier niet veel om, omdat zij en Julieta nooit echt een goede relatie hadden. Dit komt vooral omdat haar moeder Julieta zag als een ongelukje, en dit ook meerdere malen aan haar heeft laten weten. Dit heeft ervoor gezorgd dat deze relatie aardig verstoord raakte, en Julieta zich aan haar vader hechtte, wat ertoe leidde dat ze haar geboorteland achter zich liet en terugging naar het land waar ze zich altijd al meer op haar plek had gevoeld – Colombia. Ze zou ook dolgraag de tweede achternaam van haar vader aannemen in plaats van de eerste achternaam van haar moeder, maar ze wist ook dondersgoed dat dit de relatie met haar familie in Italië nog gecompliceerder zou gaan maken. Deze situatie heeft haar beschadigd, hier komt ook haar wantrouwende kant vandaan. Ze mist haar moeder verschrikkelijk, maar kan en wil hetgeen ze tegen Julieta gezegd heeft, niet vergeven.
    Extra: Voor Julieta bij TRG terecht kwam, woonde ze nog steeds in Colombia. Ze spreekt echter vloeiend Engels, dus de taal is geen enkel probleem. Ze is dol op tattoo’s, en heeft er dan ook 2. Op de binnenkant van haar pols heeft ze haar geboortedatum in Romeinse cijfers staan. En op haar zij heeft ze een grote tattoo van een dromenvanger staan. En ze is nog niet klaar, ze wil namelijk tussen haar schouderbladen nog de woorden ‘El Mismo Sol’ laten zetten, wat ‘Dezelfde Zon’ betekent. Ze wil deze tattoo al een tijdje laten zetten, samen met haar vader, omdat het voor hun niet uitmaakt waar ze zijn, ze altijd aan elkaar denken, het is er alleen nog niet van gekomen. Julieta is ook dol op muziek, ze luistert er graag naar aangezien dit haar kalmeert. Zingen kan ze zelf absoluut niet, maar speelt soms wel op een piano als ze hier de mogelijkheid toe heeft.
    Kamer: Dit is Julieta’s kamer.


    Faith is everything.