• Hi,

    Ik zit eigenlijk een beetje in dubio. Ik zou zelf erg graag "De meest onserieuze verkiezing van het jaar!" opnieuw willen starten dit jaar, en ditmaal hoopte ik dat ik echt hulp zou krijgen van iemand, aangezien ik vorig jaar zelf ook ineens veel dingen te doen had, en deze grappige wedstrijd echt weg moest drukken. :c Nu hoop ik gewoon dat iemand mij goed zou kunnen helpen. Gelijk is dit ook een vraag of hier weer animo naar is. Misschien dat ik zelfs wat ga frunniken met de categorieën, mochten mensen goede ideeën hebben. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Oooh, ik zal zien of ik veel mensen kan nomineren. :Y) Nadeel is dat ik een tijdje uit de running ben geweest, maar ik ga m'n best doen haha.

    Als je maar niet oneindig mag nomineren pet categorie haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Trees schreef:
    Whoo Jeez, 30 awards? Ik hoop dat we dan niet één of twee nominaties voor een award krijgen met zo veel opties ^^ Maar hé, klinkt wel interessant. Ik ben heel benieuwt!

    We gaan gewoon half Quizlet voor iedere categorie nomineren. Dezelfde lijst met mensen, dertig keer. Bam. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vorig jaar vond ik het geweldig, dus ik ben nu wel weer excited voor dit jaar. :Y)


    wat was dit ookalweer

    Oeeh, laat ik maar alvast eens na gaan denken hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Grootste meetingslet van het jaar?

    Ik voel me aangesproken :x


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Ik voel me aangesproken :x

    Haha jij ook al? :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Haha jij ook al? :')

    Nuja, ik ben maar naar één meeting niet geweest, dit jaar en dat was de Leiden meeting. En evt overnachtingen/marathons, maar dat doe ik sws niet snel.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    (...)
    Nuja, ik ben maar naar één meeting niet geweest, dit jaar en dat was de Leiden meeting. En evt overnachtingen/marathons, maar dat doe ik sws niet snel.

    Hehe. En de festivalmeetings :"P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Hehe. En de festivalmeetings :"P

    Maar toen kon ik niet (no_chears)


    Deep inside, I've never felt alive

    En ik vond mezelf al gewaagd en een geharde meetingveteraan met mijn vier groepsmeetings en één enkele een-op-een meeting, dit jaar. Stelletje sociale vlinders. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oeh ja klinkt nice dit. Ik heb er al zin in dus. :Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wiarda schreef:
    En ik vond mezelf al gewaagd en een geharde meetingveteraan met mijn vier groepsmeetings en één enkele een-op-een meeting, dit jaar. Stelletje sociale vlinders. :W

    Ik ben ook trots op jou hoor, Jipsel!


    Deep inside, I've never felt alive

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh wauw, ik was die verkiezing al helemaal vergeten, maar dat was echt leuk! Als je ooit enige hulp nodig hebt, dan wil ik eventueel wel helpen (:


    16 - 09 - '17