• Hi,

    Ik zit eigenlijk een beetje in dubio. Ik zou zelf erg graag "De meest onserieuze verkiezing van het jaar!" opnieuw willen starten dit jaar, en ditmaal hoopte ik dat ik echt hulp zou krijgen van iemand, aangezien ik vorig jaar zelf ook ineens veel dingen te doen had, en deze grappige wedstrijd echt weg moest drukken. :c Nu hoop ik gewoon dat iemand mij goed zou kunnen helpen. Gelijk is dit ook een vraag of hier weer animo naar is. Misschien dat ik zelfs wat ga frunniken met de categorieën, mochten mensen goede ideeën hebben. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Anabolenslikker, hahaha. Die is eigenlijk best leuk jaa.

    @SPECS; jullie zijn een uitstervend soort, en daarom verdienen jullie wel een awardachtig iets. ;D


    Naah, dat klinkt zo ehm.. vreemd? x) Al past het er natuurlijk wel bij haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Naah, dat klinkt zo ehm.. vreemd? x) Al past het er natuurlijk wel bij haha


    Jaa, het is gewoon even woordspelingen en zo gebruiken, maar mijn hersenen werken vandaag echt niet mee. Hij past, maar is net iets te vreemd...
    Ik kan ook gewoon iets doen als Persistent little fuck, maar dat is ook weer zo grof.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 11:46 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben voor. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Anabolenslikker, hahaha. Die is eigenlijk best leuk jaa.

    @SPECS; jullie zijn een uitstervend soort, en daarom verdienen jullie wel een awardachtig iets. ;D


    Pssh ik ben zeldzaam.:Y)
    Hoe dan ook, ik kan zo twee andere mensen noemen die ook het hele jaar dezelfde naam hebben gehad en ze zijn aardig obvious.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Jaa, het is gewoon even woordspelingen en zo gebruiken, maar mijn hersenen werken vandaag echt niet mee. Hij past, maar is net iets te vreemd...
    Ik kan ook gewoon iets doen als Persistent little fuck, maar dat is ook weer zo grof.


    Grof, maar geweldig. :'D


    What would Emma do?

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Jaa, het is gewoon even woordspelingen en zo gebruiken, maar mijn hersenen werken vandaag echt niet mee. Hij past, maar is net iets te vreemd...
    Ik kan ook gewoon iets doen als Persistent little fuck, maar dat is ook weer zo grof.


    Een beetje ja, haha. Ehh.. Ik weet ook even niks :/

    Nieuwslezer van het jaar? Voor alle mensjes die vaak topic met nieuwtjes openen :Y)
    Al heb je zo onderhand geloof ik wel zat haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SPECS schreef:
    (...)

    Pssh ik ben zeldzaam.:Y)
    Hoe dan ook, ik kan zo twee andere mensen noemen die ook het hele jaar dezelfde naam hebben gehad en ze zijn aardig obvious.:'D


    Wiarda, Square kan ik ook zo noemen. Maar het zijn er niet echt veel in ieder geval. c:

    Utahraptor schreef:
    (...)

    Grof, maar geweldig. :'D


    Jaa? Ik vind hem zelf ook wel leuk. x: Al denk ik dat ik er Persistent little snot van het jaar van ga maken. c: Klinkt net wat vriendelijker.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Een beetje ja, haha. Ehh.. Ik weet ook even niks :/

    Nieuwslezer van het jaar? Voor alle mensjes die vaak topic met nieuwtjes openen :Y)
    Al heb je zo onderhand geloof ik wel zat haha


    Nieuwslezer is ook wel een goede jaa. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zou idd het f-woord dan even aanpassen, haha, maar Persistent little snot vind ik leuk.


    Happy Birthday my Potter!

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Nieuwslezer is ook wel een goede jaa. c:


    Precies, wie vergeet er nou Jip en Inge!:Y)
    Oh en Scandall, Krull?:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Starlord schreef:
    Ik zou idd het f-woord dan even aanpassen, haha, maar Persistent little snot vind ik leuk.


    Snot vond ik ook wel een leuke toon hebben. ;D

    SPECS schreef:
    (...)

    Precies, wie vergeet er nou Jip en Inge!:Y)
    Oh en Scandall, Krull?:'D


    Oh ja, natuurlijk! Nou, dan hebben jullie wel lekker weinig personen in die categorie zitten. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    En misschien nog de creatieveling van het jaar?
    Alleen dan even leuker verwoord...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Er moet ook een cstegorie komen voor meest dronken posts op het forum (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Vikings schreef:
    En misschien nog de creatieveling van het jaar?
    Alleen dan even leuker verwoord...


    Oh shit, je hebt gelijk. |: Die staat er helemaal niet bij!

    Theroux schreef:
    Er moet ook een cstegorie komen voor meest dronken posts op het forum (cat)


    Gebeurd dit vaak dan? Want dat lijkt me dus echt geniaal...


    I'm your little ray of pitch black.

    Als ik me niet vergis hebben DreamerN en Patholoog ook al ruim een jaar hun username, maar ik weet het niet zeker. Er zijn best wat mensen te vinden hoor.....Of niet, dan maak ik tenminste kans in een categorie.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Randomizer v/h jaar hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."