• Hi,

    Ik zit eigenlijk een beetje in dubio. Ik zou zelf erg graag "De meest onserieuze verkiezing van het jaar!" opnieuw willen starten dit jaar, en ditmaal hoopte ik dat ik echt hulp zou krijgen van iemand, aangezien ik vorig jaar zelf ook ineens veel dingen te doen had, en deze grappige wedstrijd echt weg moest drukken. :c Nu hoop ik gewoon dat iemand mij goed zou kunnen helpen. Gelijk is dit ook een vraag of hier weer animo naar is. Misschien dat ik zelfs wat ga frunniken met de categorieën, mochten mensen goede ideeën hebben. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Shipper van het jaar mag eigenlijk ook niet missen


    Happy Birthday my Potter!

    Trees schreef:
    (...)

    Ik vind foodieaddict wel iets positiever klinken, als we het hebben over blij zijn om een prijs te winnen ^^


    Omnomnommer van het jaar is ook nog een mogelijkheid? Het woord alleen al is zo stom. ><'


    I'm your little ray of pitch black.

    Q-Topsporter van het jaar

    ik weet geen betere benaming voor iemand die veel aan wedstrijden op Q meedoet haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Q-Topsporter van het jaar

    ik weet geen betere benaming voor iemand die veel aan wedstrijden op Q meedoet haha


    Wedstrijd fanatiekeling?


    I'm your little ray of pitch black.

    Starlord schreef:
    Shipper van het jaar mag eigenlijk ook niet missen


    Ik las echt meerdere malen Stripper van het jaar, maar Shipper moet er ook zeker bij jaa. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Ik las echt meerdere malen Stripper van het jaar, maar Shipper moet er ook zeker bij jaa. c:


    Stripper mag ook though :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Wedstrijd fanatiekeling?


    Kan ook ja c: Maar ik ben bang dat dat in deze lijst zo standaard klinkt haha


    Stiekem moet er ook eentje over meeste naamsveranderingen haha.
    Incognitoso v/h jaar

    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 11:36 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starlord schreef:
    (...)

    Stripper mag ook though :Y)


    Dan krijg je waarschijnlijk erg veel interessante gesprekken. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Kan ook ja c: Maar ik ben bang dat dat in deze lijst zo standaard klinkt haha


    Stiekem moet er ook eentje over meeste naamsveranderingen haha.


    Hmm... die kans is wel groot. Maar het is zo moeilijk om het duidelijk te maken inderdaad. x: Oh naamsveranderingen jaa, haha. Al denk ik dat haast iedereen daar wel iedere maand gebruik van maakt. Misschien zou het eerder apart zijn mensen te vindend die het gehele jaar door één naam hadden, al zijn dat er ook wel een paar.


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Hmm... die kans is wel groot. Maar het is zo moeilijk om het duidelijk te maken inderdaad. x: Oh naamsveranderingen jaa, haha. Al denk ik dat haast iedereen daar wel iedere maand gebruik van maakt. Misschien zou het eerder apart zijn mensen te vindend die het gehele jaar door één naam hadden, al zijn dat er ook wel een paar.


    Das ook wel een goeie ja! Wel lastig inderdaad. Mh..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Voor de topsporter kan je altijd nog Anabolenslikker van het jaar doen


    Happy Birthday my Potter!

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Hmm... die kans is wel groot. Maar het is zo moeilijk om het duidelijk te maken inderdaad. x: Oh naamsveranderingen jaa, haha. Al denk ik dat haast iedereen daar wel iedere maand gebruik van maakt. Misschien zou het eerder apart zijn mensen te vindend die het gehele jaar door één naam hadden, al zijn dat er ook wel een paar.


    Present (cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Starlord schreef:
    Voor de topsporter kan je altijd nog Anabolenslikker van het jaar doen


    Whahaha dat is echt een goeie x)


    Tis dat het niet echt positief is, anders had ik ook hypocriet v/h jaar voor willen stellen :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Das ook wel een goeie ja! Wel lastig inderdaad. Mh..


    Geconserveerde van het jaar? Gosh. Die is vreselijk. Ik kom er nu achter hoe non-creatief ik wel niet ben. T_T

    Starlord schreef:
    Voor de topsporter kan je altijd nog Anabolenslikker van het jaar doen


    Anabolenslikker, hahaha. Die is eigenlijk best leuk jaa.

    @SPECS; jullie zijn een uitstervend soort, en daarom verdienen jullie wel een awardachtig iets. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Whahaha dat is echt een goeie x)


    Tis dat het niet echt positief is, anders had ik ook hypocriet v/h jaar voor willen stellen :')


    Die had ik er net ook tussen weten te sluipen, maar vond hem ook net iets te negatief voor dit, haha. Maar het is wel een goede.


    I'm your little ray of pitch black.